Fitness Seller

Moderne wetenschap in de Bijbel

Hoe kwamen jouw hersens in je schedel in de baarmoeder van je ma?

naast de kwestie man, je weet goed genoeg hoe voortplanting werkt bij organismen, nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag.
Als de zondvloed de hele aardbol overspoelt zouden alle zoetwater organismen al gestorven zijn door het ozute water.
Smijt een goudvis maar eens in een kom zout water and watch the horrible happen.

Ik heb niet veel kennis over al die bijbelverhalen, maar werd de zondvloed niet veroorzaakt door overstromingen vanwege constante regen? In dat geval is er geen sprake van gevolgen van zout water, maar is de beste vraag alsnog waar al dat water is gebleven.
Hoewel het best zou kunnen dat God na een flinke avond hijsen zijn kater weg heeft gespoeld met een grote hoeveelheid vers water :D

Als de hele aarde overspoelt is geweest kan ik nog altijd niet begrijpen waarom deze "tijdelijke wereldoceaan" allemaal diersoorten zou kunnen huisvesten die al doodgaan in mijn aquarium als ik mijn thermometertje enkele graden hoger zet, of wat met de PH waarden ga spelen. Laat staan dat Noah dergelijke gesofisticeerde aparatuur aan boord had.

Ik heb niet veel kennis over al die bijbelverhalen, maar werd de zondvloed niet veroorzaakt door overstromingen vanwege constante regen? In dat geval is er geen sprake van gevolgen van zout water, maar is de beste vraag alsnog waar al dat water is gebleven.
Hoewel het best zou kunnen dat God na een flinke avond hijsen zijn kater weg heeft gespoeld met een grote hoeveelheid vers water :D

hier moet je normaal gezien eindigen met: "Gods wegen zijn ondoorgrondelijk" ;)
Doen ze wel vaker.

Gewoon de koran volgen, dan wordt alles duidelijk

zeggen de christenen, Joden en Hindoes ook. Slaafse navolging noem ik dat.
Als God bestaat zal hij de kritische geesten wel sneller naar de hemel sturen.
Zouden die nieuw ontdenkte indianenstam eigenlijk ook naar de hel gaan, omdat ze met nog geen enkel van de heilige boeken in contact is gekomen enzo nooit de taboes als varkensvlees eten, werken op zondag, het gezicht afwenden bij coïtusuele betrekkingen e.d. wsten te vermijden?

Ja, branden zullen ze tenzij ze bekeren

weinig kans hadden hun ouders dan, aangezien ze er nooit in contact zijn gekomen met de Westerse cultuur, leuke God dan die mensen nog niet eens de kans heeft gegeven zichzelf te bewijzen.

Jammer, ze hebben nu iig wel de kans
En als ze die niet nemen zullen ze branden en gestraft worden als de ongelovigen dat ze zijn

Komaan Spiertje, nu doe je ehct niet redelijk hoor.

Ik weet nu niet of God hen wel naar Hel zou sturen of niet, maar normaal gezien zou dat niet mogen.

Mja, er is geen god, dus stomme discussie :D :p

je begint meer en meer te redeneren als deze rednecks, ik kan je in ieder geval niet meer serieus en kritisch nemen, sorry man.

Verrater, heidene!
Brenne mus den turk!:P
Niks onredelijkheid
ze gaan gewoon naar de hel, en ze zullen gestraft worden voor hun ongelovigheid. Trouwens, zijn jouw ouders gelovig

Laatst bewerkt:
:no:

Ik denk niet dat je het meent. Je lijkt me geen onredelijk persoon, dat is in de verleden ook zo gebleken.
Ja, m'n ouders zijn wel moslims, maar zij hebben de internet nog(?) niet ontdekt. Ik wel :D

:no:

Ik denk niet dat je het meent. Je lijkt me geen onredelijk persoon, dat is in de verleden ook zo gebleken.
Ja, m'n ouders zijn wel moslims, maar zij hebben de internet nog(?) niet ontdekt. Ik wel :D

Alles wat ik zeg is gebaseerd op de koran en dus gemeend, het is gewoon zo nogmaals sla de koran erop na
En dat zal elke moslim met mij beamen, en dat heeft niks met onredelijkheid te maken
Heb je ze al wel eens verteld over je heidense ideen en dergelijk?
Hoe kijken ze daar tegen

Laatst bewerkt:
Alles wat ik zeg is gemeend, het is gewoon zo nogmaals sla de koran erop na
En dat zal elke moslim met mij beamen, en dat heeft niks met onredelijkheid te maken
Heb je ze al wel eens verteld over je heidense ideen en dergelijk?
Hoe kijken ze daar tegen

Wel, ik heb ooit gelezen dat een goede christen ook naar het paradijs ging. Ik weet niet of dit klopt, heb de Koran nooit gelezen, maar het kwam wel van een 'moslimsiteje' en dat vond ik nog mooi. Want het is erg oneerlijk van God moest hij Joden/Christenen/... straffen. Zij werden net zo hetzelfde opgevoed door hun ouders als jij, wat kunnen zij eraan doen dat hun ouders toevallig christen/joods/boedhist was ??? Denk toch dat God, als ie bestond(:D ) wel slimmer was dan dat.

Mijn ouders weten ondertussen dat ik niet echt 'serieus' geloof in Islam. Ik heb het niet echt gezegd, maar wel signalen gegeven en niet 1 van de minste. Ik zei al bevoorbeeld dat ik dronk en dat de regel van Koran me niet interesseert omdat het bullshit is(letterlijk mijn woorden).

Terug
Naar boven