XXL Nutrition

MoneyQ's log

Next time dan! Mooi dat het beviel, erin houden I say!

Oh, klinkt goed! Misschien wil je er eens eentje voor me uitschrijven; dat wil ik ook wel proberen (niet die boomstam haha, en zeker niet inclusief mierennest).

Ik zal een kijken voor een mooie voor je ;) De boomstam mag je dan laten liggen voor deze ene keer :cool:

Ik denk dat ik die abs er wel in hou. Ze voelen lekkerder aan dan de ab wheels.
Die voel ik na een zware workout altijd doorzeuren in mijn rug :(

Next time dan! Mooi dat het beviel, erin houden I say! Oh, klinkt goed! Misschien wil je er eens eentje voor me uitschrijven; dat wil ik ook wel proberen (niet die boomstam haha, en zeker niet inclusief mierennest). ---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ---------- Nou, je praat met een psycholoog + personal trainer hier. :o Tijdje terug heb ik nog wel kickbacks gedaan, telt dat ook?
Alleen laybacks tellen. xD

Teveel schoppen kan ook demotiveren. :rolleyes::cool: nothing some good cookin can fix.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal een kijken voor een mooie voor je ;) De boomstam mag je dan laten liggen voor deze ene keer :cool:

Ik denk dat ik die abs er wel in hou. Ze voelen lekkerder aan dan de ab wheels.
Die voel ik na een zware workout altijd doorzeuren in mijn rug :(

Oooooh ik kijk er al naar uit!

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Alleen laybacks tellen. xD

Teveel schoppen kan ook demotiveren. :rolleyes::cool: nothing some good cookin can fix.

Vanmorgen nog even een food shoot gedaan, woehoe!

Oooooh ik kijk er al naar uit! ---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ---------- Vanmorgen nog even een food shoot gedaan, woehoe!
Urgh nog 40 MIN voor ik iets kan eten... die IF is soms echt lastig. :p

Iedereen in men omgeving is sinds gisteren... toen ik net stopte met eten begonnen over eten te praten... ALLLLEEEN MAAR PRATEN.... PRATEN..... IK WORD ER GEK VAN MONIQUE.

Wanneer gaan we eens iets leuks doen? ;)

Urgh nog 40 MIN voor ik iets kan eten... die IF is soms echt lastig. :p

Iedereen in men omgeving is sinds gisteren... toen ik net stopte met eten begonnen over eten te praten... ALLLLEEEN MAAR PRATEN.... PRATEN..... IK WORD ER GEK VAN MONIQUE.

Wanneer gaan we eens iets leuks doen? ;)

Nu nog maar 20 minuten. :D

Ik zie hier wat bloeien tussen Uncle en Moneyyyyy :D

Sorry, ik wilde absoluut niet stoken in jullie professionele relatie. :D In dat geval bied ik mijn excuses aan en weet en reken erop dat MoneyQ haar doel wel gaat halen. Het is een leuke log iig :)

Ik zie hier wat bloeien tussen Uncle en Moneyyyyy :D

Hahaha ik probeerde al heel subtiel elke suggestie te negeren. :)

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Sorry, ik wilde absoluut niet stoken in jullie professionele relatie. :D In dat geval bied ik mijn excuses aan en weet en reken erop dat MoneyQ haar doel wel gaat halen. Het is een leuke log iig :)

Dank je! :D Voor het deel over m'n log!

En nu, allen, back on topic please. :o

Hahaha ik probeerde al heel subtiel elke suggestie te negeren. :)

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Dank je! :D Voor het deel over m'n log!

En nu, allen, back on topic please. :o

Zo subtiel niemand ziet het :roflol:

Ja, Back on topic.. ik ga vanavond even mijn hoofd breken over je wod :D

Hahaha ik probeerde al heel subtiel elke suggestie te negeren. :) ---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ---------- Dank je! :D Voor het deel over m'n log! En nu, allen, back on topic please. :o
Wist je toch dat, dat ervan zou komen... ben gewoon even speels als jij. En dat merken menigte op natuurlijk. xD vrienden zijn ook belangrijk! Ik ben er vandoor ga cake van shorty zen gezicht vegen en aardbeien uit men paard halen.

Dames en heren, back from the gym. Gaat het binnenkort weer ophouden met regenen, srsly, ik vind het niet zo cool om verregend thuis te komen.

Anyway, wel zin in vandaag, borst + triceps en ophogen van gewichten.

Bench press:
12 x 35
10 x 37,5
8 x 40
Ik ben zooooo benieuwd of ik uiteindelijk dan ook 1x 50 kan. :D

Incline dumbbell fly
12 x 10
10 x 12
8 x 14
6 x 16
Mijn vraag aan jullie: liever lager in gewicht en grotere ROM en pas uitbouwen wanneer ROM optimaal is of gewicht ophogen en kleinere ROM en gewoon "afwachten" tot zwaarder ook hogere ROM kan? Ik kan wel 6 x 16 maar die zijn niet zo wijd als 10 bijv. Twijfel een beetje wat "beter" is. Neig zelf toch naar verlagen maar tot nu toe heb ik altijd wel gewicht verhoogd en lukte het uiteindelijk ook.

Standing cable chest press
12 x 18
10 x 18
8 x 23
6 x 23

Cable crossovers
12 x 7
10 x 9
8 x 9
6 x 14 (korte pauze na 5, daarna laatste)

Dip borst (afgewisseld met dip triceps)
4 x BW
4 x BW
3 x BW
3 x BW

Dip triceps
8 x BW
6 x BW
8 x BW
6 x BW

Ez bar skull crusher
12 x 12,5
10 x 15
8 x 17,5
6 x 20

Dumbbell triceps extension
12 x 8
10 x 9
8 x 10
6 x 12

En nog push up op Bosu + hanging push up van TRX, 4 x 10.

Landmine abs
12 x stang + 5
16 x stang + 5
12 x stang + 5
2 x 8 x stang + 10

Standing ab wheel
Oké, die ging ik dus proberen nadat Arnodsi 'm noemde. Hoe ging het? Ik kwam denk ik halverwege, lichaam niet helemaal in een plank, armen wel al iets voor me uitgestrekt maar nog geen rechte lijn en zeker niet tot de grond. Kan van daaruit wel omhoog komen. Deze paar keer herhaald (15x? met steeds pauze tussendoor van stuk of 5 à 10 seconden) en tussendoor nog 4 x 10 gewone ab wheel. Voel die standing wel beter in m'n buik overigens. Ik ga 'm blijven proberen tot ik 'm helemaal kan, woehoe!

Haha MoneyQ is verlegennnnnnnnnn!!

Maar ontopic toch? Lekkere training. Dat was wel even flink zweten vermoed ik :P

Haha MoneyQ is verlegennnnnnnnnn!!

Maar ontopic toch? Lekkere training. Dat was wel even flink zweten vermoed ik :P

Nou, de reden dat ik het negeer is eigenlijk omdat ik hier niet kom om te daten. Van mijn kant dus geen flirtgedrag. ;)

En on topic: woeee dank je! Eigenlijk viel het behoorlijk "tegen" qua zweten, ik miste het zelfs een beetje. Maar ik ga het morgen wrs wel in m'n borst voelen, hoezee. :o

:roflol: ik weet niet of een psycholoog zwaar genoeg is
Ben ik te zwaar voor haar.... :( Doet me niks ! Ik voel me daar prima bij. ---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
Nou, de reden dat ik het negeer is eigenlijk omdat ik hier niet kom om te daten. Van mijn kant dus geen flirtgedrag. ;) En on topic: woeee dank je! Eigenlijk viel het behoorlijk "tegen" qua zweten, ik miste het zelfs een beetje. Maar ik ga het morgen wrs wel in m'n borst voelen, hoezee. :o
Slim.... daten is voor mietjes... Heb nergens geflirt trouwens... Of wel soms ?

Terug
Naar boven