Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vreemd dat de christenen in marokko bijv geen last hebben van de moslims he daar.
oooooooh wat vergeten we toch graag dat de Joden bijv uit europa wegvluchtten naar islamitsiche landen omdat ze hier werden uitgemoord.
Ooit van empirische kansen gehoord?Sorry, dat slaat nergens op. Ik denk dat builderb het al redelijk verwoorde, dat getal heeft geen betekenis.
Die planeten, waarvan we weten dat die die omstandigheden hebben, delen ze door het totaal aantal planeten die we kennen en dan heb je nog de kans van de kans van het leven op die planeet. Maar alleen door het delen van de aantal planeten die we kennen waar leven zich zou kunnen manifesteren en het aantal planeten waarvan we zeker weten dat er absoluut geen leven op mogelijk is maakt de kans al verschrikkelijk klein dat er leven op een willekeurige andere planeet kan ontstaan.
vreemd dat de christenen in marokko bijv geen last hebben van de moslims he daar.
wie is begonnen met het praten over de bijbel en wetenschappelijke onderzoeken?? Heb jij niet in 1 van je vorige posts niet gezegd dat er in de bijbel zaken staan die werden bevestigd door de wetenschap. (kan zijn dat je dat niet hebt gedaan maar ik heb geen zin om de hele topic opnieuw te gaan lezen.)
Er is geen haar op mijn hoofd die er zou aan denken wetenschap en bijbel te associeren. 
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Iedere keer kom je in eens weer aanzetten met totaal irrelevante verwijten. Bijvoorbeeld kom je zomaar out the blue hiermee aanzetten:
Dus? Zijn christenen in Marokko beter geintegreerd? Is dat wat je wilt zeggen?
Jeetje, weer eens fantastische conclusies.
mijn verwijten zijn geen verwijten , het zijn constataties. Ten tweede, neen, de christenen in Mmarokko zijn niet beter geintegreerd want ze zijn daar al duizenden jaren aanwezig. Dus blijf een beetje bij de les. Christene zijn in Marokko is geen probleem voor de moslim daar terwijl het hier wel omgekeerd is. Moet ik er een tekeningetje bij maken?
Wederom, wat wil je zeggen? Is de holocaust representant voor de mentaliteit van de Europeaan? Worden joden in het midden-oosten door moslims geaccepteerd?
QUOTE]
heb ik dat gezegd?? Kijk eens waarom ik dat schreef! kijk eens waarop ik reageerde.
En ja, Joden werden gedurende 14 eeuwen goed aanvaard in het Midden-oosten. Ze maakten integraal deel uit van de bevolking. Niemand die daar een problem van maakte. Gedurende 14 eeuwen was er daar geen probleem. De problemen zijn daar begonnen toen men na de 2 de WO de boel om zeep helpte door 3 miljoen palestijnen te deporteren en hun land te pikken.
Je moet mss eens een boek lezen.
wie daarmee is begonnen weet ik niet, weet wel dat je dit heb gepost:
"dat is jouw interpretatie van een 1600 jaar oude tekst. Meer waard dan wetenschappelijk onderzoek Lees nog eens de tegenstrijdigheden die cyan en ik reeds postten."
maar neen ik heb ZEKER niet gezegd dat in de bijbel zaken staan die werden bevestigd door de bijbelEr is geen haar op mijn hoofd die er zou aan denken wetenschap en bijbel te associeren.
![]()
Jeetje, weer eens fantastische conclusies.
mijn verwijten zijn geen verwijten , het zijn constataties. Ten tweede, neen, de christenen in Mmarokko zijn niet beter geintegreerd want ze zijn daar al duizenden jaren aanwezig. Dus blijf een beetje bij de les. Christene zijn in Marokko is geen probleem voor de moslim daar terwijl het hier wel omgekeerd is. Moet ik er een tekeningetje bij maken?
heb ik dat gezegd?? Kijk eens waarom ik dat schreef! kijk eens waarop ik reageerde.
En ja, Joden werden gedurende 14 eeuwen goed aanvaard in het Midden-oosten. Ze maakten integraal deel uit van de bevolking. Niemand die daar een problem van maakte. Gedurende 14 eeuwen was er daar geen probleem. De problemen zijn daar begonnen toen men na de 2 de WO de boel om zeep helpte door 3 miljoen palestijnen te deporteren en hun land te pikken.
Je moet mss eens een boek lezen.
Je hebt een beetje moeite met logische redenatie en relevantie of niet? Je reactie op Bascross gaat totaal ergens anders over. Bascross verklaart dat er gezeken wordt op moslims en niet op christenen omdat we veel vaker worden geconfronteerd worden met problemen die de islam betrekken. Jouw reactie dat christenen in Marokko niet gediscrimineerd worden staat daar totaal los van.
Oftewel Christenen zijn daar geintegreerd en deel van de samenleving en cultuur doordat Christenen daar al langer dan een milenium zitten. Moslims zijn hier pas 50 jaar, bovendien zijn veel moslims in Europa niet voldoende aangepast aan de westerse maatschappij wat logischerwijs wrijving veroorzaakt. Maar maak gerust een tekeningetje kerel, als je daar rustig van wordt.
Kom je wederom met dingen die niet relevant zijn. Maar vooruit, vertel eens waarom jij dat schreef. Bascross vroeg jou om een bron en jij komt met de opmerking dat joden Europa hebben ontvlucht. Leg mij eens uit waar het verband ligt.
Het is opvallend hoe je telkens de oorzaak van problemen bij de westerse maatschappij legt, de agressie van de christelijke religie aantoont, terwijl je aan de andere kant bij elke mogelijkheid de islam verdedigd als een vreedzame religie die verkeert begrepen wordt en islamitische landen vrijwaardt van hun verantwoordelijkheden. Je laat je wel duidelijk kennen, thinkalot.
Het gaat iedere keer om geld en macht en leiders die beroep doen op religie om de grote massa achter zich te krijgen.
?
Haha, bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Wederom niet inhoudelijk ingaan op wat er gezegd wordt.
Haha, een clown, dat ben je. Ik heb nog nooit een discussie met je gevoerd. Hypocritie ten top, zeggen dat ik jouw argumenten negeer en reageer met een kleine post. Je hebt nog geen vraag van me beantwoord, nog geen argument weerlegt.
Lekker generaliseren trouwens
Edit: je begon er zelf over. Ik vraag je ernaar en dan moet het maar weer ontopic?
Dat zou heel veel tijd in beslag nemen zonder dat jullie ook maar de moeite zouden doen om ernstig na te denken over wat ik schrijf. Dus denk je nu echt dat ik dus weer 10 minuten ga wijden aan mensen die toch alles negeren??Empirische kansen zijn kansen die berekend worden op statistische gegevens.