Hoe bedoel je onredelijk? Wat geeft jou dat idee dan
De koran is gewoon de waarheid, en wat betreft die stam
Voor de laaste keer, ze zullen branden ja
Het is geen excuus namelijk
Excuus? Waarom hebben de
indianen een excuus nodig?
En zeker is het wel een excuus. Jij kunt nl. geen logische beredenering vinden voor het door jou gestelde feit dat ze zullen branden. Die is er niet. Hoe je het ook went of keert, DIE IS ER NIET
I dare you
Ik heb deze topic een beetje zitten doornemen (diagonaal) en wat er mij opvalt is dat wat spiertje predict:'wie zich niet bekeert tot de islam zal branden'. In mijn oren klinkt dit nogal sterk racistisch.
ter informatie:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Dus kan ik besluiten dat de islam een racistisch geloof is die dood en bederf predict tegen al wie anders is en/of een ander geloof volgt.
Geef mij dan toch maar jehova's getuigen die zijn teminste pacifistisch.
Dit is ook matig beredeneerwerk. Het gaat al mank op het feit dat een geloof geen ras is....
En waarom zou iemand die gelooft een gevoel van meerwaarde
moeten hebben. Het ligt miss op de loer, maar het is zeker geen direct oorzaak-gevolg beredeneren.
Man, ik snap wel dat je je geloof wilt verdedigen maar je argumenten zijn gewoon niet logisch.
Waarom heeft god die mensen van die stam dan gemaakt? gewoon om ze te laten branden
God must be one bored woman.
Maar hoe moeten ze in godsnaam in Allah geloven als ze er nooit van gehoord hebben!!!
Dat bedoel ik dus met dat je onredelijk bent!
Spiertje is niet onredelijk, spiertje praat na wat er in de Koran staat.
Spiertje kan hooguit worden kwalijk genomen dat hij niet voor zichzelf denkt. Deze logica (mbt tot de Brandende Indianen) openbaart zich nog voor je leeftijd dubbele cijfers aanneemt.
diep van binnen geloof je die rotzooi zelf niet, mark my words.
Ik ken genoeg mensen die het écht geloven/geloofden...
Dat is denk ook een van de redenen dat van je geloof af stappen zo moeilijk is. Je moet dan toegeven dat je zolang in bullcrap geloofde. Niemand wil graag toegeven dat ie het bij het verkeerde eind heeft. Helemaal niet als je spreekt over periodes van tientallen jaren.
Daarom wordt er gevlucht voor de logica, omdat die onherroepelijk leidt tot zeeeer zware Contradicties.
Spiertje kerel,you used to be cool.
En omdat hij dergelijke dingen gelooft is hij in een keer niet cool?
In de bijbel staat geen wetenschap alleen lariekoek.
Mwa, ik vind een bij vlagen verlicht fabeltjesboek een betere beschrijving.
Een gemiddeld betere kennis van de bijbel zou niet misstaan, al was het alleen maar vanwege het taalkundige belang of de oorsprong van veel van onze maatschappelijke rituelen.