Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dan nergens meer squaten ?
lijkt me zo vreemd...

Oo zo snap ik u'm ,Ik heb wel een squatrek nodig. Anders krijg ik die barbell niet op mn nek haha xD Squats komen de volgende x wel weer, no biggie![]()

Oo zo snap ik u'm ,
je had eventueel lunges kunnen doen, in plaats van squats maar zoals je al meld, no biggie
verder wil ik je weer veel kracht en sterkte toewensen met je log/trainingen !
Lunges zaten er ook in
Ik heb wel een squatrek nodig. Anders krijg ik die barbell niet op mn nek haha xD
Squats komen de volgende x wel weer, no biggie![]()
) omhoog krijgen ..Of je moet gaan frontsquatten en de barbell met een powerclean (ofzo) omhoog krijgen ..

Eten van vandaag en zoals bijna iedere dag: ontbijt: Eiwitshake met havermout en banaan Tussendoor: Ovenpatat met kip Lunch: Zilvervliesrijst met kip Pre workout Eiwitshake Mct olie Post workout Eiwitshake met dextrose Witte rijst met kip Snack voor slapen Casseine shake en walnoten Wil dez komende maanden mijn vetpercentage omlaag brengen zodat ik de flexchallenge met een zo laag mogelijk vetpercentage begin. Heb het fatsoenlijk laten meten (uit mn eigen meting kwam 16% totaal niet geloofwaardig natuurlijk) en mijn vetpercentage blijkt 23% te zijn. In januari wil ik dat het 18% is. Lijkt me wel een realistisch doel.
rug begint wat te worden, biceps en triceps beginnen wat meer door te komen. Heul langzaam wordt het wel wat haha.
Topper ziet er goed uit!! Ga zo door en kweek wat mooie spieren zal je goed doen!