Fitness Seller

Moess road to 18% || trainingslogs en foto's ||

ja die T-bar row zijn wel lekker
denk dat ik die ook ga doen

mooie training!
hoe is het met je procentjes?

• Topic Starter Topic Starter
ja die T-bar row zijn wel lekker
denk dat ik die ook ga doen

mooie training!
hoe is het met je procentjes?

Ja die t bar is wel lekker :D alleen werd mn kont uitvoerig bekeken door 2 kerels achter me terwijl ik hem deed, maar ach :roflol:

Geen idee. 12 oktober ga ik weer meten. Ben wel iets in gewicht omlaag dus hopelijk ook iets in %.

En bij jou? :)

Ja die t bar is wel lekker :D alleen werd mn kont uitvoerig bekeken door 2 kerels achter me terwijl ik hem deed, maar ach :roflol: Geen idee. 12 oktober ga ik weer meten. Ben wel iets in gewicht omlaag dus hopelijk ook iets in %. En bij jou? :)

ja dat is meestal zo. ik ga met mn rug richting de muur staan. scheelt alweer :P

okiii nog 10 daagjes knallen dan!

going steady, going slow. volgende week ook eens meten ;)

ja dat is meestal zo. ik ga met mn rug richting de muur staan. scheelt alweer :P

okiii nog 10 daagjes knallen dan!

going steady, going slow. volgende week ook eens meten ;)

Ja ik ook. Alleen bij t bar bij ons kan dat niet. Die stang zit vast in zo'n mechanisme op de grond. Helaas sta je dan met je kont richting de benches. :roflol:

Okee! Spannend! Jij ook nog ff knallen dan! Steady and slow is the way to go!

Ik ga wel achter je staan hoor schatje, kan de rest al dat lekkers niet zien!

Moes, zullen wij met een peloton vriendinnen naar de billen van Vins gaan staren terwijl het aan het trainen is? en dan natuurlijk even alle details bespreken enzo..
kijken hoeveel ego hij nog over heeft na een uur.

geen zorgen vins, ik ga wel achter jou kont staan

no homo

Moes, zullen wij met een peloton vriendinnen naar de billen van Vins gaan staren terwijl het aan het trainen is? en dan natuurlijk even alle details bespreken enzo..

zolang we daarna nog dat topless kussengevecht doen vind ik het prima

geen zorgen vins, ik ga wel achter jou kont staan

no homo

mmm

no homo

In b4 proteine farts during SQ

:roflol:

Laten we gewoon allemaal achter elkaars kont gaan staan en ze 1 voor 1 bespreken.

En raten op een schaal van 1 tot 10.

Hey, was alleen maar lief bedoeld hoor :(

Natuurlijk ;) totaal geen eigen belang ;)
:roflol:

vrouwen in een sportschool is hetzelfde als op een techniek school. een meisje en iedereen word gek.

Zwaardere gewichten worden gepakt haha.

Ik kan er ook niet mee zitten haha. enkel beetje awkward, en werd uit concentratie gehaald.

Ik hou wel van een paar goeie billen. Dus ieder excuus om billen te raten pak ik aan haha.

Thnx :D maar was blijer met mn rugtraining.

Terug
Naar boven