MuscleMeat

Moestuintjes

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 218
  • Weergaven 12K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Hier weer een bloem op de yuca, dus weer een splitsing.
IMG_20200531_135106_1.jpg
 
Nee. Zal wel een yucca zijn, maar vraag me af welke soort.

Echt iedere keer als ik iets omspit. Ze helpen graag mee.
Kan je ook niet verder helpen.
 
  • Haha
Waarderingen: mat
Vroeger was er een forum waarbij elk seizoen een enorme doos de ronde deed waar je alle zaden uit kon pakken die je wilde (pepers en tomaten) en er vervolgens wat bij deed om het weer door te sturen. In die tijd heb ik ook een aardige verzameling opgebouwd, wat zoek je precies?
 
De doos van pandora ik bedoel het good old peperforum ?
 
Is al een tijdje offline idd. vreeken ook goed maar het forum was wel next level kwa zaden.

Heb nog redelijk wat verzamelde zaden liggen uit de periode 2008-2012 en wat eigen geoogste pepers van de jaren erna.

IMG_4290.JPG


Altijd netjes op 4 graden gehouden

IMG_4291.JPG


Ontkiemen doen ze nog prima, eerste pepers hangen alweer in de lemon drop, gaat hard nu.

IMG_4148.JPG
 
Vroeger was er een forum waarbij elk seizoen een enorme doos de ronde deed waar je alle zaden uit kon pakken die je wilde (pepers en tomaten) en er vervolgens wat bij deed om het weer door te sturen. In die tijd heb ik ook een aardige verzameling opgebouwd, wat zoek je precies?
Vast wel tof, zo'n grabbeldoos :D

Ben op zoek naar pepers tot 100 000 scoville met leuke vorm en 'fruitige' smaak. Zie dat Vreeken bijvoorbeeld monzano, pinzon en chupetinho heeft, maar er is al veel uitverkocht. Thx voor de tip :)
 
Vast wel tof, zo'n grabbeldoos :D

Ben op zoek naar pepers tot 100 000 scoville met leuke vorm en 'fruitige' smaak. Zie dat Vreeken bijvoorbeeld monzano, pinzon en chupetinho heeft, maar er is al veel uitverkocht. Thx voor de tip :)
bishops crown, Peter pepper, brazilian starfish, Thunder mountain longhorn voldoen aan je omschrijving van scoville en leuke vorm. Lemon drop en Aji pineapple aan de fruitige smaak!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Helemaal vergeten toe te voegen aan mij vorige post. Op marktplaats kun je soms ook leuk slagen, even in de gaten houden vanaf aug/sept. er staat nu nog maar weinig op. Deze peter pepper wel bijvoorbeeld. EDIT kazamafury was me net voor


$_86.JPG


Verder kan ik deze site aanraden, ze verzenden vanuit Nederland: https://www.pepperseeds.eu/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Rupsen in m'n broccoli en bloemkool. Come at me, koolwitje :schoot:
 
Heb een hoekhuis en aan de andere kant van mn muurtje aan de kant van de weg, wat ook van mij is, poepen ze. Het is daar netjes aangeschoffeld, lekker zanderig met allemaal struiken. Ideale plek voor ze om hun stront te deponeren. Bijna elke avond moet ik met een skep die rommel opscheppen en aan de andere kant van de weg in de bosjes flikkeren.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven