XXL Nutrition

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

Kan je dan nergens meer squaten ?
lijkt me zo vreemd...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel een squatrek nodig. Anders krijg ik die barbell niet op mn nek haha xD Squats komen de volgende x wel weer, no biggie :)
Oo zo snap ik u'm ,
je had eventueel lunges kunnen doen, in plaats van squats maar zoals je al meld, no biggie ;)

verder wil ik je weer veel kracht en sterkte toewensen met je log/trainingen !

Oo zo snap ik u'm ,
je had eventueel lunges kunnen doen, in plaats van squats maar zoals je al meld, no biggie ;)

verder wil ik je weer veel kracht en sterkte toewensen met je log/trainingen !

Danku danku :) Lunges zaten er ook in :)

Maar heb nog een dag met hamstrings, dus denk dat ik dan maar squats erbij doe.

Vanavond een fijne biceps/triceps training gehad. Eindelijk bicep curls met 8 kilo dumbbells kunnen doen. De 10 komt in zicht! Vanochtend half uur op nuchtere maag op de hometrainer gezeten en vanavond na de training 25 minuten gewandeld 6,5 km/u op 13 helling. 600 kcal totaal met cardio verbrand :) Eten van vandaag en zoals bijna iedere dag: ontbijt: Eiwitshake met havermout en banaan Tussendoor: Ovenpatat met kip Lunch: Zilvervliesrijst met kip Pre workout Eiwitshake Mct olie Post workout Eiwitshake met dextrose Witte rijst met kip Snack voor slapen Casseine shake en walnoten Wil dez komende maanden mijn vetpercentage omlaag brengen zodat ik de flexchallenge met een zo laag mogelijk vetpercentage begin. Heb het fatsoenlijk laten meten (uit mn eigen meting kwam 16% totaal niet geloofwaardig natuurlijk) en mijn vetpercentage blijkt 23% te zijn. In januari wil ik dat het 18% is. Lijkt me wel een realistisch doel.

Laatst bewerkt:
Nice curls :thumb: Bicep pica?

Nee helaas. Had geen telefoon mee. vandaar ook geen log. weet de helft niet meer haha.

Maar sws vind ik het altijd zwaar tegenvallen als ik een foto maak. Licht is echt goed bij het dumbbellrek. Maarja dan moet ik als een idioot een foto maken van mn mini armpje tussen al die beren haha :')

hoe staat het met je doel

ben je al swole?

hoe staat het met je doel

ben je al swole?

Ja joh. Paar maandjes bezig en nu al huge.

Maar in alle serieusheid. Merk wel aardige veranderingen in mn lichaam :) rug begint wat te worden, biceps en triceps beginnen wat meer door te komen. Heul langzaam wordt het wel wat haha.

mooi mooi

ga zo door dan:)

Vanmiddag een fijne borst en triceps training gehad :) toen dacht ik: kom laat ik eens zien of mn triceps een beetje op de foto willen. En ook maar ff de bicep. :)

Dus bij deze :D

34i1ly8.jpg

33tp95g.jpg

innn

Ziet er goed uit! Goeie bicep!

Netjes moess :thumb:

Topper ziet er goed uit!! Ga zo door en kweek wat mooie spieren zal je goed doen!

mooi moess

Terug
Naar boven