AndroidHealthClinic

Moeilijke films

Dont be a menace to south central while drinking juice in the hood.

Ik snap nog steeds niet hoe die kerel ouder kan zijn dan z'n vader ???

L'Annee derniere a Marienbad van Alain Resnais. Nuff said...

• Topic Starter Topic Starter
12 Monkees, moeilijk?!

Wat vind je er zo moeilijk aan dan..?

American psycho?? snap ik nog steeds niet

The Big Lebowski, Clockwork Orange (ja die is alleen maar vaag, Stanley Kubrick fan), David de Kabouter movie max versie 2, Donnie Darko is al genoemd hè?

The Big Lebowski is niet moeilijk. The dude is toevallig de naamgenoot van een miljonair en wordt zodoende per vergissing afgeperst. Omdat hij niet meewerkt jatten ze zijn vloerkleed. En dat gaat the dude te ver! :D Wel een coole film btw.

Ik von het zo een vaag verhaal dat gewoon helemaal nergens over gaat, dat ik hem toch wel bij de categorie moeilijk plaatste, maar denk toch dat je gelijk hebt :P

Oldboy (Aziatische film) is wel maf. Daarnaast al die Lynch films. Mullholland dr. vond ik ondanks dat ik niets van het verhaal snapte toch een indrukwekkende film.

Hehe, de big lebowski is mijn nr.1 film. Ik heb hem zo vaak gezien dat ik op twee scenes na alles kan reciteren. Tsjees - ben ik nu een nerd?

Dude, where's my car?

bascross zei:
Dat meisje wat in begin gered wordt door bruce willis, moet ie later weer redden als ie uit die cel komt. En eigenlijk zijn het gewoon 3 losse verhaaltjes in sin city, vond hem wel vet. Zo moeilijk is ie toch niet????

Kerel, waar heb jij het nou weer over :rolleyes:

Ik heb het over de begin en eind scene met Josh Hartnett en die 2 meisjes. Alleen het hoertje in de lift komt in de film voor (het einde), voor zover ik weet. En het is maar één verhaal, maar vanuit verschillende kanten bekeken.

Tractortje zei:
Kerel, waar heb jij het nou weer over :rolleyes:

Ik heb het over de begin en eind scene met Josh Hartnett en die 2 meisjes. Alleen het hoertje in de lift komt in de film voor (het einde), voor zover ik weet. En het is maar één verhaal, maar vanuit verschillende kanten bekeken.
Verkeerd begrepen dan, maar gozer is gewoon huurmoordenaar, maar wat dat er verder mee te maken heeft??? Maarja is toch niet boeiend verder voor de film.

"Stay", met ewan mcgregor & naomi watts & ryan gosling

erg erg vaag, begreep er de klote van :s

Memento

bascross zei:
Verkeerd begrepen dan, maar gozer is gewoon huurmoordenaar, maar wat dat er verder mee te maken heeft??? Maarja is toch niet boeiend verder voor de film.

Maar der moet toch wel iets van een idee achterzitten. Ik kan met niet voorstellen dat ze Josh een flinke berg geld betalen om een paar minuten met zijn schijtkop door het beeld te schieten....

Guido20 zei:
Maar der moet toch wel iets van een idee achterzitten. Ik kan met niet voorstellen dat ze Josh een flinke berg geld betalen om een paar minuten met zijn schijtkop door het beeld te schieten....
Daar heb je een punt:)

Terug
Naar boven