Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij is verlamd aan de rechterkant van zn gezichtroxxe zei:
bascross zei:Dat meisje wat in begin gered wordt door bruce willis, moet ie later weer redden als ie uit die cel komt. En eigenlijk zijn het gewoon 3 losse verhaaltjes in sin city, vond hem wel vet. Zo moeilijk is ie toch niet?
Verkeerd begrepen dan, maar gozer is gewoon huurmoordenaar, maar wat dat er verder mee te maken heeftTractortje zei:Kerel, waar heb jij het nou weer over![]()
Ik heb het over de begin en eind scene met Josh Hartnett en die 2 meisjes. Alleen het hoertje in de lift komt in de film voor (het einde), voor zover ik weet. En het is maar één verhaal, maar vanuit verschillende kanten bekeken.
Maarja is toch niet boeiend verder voor de film.bascross zei:Verkeerd begrepen dan, maar gozer is gewoon huurmoordenaar, maar wat dat er verder mee te maken heeftMaarja is toch niet boeiend verder voor de film.
Daar heb je een puntGuido20 zei:Maar der moet toch wel iets van een idee achterzitten. Ik kan met niet voorstellen dat ze Josh een flinke berg geld betalen om een paar minuten met zijn schijtkop door het beeld te schieten....