thomas19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

omdat ik al honderden keren veel tijd heb gestoken in het inhoudelijk reageren en iedere keer weer reageren jullie met een kleine post waaruit blijkt da tje gewoon mijn argumenten negeert. Als je nu echt denkt dat ik zo dom ben om iedere keer 50 regels te schrijven om mijn standpunt duidelijk te maken om dat te constateren dat jullie gewoon alles negeren en dan weer één of andere racistische onzin poste,n. En dan verwacht je dat ik weer alles opnieuw herhaal!! haaaaaaaaaaaaaaaaallllllllo, ben je nu helemaal??

Empirische kansen zijn kansen die berekend worden op statistische gegevens.
Bijvoorbeeld: het is een feit dat 2/10 mensen een eitje koopt bij de AH wanneer ze daar winkelen.
Daarvoor is er 2/10e kans dat elke willekeurige klant die winkelt in de AH een eitje koopt.
en dan weer één of andere racistische onzin poste,n.

De theorie van de mensapen is NIET BEWEZEN, Alles heeft een scheppper, en de onze schepper is GOD. Alle soorten mensapen homo erectus, homo sapiens, neaderthaler, zijn geen evoluties van elkaar maar ze hebben in dezlfde tijdperk en tijd geleefd.De DNA van de mens bestaat uit eiwitten, en die eiwitten moeten een bepaalde rangschikking hebben om een evolutie tot stand te brengen. Deze rangschikking heeft een bepaalde tijd nodig om een evolutie tot stand te brengen endie periode is 19 tot de 1000000000000000000000000000000000000000...... macht.Dus als je zou berekenen van inbegin van het ontstaan van de aarde 4.6 miljard jaar geleden, tot nu, dan is het aantal jaren niet genoeg om een evolutie tot stand te brengen.

De vraag is wel hoe heeft hij alle dieren in de ark gekregen
Maar dat ie hem kon bouwen, kijk maar naar Evan Almighty 

(Edit)
voor mij iig wel. 

)
Evolutie, darwin is overrated. Dieren en mensen evaluaren wel, maar niet in die mate dat men op een of andere dag kan vliegen
Zou wel leuk zijn 

Over het ontstaan van de aarde geen ideeEvolutie, darwin is overrated. Dieren en mensen evaluaren wel, maar niet in die mate dat men op een of andere dag kan vliegen
Zou wel leuk zijn
![]()
kortom de maatstafDe aanvangsconcentratie van het 14C in levende organismen is niet altijd precies gelijk, omdat het productieproces, en daarmee het 14C-gehalte van de atmosfeer, onder andere als gevolg van kosmische-stralingsvariaties zelf ook varieert.
r mag geen verontreiniging van het materiaal met (nieuw) levend materiaal hebben plaatsgevonden. Als micro-organismen zich bijvoorbeeld op een later tijdstip in het oorspronkelijke materiaal vestigen en ook koolstofdioxide uit de atmosfeer openemen, zal de ouderdom worden onderschat (het monster lijkt jonger).
De grootte van de onzekerheid neemt toe naarmate het materiaal ouder is, doordat er dan steeds minder 14C aanwezig is. Voor vondsten van de laatste paar duizend jaar werkt de methode echter doorgaans goed en door verbeteringen in de meetmethoden is het mogelijk gebleken om met steeds kleinere hoeveelheden materiaal toch een zinvolle meting te doen. De grens ligt meestal tussen de 58.000 en 62.000 jaar.
als je er zo over denkt lijkt het me ook dat je niets van natuurlijke selectie en evolutie van hebt begrepen, just my two cents.
Ik vind het een leuk boek, maar zoals ik eigenlijk al aangaf denk ik meer aan een mixture van beiden omdat zowel de bijbel als de Evolutie theorie teveel onzekerheden hebben en teveel toeval.Edit: En wetenschap doe ik niet als onzin af, maar ik zeg alleen dat het niet altijd accuraat is. Zie de zovele na correcties die er komen, al wordt dat vaak niet weergegeven, wat helaas leidt tot een juist slechter imago voor de wetenschap. Niets is beter dan gewoon eerlijk zijn over de fouten die je maakt.

Ik zie dat je zowel geloof als wetenschap aanhangt. En dan zie ik dit antwoord. Zullen we het eens hebben over het imago van het geloof? Over de eerlijkheid van geloof? O nee, het geloof zit altijd goed. Kansloos om dit aan te voeren![]()
. Het aan beiden kanten van een oorlog zegenen van de wapens. Het ketteren van ongelovigen over het niet rond zijn van de aarde, terwijl dit in de bijbel stond. Dus daar zie je btw gelijk al dat zij de bijbel niet eens als leidraad gebruiken
Vraag me eerder af hoe 'ze' aan die wijsheid komen. Gooien met hele grote getallen maakt het vrij belachelijk, te meer daar 19 tot de zoveelste macht wel iets meer dan 4,6 miljard oplevert. Laat religieuzen a.u.b. van wetenschap afblijven, de verblindheid straalt er vanaf.
Wel, dat is toch wat hij zegt ?
Om evolutie te laten plaatsvinden is kennelijk (?) 19 tot de zoveelste macht nodig en de aarde is 4,5 miljard jaar oud, dus zo lijkt evolutie uitgesloten te zijn... ?
Deze rangschikking heeft een bepaalde tijd nodig om een evolutie tot stand te brengen endie periode is 19 tot de 1000000000000000000000000000000000000000...... macht
Leuk topic om door te lezen!
Al zie je veel leuke vraagjes en punten waar je wel wat mee kan
Zoals die koolstofdatering, geef een wetenschapper een deels afgebrande kaars, laat hem daar zijn co2 trukje op los knallen, het grappige is dat hij nooit zal weten hoe groot in eerste instantie die kaars is geweest. Dus hoe kan hij in godensnaam weten hoe oud bepaalde botten zijn van de mensheid.
Daarnaast verbaasd mij de wetenschap altijd dat zoals altijd zij iets gevonden heeft, wat HEELL ERG bijzonder en aantoont dat de bijbel een farce is. Dit toen ze altijd MET GROTE KOPPEN ETC. Drie weken daarna zie je een rectificatie van bla bla bla klopt niet helemaal, in het kleinst mogelijke lettertype.
Daarnaast over de ark van noach iedereen weet toch dat het water dat op de aarde is constant is, zie hier de kringloop. Dit wil niet zeggen in welke vorm, waterdamp, ijs of wat dan ook. Dus dat het water daarna weer verdwenen is is geen mate van een stofzuiger gebruikenDe vraag is wel hoe heeft hij alle dieren in de ark gekregen
Maar dat ie hem kon bouwen, kijk maar naar Evan Almighty
(Edit)
Over incest mja dat blijft een raadselvoor mij iig wel.
Homofilie? Dat is ontstaan op de veldslagen waar de soldaten geen vrouwen om hun heen hadden en dus maar met elkaar hun frustratie moesten uiten. Sinsdien is het blijven hangen
Over fouten in de bijbel, das altijd leuk om dingen uit context te halen. Zelfde als het knip en plakwerk wat het Journaal altijd doet. Gewoon simpel eerst 2 beelden van 2 vliegtuigen in het WTC laten vliegen, daarna een filmpje van vierende moslims laten zien.(is maar een voorbeeld, dus niet gelijk weer op verder gaan)
Daarnaast is het wel grappig te weten dat de bijbel gebruikt wordt als handleiding voor de geschiedenis. Dit omdat er veel beschrijvingen instaan van veldslagen etc die ook daadwerkelijk gebeurt zijn. Zoals de romeinen perzen etc etc. Daarnaast wordt er verwezen naar 7 wereldmachten, die allen ook daadwerkelijk er zijn geweest en nog zijn, zoals nu Anglo Amerikaanse Wereldmacht. En dat daarnaast er een soort van VN opgericht zou zijn.
Over het ontstaan van de aarde geen ideeEvolutie, darwin is overrated. Dieren en mensen evaluaren wel, maar niet in die mate dat men op een of andere dag kan vliegen
Zou wel leuk zijn
Edit: My 2 Cents

Staat op een forum van onze klas en komt van een moslimjongen die redelijk wat over de islam weet, dus zijn ideeën zijn typisch van aard. Ik heb al gevraagd van waar dat hij het haalt, die machtsgetal, dus zullen we het snel weten, al moet je er niet veel van verachten...![]()