- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Tipje: http://www.youtube.com/watch?v=YC7poHGaVFE Zeker doen, het is wel een awesome oefening (vind ik dan).
Bij mij is het wel echt de combi met te vlak van tevoren eten (tenzij het een associatie is die ik zelf heb gelegd en nu dus automatisch een misselijkheidsgevoel oproept, maar dat is de psycholoog in me die dat dan denkt haha). Maar in ieder geval... ik heb het normaal niet, alleen wanneer ik dus vlak van tevoren eet. Ik gebruik nu zo'n pwo van Assault. Krijg ik beter weg (ik vind 'm zelfs wel lekker) dan de pwo die ik laatst van BnF had (net alsof ik een gesmolten zuurstok op moest drinken... have fun doing that).
Eerlijk gezegd ben ik er verder ook niet zo bekend mee, BCAA of zo'n capsule heb ik nog nooit geprobeerd, ben een vreselijke leek wat dat betreft... Ook tips hieromtrent altijd welkom; maar graag ook met argumentatie waarom ik het in m'n lichaam moet stoppen.
En nu ga ik uit bed komen... I'm haaaangry!![]()
BUFF DUDES!! Yeah Baby! Moet nog steeds een shirt bij hun bestellen..

Nu pas uit bed? dat wil ik ook

maar goed:
BCAA tablets (ook verkrijgbaar in poeder) bestaan uit 3 belangrijke Branch Chain Amino Acids (vandaar BCAA, maar dat wist je waarschijnlijk al) te weten L-Leucine, L-Isoleucine en L-Valine.
Deze amino acids krijg je over het algemeen ook gewoon uit je voeding, alleen als je fasted trainingen doet is dat dus erg lastig
vandaar de toevoeging.Als je voor je training normaal eet is een BCAA pre-workout dus eigenlijk niet nodig.
Indien je na je training meteen een shake neemt of binnen een uur of 2 gaat eten, is het ook niet noodzakelijk om BCAA's te nemen post-workout.
De cafeïne cap neem ik van te voren als energie boost, hierin zit ook de toevoeging van groene thee extract enzo (hele simpele dingen eigenlijk) maar zonder suikers, ATP, Matrixreloaded hernoemde suikers e.d.
Verder vaar ik gewoon niet lekker op, tot nu toe, geen enkele pre-workout.

).
(dus.... ik heb nog niet eens een "fitnessdiploma"
). Ik ben wel benieuwd hoe je de PT-opleiding vindt dan, veel toegevoegde waarde naar je idee?
En een keertje triceps dip in de ringen (heeft iemand dat ooit wel eens geprobeerd? Dat is nog eens een uitdaging joh).