- Waardering
- 2.745
Hoe weet je dat ?Ik loop rond alsof ik in mn kont genomen ben door een n*ger. :') vooral als ik ff stil heb gezeten.
EDIT ik was al te laat , kut spoiler

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet je dat ?Ik loop rond alsof ik in mn kont genomen ben door een n*ger. :') vooral als ik ff stil heb gezeten.

Je zegt geen haatcomment, maar je hebt duidelijk haat tegenover jezelf bij foto 1 'ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag'. Ik denk dat jij ergens in de knoop zit met een minderwaardigheidsgevoel. Ik hoop dat dit nu verdwijnen kan nu je je doel bereikt hebt. Je was toen je 73 kg woog niet minder goed als mens.Ik ben afgelopen mei begonnen met afvallen, de reden zien jullie wel aan de beginfoto af. Ik woog toen 73 kilo. Sinds oktober weeg ik 57 kilo en ben ik klaar met afvallen. Sindsdien heb ik een beetje van alles met mn voeding en training gedaan, had geen duidelijk doel dus kon mezelf niet goed motiveren. Wel heb ik er altijd op gelet dat ik niet meer aankwam of afviel. Nu heb ik eindelijk voor mezelf een eet- en trainingsschema gemaakt en ben daar afgelopen week mee begonnen. Mijn doel: Spieren kweken!
Eigenlijk wilde ik nu gewoon mijn progressie van het afgelopen jaar laten zien. Ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag dus haatcomments mogen voor je worden gehouden
Als het goed is volgen er vanaf nu maandelijkse fotos om mijn progressie bij te houden![]()
Ik loop rond alsof ik in mn kont genomen ben door een n*ger. :') vooral als ik ff stil heb gezeten.

Hoe weet je dat ?
EDIT ik was al te laat , kut spoiler![]()

Je zegt geen haatcomment, maar je hebt duidelijk haat tegenover jezelf bij foto 1 'ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag'. Ik denk dat jij ergens in de knoop zit met een minderwaardigheidsgevoel. Ik hoop dat dit nu verdwijnen kan nu je je doel bereikt hebt. Je was toen je 73 kg woog niet minder goed als mens.
Proficiat met je resultaat.
Dat betekend dat je een goeie training heb gehad
Alsof alle n*gers een grote ... hebben
maar iedereen snapt wel gelijk hoe ik er bij loop 
Tjah ik vond je met 73 kg even knap hoorHaha ja deze opmerkingen had ik wel verwacht
Ja toen ik dat gewicht had wel. Nu niet meer. En feit is gewoon als ik die foto zie denk ik: hoe heb je jezelf zo laten gaan? Want ik was altijd vrij slank. Dat zijn verder geen diepe emotionele schadedingen ofzo. gewoon hoe ik nuchter terugkijk op mijn figuur van toen.
Haha geen ideemaar iedereen snapt wel gelijk hoe ik er bij loop
![]()
Vind het niet echt laten gaan. Als je ouder wordt apprecieer je sexy zijn meer dan sexy eruit zien. Dikke kus xDTjah ik vond je met 73 kg even knap hoorVind het niet echt laten gaan. Als je ouder wordt apprecieer je sexy zijn meer dan sexy eruit zien. Dikke kus xD
ik denk dat als je je goed voelt je dat ook uitstraalt. Sexy zijn heeft alles te maken met je sexy voelen.Ooooooh jaaaaaaah. xD i'm to sexy for this shirtBedanktik denk dat als je je goed voelt je dat ook uitstraalt. Sexy zijn heeft alles te maken met je sexy voelen.
Bedanktik denk dat als je je goed voelt je dat ook uitstraalt. Sexy zijn heeft alles te maken met je sexy voelen.

Ik loop rond alsof ik in mn kont genomen ben door een n*ger. :') vooral als ik ff stil heb gezeten.

Huh oke...
Ik heb al 5 weken niet getraint, vandaag legday.![]()
Past niet in mn schema sorry
daarnaast probeer ik aan te komen niet af te vallen 
Mad Moess
Beter dan niks toch, in ieder geval aardig wat volume gedraaid![]()