MuscleMeat

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond weer borst en triceps getraind.

bankdrukken 12 12 10 10
Kilo's: 10 10 20 20

Vlak dumbell drukken 12 12 10 10
Kilos: 8,8,9,10

Dumbell flys schuine bank 12 8(moest 12 zijn maar faal) 10 10
Kilos: 5 6 6 7

Decl bankdrukken 12 12 10 10
Kilos: 20 20 20 20

Dips
3x 10

Skullcrushers 12 12 10 10
Kilos: 2,5 5 5

Kickbacks 12 12 10 10
Kilos: 6 6 6 6

Stang etc niet meegerekend.

Laatst bewerkt:
en wast lekker?

Goed bezigg :D
Ik zou de stang enz de volgende keer wel meerekenen omdat er ook een groot verschil in gewicht in kan zitten, je heb ze van 5 ofzo en 30 en je tilt het toch ook op :)

Ja zeker! Alles zwaarder kunnen doen!

Goed bezigg :D
Ik zou de stang enz de volgende keer wel meerekenen omdat er ook een groot verschil in gewicht in kan zitten, je heb ze van 5 ofzo en 30 en je tilt het toch ook op :)

Dankje! Zal ik doen, had nu letterlijk van mn kladblok op telefoon gekopieerd omdat ik lui was haha. Maar de stangen zijn allemaal 20 en de ezstang voor de skullcrushers geen idee, 5 denk ik?

Ja zeker! Alles zwaarder kunnen doen!

Dankje! Zal ik doen, had nu letterlijk van mn kladblok op telefoon gekopieerd omdat ik lui was haha. Maar de stangen zijn allemaal 20 en de ezstang voor de skullcrushers geen idee, 5 denk ik?

Netjes ;) Ez-stang is 7.5, barbell van squats 20 en van bench press 10 of 20

Haha zoiets ja. Niet dat het nu impressive is ofzo. Maar ik heb gemerkt dat ik mezelf onderschat en gauw denk dat iets me niet lukt zwaarder.

Gisteren heb ik die knop wat meer omgezet. Was met mn vriend trainen en de flys gingen Klote. Eerste set ging prima, 2e set kwam ik maar tot 8 van de 12. Toen dacht ik: **** man wat is dit. En vervolgens knalde ik er weer gewoon 2X 10 uit xD mn vriend stond er bij en zei: je hoort vermoeider te worden joh haha.

Ik moet echt mn mindset aanpassen en wat positiever worden.

Oh en zal ook voortaan ff in mn log erbij zetten hoeveel reps ik daadwerkelijk heb gedaan. Heb het nu gewoon gekopieerd maar kwam met de flys dus op 1X 8 uit inplaats van 12.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Misschien ook wel leuk om te delen, ik heb vanaf mei 2013 dat ik begonnen ben met afvallen ook mijn centimeters bijgehouden. Ik begon het meten vooral omdat ik mij heel erg stoorde aan mijn lovehandles en ik wilde mijn voortgang daar bij bijhouden. Ik ben aardig wat cm in totaal kwijt nu (45 cm) en er is nog maar 1 plek waarvan ik wil dat het minder wordt (mijn lovehandles obviously), de rest wordt vanaf nu hopelijk meer vanwege spieropbouw.

Armen en onder borsten ben ik pas later op gaan meten. Waarschijnlijk waren die getallen op 11 mei ook hoger. Al met al ben ik heel blij dat ik fotos heb gemaakt en mijn centimeters heb bijgehouden. Als ik er nu op terug kijk dan die ik pas hoeveel ik eigenlijk verloren ben. En als het goed is wordt het nu weer meer, maar dan op een goede manier :D

24lu4wh.jpg

jeetje die centimeters!!! wow

Wow er is veel af! Mag je zeker trots op zijn!

die lovehandles smelten als sneeuw voor de zon precies :D

Hele nette progressie!
En met een positieve instelling kom je inderdaad een heel eind. Vaak kan je meer dan je denkt. Kwestie van uitproberen ;)

Vandaag rug en biceps gedaan. Alles zwaarder gepakt met rug , paar prs en vervolgens was ik zo gesloopt dat biceps echt waardeloos ging haha. Ach ja.

Deadlift
12X20
12X30
10X35
10X40 pr

Bent over row
12X20
12X20
10X22,5

Nek pully
12X22,5
12X27,5
10X30 pr
10X30

Pully small grip
12X18
12X22,5
10X27,5
10X32 pr

Dumbell curl
12X5
12X5
10X6

Ez curl
12X12,5
8X12,5
5X12,5

Hammer curl
8X5
10X4
12X4

Laatst bewerkt:
PR's zijn ook fijn toch? :D Lekkere train

overal pr's op? wauw, impressive

Wow ik zie nu pas je post van de centimeters die je kwijt bent. Impressive! Super knap, je mag zeker trots zijn op jezelf! En lekkere training weer van gisteren zeg :D

Wow ik zie nu pas je post van de centimeters die je kwijt bent. Impressive! Super knap, je mag zeker trots zijn op jezelf! En lekkere training weer van gisteren zeg :D

Bedankt Daphne! Je doet het zelf ook niet verkeerd met die deadlift van je ;)

Terug
Naar boven