AndroidHealthClinic

Moeilijke films

Maar der moet toch wel iets van een idee achterzitten. Ik kan met niet voorstellen dat ze Josh een flinke berg geld betalen om een paar minuten met zijn schijtkop door het beeld te schieten....

Het is een strip er wordt gewoon midden in de strip in gesprongen in een verhaal van de personen. Wie de personen zijn en wat ze willen wordt niet uitgelegd in de film. Zijn vooral Franse strip makers die zulke verhalen maken, het is een speciaal genre van strips.

Total Recall met Arnold Swharzenegger. Vraag mij nu eigenlijk nog steeds af of wat hij beleefd heeft echt werkelijk was, of het toch die avonturenreis was die hij in dit centrum gedroomd heeft... Echter, ik denk eigenlijk dat Paul Verhoeven het aan ons overlaat en beide opties mogelijk stelt.

C'est arrivé près de chez vous
Engelse titel is "Man bites dog"
(Frans gesproken met ned. ondertiteling)

Mafste film die ik ooit gezien heb... koelbloedig nek breken, kinderen wurgen, verkrachten, marokkanen inmetselen,...

Een dokumentaire waarin een cameraploeg een idealistische moordenaar volgt... deze film moet je gewoon gezien hebben.

Lauw zei:
Pfff Mulholland Drive, één van de weinige films waarbij ik ben weggelopen (Ken Park is de 2de en laatste).
Die David Lynch doet volgen mij graag artistiek. Een beetje de artistiekeling uithangen, met als gevolg een film waar werkelijk geen touw aan vast te knopen is. Het enige goeie aan de film zijn de naaktscenes. Maar zelfs die konden de irritatie over dat geforceerde vaag doen niet wegnemen.

Ken Park zuigt omdat het de triljoenste filmhuis film is over ongelukkige kinderen in Amerikaanse buitenwijken die hun heil zoeken in drugs en oppervlakkige coïtus. (met Kids als het grote voorbeeld, nog zo’n ongelooflijk slechte film).

ik klink misschien noobish maar wat zijn filmhuis films?

innocent abroad zei:
Oldboy (Aziatische film) is wel maf. Daarnaast al die Lynch films. Mullholland dr. vond ik ondanks dat ik niets van het verhaal snapte toch een indrukwekkende film.

Hehe, de big lebowski is mijn nr.1 film. Ik heb hem zo vaak gezien dat ik op twee scenes na alles kan reciteren. Tsjees - ben ik nu een nerd?

hoe eindigt oldboy nu? gaat hij nu in zijn onwetendheid toch nog een relatie met zijn eigen dochter aan? and whats with the footsteps in the snow?

Blackadder zei:
ik klink misschien noobish maar wat zijn filmhuis films?

Een filmhuis is een kleine bioscoop, die de wat onbekendere films draait. De films zijn over het algemeen wat artistieker dan de mainstream Hollywood-films.

Terug
Naar boven