XXL Nutrition

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

ze zal ergens vandaag wel even stil hebben gezeten

Ik ben afgelopen mei begonnen met afvallen, de reden zien jullie wel aan de beginfoto af. Ik woog toen 73 kilo. Sinds oktober weeg ik 57 kilo en ben ik klaar met afvallen. Sindsdien heb ik een beetje van alles met mn voeding en training gedaan, had geen duidelijk doel dus kon mezelf niet goed motiveren. Wel heb ik er altijd op gelet dat ik niet meer aankwam of afviel. Nu heb ik eindelijk voor mezelf een eet- en trainingsschema gemaakt en ben daar afgelopen week mee begonnen. Mijn doel: Spieren kweken!

Eigenlijk wilde ik nu gewoon mijn progressie van het afgelopen jaar laten zien. Ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag dus haatcomments mogen voor je worden gehouden ;)

Als het goed is volgen er vanaf nu maandelijkse fotos om mijn progressie bij te houden :)
Je zegt geen haatcomment, maar je hebt duidelijk haat tegenover jezelf bij foto 1 'ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag'. Ik denk dat jij ergens in de knoop zit met een minderwaardigheidsgevoel. Ik hoop dat dit nu verdwijnen kan nu je je doel bereikt hebt. Je was toen je 73 kg woog niet minder goed als mens.

Proficiat met je resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
Hoe weet jij trouwens hoe dat voelt? :p

Hoe weet je dat ?
EDIT ik was al te laat , kut spoiler :mad:

Haha ja deze opmerkingen had ik wel verwacht :p

Je zegt geen haatcomment, maar je hebt duidelijk haat tegenover jezelf bij foto 1 'ik weet dat ik er op foto 1 niet uitzag'. Ik denk dat jij ergens in de knoop zit met een minderwaardigheidsgevoel. Ik hoop dat dit nu verdwijnen kan nu je je doel bereikt hebt. Je was toen je 73 kg woog niet minder goed als mens.

Proficiat met je resultaat.

Ja toen ik dat gewicht had wel. Nu niet meer. En feit is gewoon als ik die foto zie denk ik: hoe heb je jezelf zo laten gaan? Want ik was altijd vrij slank. Dat zijn verder geen diepe emotionele schadedingen ofzo. gewoon hoe ik nuchter terugkijk op mijn figuur van toen.

Dat betekend dat je een goeie training heb gehad :thumb:

Alsof alle n*gers een grote ... hebben ;)

Haha geen idee :p maar iedereen snapt wel gelijk hoe ik er bij loop ;)

Haha ja deze opmerkingen had ik wel verwacht :p

Ja toen ik dat gewicht had wel. Nu niet meer. En feit is gewoon als ik die foto zie denk ik: hoe heb je jezelf zo laten gaan? Want ik was altijd vrij slank. Dat zijn verder geen diepe emotionele schadedingen ofzo. gewoon hoe ik nuchter terugkijk op mijn figuur van toen.

Haha geen idee :p maar iedereen snapt wel gelijk hoe ik er bij loop ;)
Tjah ik vond je met 73 kg even knap hoor ;) Vind het niet echt laten gaan. Als je ouder wordt apprecieer je sexy zijn meer dan sexy eruit zien. Dikke kus xD

Tjah ik vond je met 73 kg even knap hoor ;) Vind het niet echt laten gaan. Als je ouder wordt apprecieer je sexy zijn meer dan sexy eruit zien. Dikke kus xD

Bedankt :) ik denk dat als je je goed voelt je dat ook uitstraalt. Sexy zijn heeft alles te maken met je sexy voelen.

jep op 73kg ook al best sexy :)

kom samen dieetkoekjes eten

• Like
Waarderingen: Ot92
Vandaag weer benen getraind. Voor de afwisseling ;)

One leg legpress
10x27,5
10x32
10x27,5

Legcurl
10x52
10x52
10x45

Romanian deadlift
10x50
10x50 oh yeah PR op reps :)
10x40

Legextension
10x61,5 PR
8x66 PR :D
8x61,5

Standing one leg calfraises
3x10

Seated calfraises
3x10x39

Sterke leg extensions!

Vandaag stond biceps/triceps en buik op het programma. Was geen fijne training. Hoop frustratie omdat veel niet ging zoals ik wilde. Ik houd het maar op opstartproblemen.

Dumbbell curl
3x10x7

Preacher curl
10x13,5
10x11
10x11

Cable one arm bicepcurl
3x10x9

Cable standing curl dropsetje
10x18
10x13,5
10x9
10x4

Cable triceps pushdown
10x22,5
10x27,5
10x27,5
10x27,5

Cable overhead extension
6x18

Wilde gewoon niet vaker. terwijl ik er voor mn vakantie 2 setjes van 22,5 uithaalde en daarna nog 4x32. Lichtelijk geïrriteerd ben ik toen maar kickbacks gaan doen.

Kickbacks
3x10x4

2x 1,5 minuut planken
10 minuten buikspieren

Mad Moess :fire:
Beter dan niks toch, in ieder geval aardig wat volume gedraaid :)

Mad Moess :fire:
Beter dan niks toch, in ieder geval aardig wat volume gedraaid :)

Je wilt me niet zien als ik pissig ben (A) ik werd zelfs nog even bemoedigend toegesproken door de kerel aan de andere kant van het kabel apparaat. hij zag mn struggles en pissige blik haha.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Bedankt! Was er zelf ook wel tevreden mee :)

Die training zal volgende keer echt wel beter gaan. Wat je voor je vakantie kon is zo weer terug!
Lekkere train al met al hoor!

Ziet er uit als een prima training hoor

Terug
Naar boven