AndroidHealthClinic

Mobiel gebruik in gym

Vind het vooral apart dat TS denkt voor anderen te kunnen bepalen hoe veel rust ze nodig hebben. Ik gebruik geen telefoon en rust tussen zware werksets meestal 5 minuten. Als iemand me vraagt of hij tussendoor mag, is dat natuurlijk prima. Maar als iemand me opgefokt gaat zeggen dat ik op moet schieten, doe ik er bewust langer over. Moeten ze het maar netjes vragen.
+1

Ik heb eerlijk gezegd nog liever dat men in silence op zijn of haar mobieltje zit te kloten tussen de sets door dan dat ze pretenderen in het plaatselijk café te zijn met een spraakvolume zo luid dat ik het door mijn eigen muziek heen hoor.

Ik heb eerlijk gezegd nog liever dat men in silence op zijn of haar mobieltje zit te kloten tussen de sets door dan dat ze pretenderen in het plaatselijk café te zijn met een spraakvolume zo luid dat ik het door mijn eigen muziek heen hoor.
Oei vind je mijn gezang niet mooi? En ik die dacht dat de mensen daarvoor naar de gym kwamen... blijkt dat ze hier gewoon komen om op hun mobiel te zitten :mad::mad::mad::D

Snap ook niet zo goed het probleem. In een van zijn videos zegt Clarence Kennedy dat hij vaak 10-15 minuten tussen setjes ( 5x5 atg squats ) neemt. Die jongen hig bar squat 5x5x250kg @ 100kg bw dus zal wel weten wat hij doet he.

Snap ook niet zo goed het probleem. In een van zijn videos zegt Clarence Kennedy dat hij vaak 10-15 minuten tussen setjes ( 5x5 atg squats ) neemt. Die jongen hig bar squat 5x5x250kg @ 100kg bw dus zal wel weten wat hij doet he.

Ik zie er anders genoeg die 10 minuten rust nemen bij een barbell curl met 10 kg. Nu ja mij niet gelaten zolang ze het maar niet in het enige squat rack doen.

Ik gebruik mijn mobiel enkel voor muziek. Die leg ik dan naast mijn bidon neer en stream ik naar mijn draadloze hoofdtelefoon. Enkel voor het skippen van een nummer pak ik mijn telefoon. Ik kom er om te trainen, en niet om te socializen middels social media. Kan mij er ook erg aan storen als een persoon langer dan nodig op een apparaat bezig is doordat diegene met zijn/haar telefoon loopt te "spelen".

Langzame groepjes vind ik irritanter.

Ik vind mobiele telefoons in de hele maatschappij mega irritant maar de enige plek waar het me niet kan schelen is in de sportschool.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik vind mobiele telefoons in de hele maatschappij mega irritant maar de enige plek waar het me niet kan schelen is in de sportschool.

In het verkeer is het 1 van de grootste irritaties geworden, naast linksrijders, langzaaminhalers en niet richtingaangevers... Oh ja en seniele oude mensen..

In het verkeer is het 1 van de grootste irritaties geworden, naast linksrijders, langzaaminhalers en niet richtingaangevers... Oh ja en seniele oude mensen..

Dat idd! Bizar ook hoe veel mensen je op hun mobiel ziet kloten, terwijl ze auto rijden. Zo ongelofelijk gevaarlijk. En dat om een paar smileys in een groepsapp te kunnen gooien. Totaal onverantwoord.

Dat idd! Bizar ook hoe veel mensen je op hun mobiel ziet kloten, terwijl ze auto rijden. Zo ongelofelijk gevaarlijk. En dat om een paar smileys in een groepsapp te kunnen gooien. Totaal onverantwoord.

Ik heb het er met @HillR regelmatig over, aangezien ze veel tijd naast mij spendeert in de auto (en als ik alleen ben ik doorgaans veel te hard rij om nog aandacht te hebben voor wat een ander in de auto aan het doen is). We vragen ons dan ook meermaals af; wat kan er nou belangrijker zijn dan heelhuids thuiskomen? Ik snap het echt absoluut niet..

• Like
Waarderingen: Pren
Zo'n hufter heeft mij van de weg afgereden...

Inderdaad zoals @Punjab zegt. Ik erger me daar mateloos aan. Ik werk in de letselschade en krijg dagelijks nieuwe slachtoffers van verkeersongevallen binnen als cliënt. Grotendeels omdat al die veroorzakers niet opletten omdat ze met hun telefoon in de hand zitten. Echt schrikbarend. Met 120km op een stilstaande file inrijden, hoe lang moet je dan al wel niet op je telefoon bezig zijn, voordat je dat opmerkt?! Ik kan er zo kwaad om worden.

Als ik bij Pun in de auto zit en het zie schud ik ook altijd heel erg afkeurend mijn hoofd naar die mensen :roflol: in de hoop dat het helpt..... Maar vaak zien ze het niet eens.

Om maar even ontopic te zijn interesseert het gebruik in de gym er van mij niet zo. Zolang ze mij niet in de weg zitten moeten ze dat lekker doen.

Uhm...

(en als ik alleen ben ik doorgaans veel te hard rij om nog aandacht te hebben voor wat een ander in de auto aan het doen is).

wat kan er nou belangrijker zijn dan heelhuids thuiskomen? Ik snap het echt absoluut niet..

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Verder helemaal eensch hoor :thumb:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven