AndroidHealthClinic

Moestuintjes

Bezoekers in dit topic

Bedankt!

Nuchter lukt het wel beter.
Grappig hoe iedereen er bijna een masteropleiding van probeert te maken. 101 stappen om een stek te nemen :roflol:
 
20200630_182357.jpg


Nieuw hoekje ingericht :D

De frambozenstruiken en kersenboompje hebben de hitte niet overleefd, hopelijk herpakken ze nog.
Ook even tegoei uitvogelen wanneer ik het best dingen in de vaste grond kan planten :thinking:
 
Een tijd geleden wat gezaaid, nu blijkt er effectief iets uit te komen.
Maar wat er juist weer gezaaid werd blijft echter een vraag.
IMG_20200710_202451.jpg
 

Leuk idee :thinking:

Weer eens wat anders dan creatief met pallets
 
Ben met de hand madeliefjes aan het verwijderen uit mn gazon. Is ongeveer 30m2 mn grasveldje. Wat een monnikenwerk
 
Net de toppen uit mijn tomaten verwijderd. Dingen groeiden t dakraam uit van mijn kas!
 
Als een dolle op het gras rondrijdende kan dat wel teweegbrengen.
Hopelijk niet teveel distels staan.

Heb gisteren een waaierpalm uit mn gazon gehaald. Kreng was een crime om er uit te halen. Nu daar maar ff bijgezaaid anders kijk ik 2 maanden naar een kattenwc aan.

Ga het herinrichten heb nu stapstenen maar wil een grindpaadje met waterdoorlatend worteldoek er onder. Zijkanten randbegrenzing van kunststof dat je mooi met de kooimaaierwielen er over heen kan. Bar fescue gras. Hnngg.

Voor het voorjaar sparen voor een 10 bladige engelse kooimaaier. Gaat epic worden
 
Heb gisteren een waaierpalm uit mn gazon gehaald. Kreng was een crime om er uit te halen. Nu daar maar ff bijgezaaid anders kijk ik 2 maanden naar een kattenwc aan.

Ga het herinrichten heb nu stapstenen maar wil een grindpaadje met waterdoorlatend worteldoek er onder. Zijkanten randbegrenzing van kunststof dat je mooi met de kooimaaierwielen er over heen kan. Bar fescue gras. Hnngg.

Voor het voorjaar sparen voor een 10 bladige engelse kooimaaier. Gaat epic worden
Welk grind zal het worden?

Wat ga je nu doen met die palm?
 
Welk grind zal het worden?

Wat ga je nu doen met die palm?
Weet ik niet. Zou eigenlijk vanavond even koekeloeren op het web. Dat standaard grindputje grind is boring.


De palm heb ik verkocht via marktplaats aan dat mannetje op de pic. Gisteren 3 uur bezig geweest met dat ding
 
Weet ik niet. Zou eigenlijk vanavond even koekeloeren op het web. Dat standaard grindputje grind is boring.


De palm heb ik verkocht via marktplaats aan dat mannetje op de pic. Gisteren 3 uur bezig geweest met dat ding
Wit kan ik je afraden voor grind.

Fijn dat de palm een nieuw leven krijgt.
 
Back
Naar boven