Fitness Seller

MoneyQ's log

Kende nog wel? En hoe dan? Ik ben vast niet zo tof.
Grapje.
Of grapje grapje.
Mam, momma. Oh jee. Maar ik zou het niet sexy noemen, eerder flink koppig. ;) Ik kan er ook een boom van maken. Voor een bloem is 'ie te lang. :eyes:
Standvastig is de associatie die we zoeken slimmerik!

Je bent niet zo tof...

meer veel toffer dan?

Das pas tof!

Niet soms tofferd?

Dit is geen grap!

Of wel toch?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie hiit er tegenaan :thumbs:

Ik doe zelf afsluitend wel eens een hiit cardiotje. Is wel maar 1 set ipv de aangeraden 2 of meer ;)
Toevallig vanavond ook nog een hiit workout in de planning.
Ik gebruik ze om de energiebalans te verschuiven en niet perse om er fitter van te worden. Natuurlijk is dat mooi meegenomen

Leuk om te horen! :D Wat doe je dan bijvoorbeeld? Of wat heb je gedaan vanavond/ga je doen? En vanwaar één setje? ;)

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Standvastig is de associatie die we zoeken slimmerik!

Je bent niet zo tof...

meer veel toffer dan?

Das pas tof!

Niet soms tofferd?

Dit is geen grap!

Of wel toch?

Hahahaha

:roflol:

Leuk om te horen! :D Wat doe je dan bijvoorbeeld? Of wat heb je gedaan vanavond/ga je doen? En vanwaar één setje? ;)

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Hahahaha

:roflol:
Meestal trek ik sprintjes, maar doe ook wel eens crossfit wod's of verzin zelf een circuit.

Sprintjes zijn:
Kleine warmup naar mijn sprint plekje. Zal zo'n 5 minuten hardlopen zijn.
Daar heb ik een stukje waarvan ik weet dat het 100 meter is (thank god for hectometerpaaltjes).
Ik sprint dan heen en hardloop terug. Dat meestal een keer of 10 en dan ren ik weer terug. Heel bescheiden eigenlijk.

Gister avond ben ik toch niet gegaan. Ik ga straks naar de gym.
Omdat ik net in een nieuw schema zit wil ik ook niet te veel stress op mijn lichaam gooien (ik zit nu nog met doms van donderdag ) ik vond dat zelf een valide punt.

Meestal trek ik sprintjes, maar doe ook wel eens crossfit wod's of verzin zelf een circuit.

Sprintjes zijn:
Kleine warmup naar mijn sprint plekje. Zal zo'n 5 minuten hardlopen zijn.
Daar heb ik een stukje waarvan ik weet dat het 100 meter is (thank god for hectometerpaaltjes).
Ik sprint dan heen en hardloop terug. Dat meestal een keer of 10 en dan ren ik weer terug. Heel bescheiden eigenlijk.

Gister avond ben ik toch niet gegaan. Ik ga straks naar de gym.
Omdat ik net in een nieuw schema zit wil ik ook niet te veel stress op mijn lichaam gooien (ik zit nu nog met doms van donderdag ) ik vond dat zelf een valide punt.

Aaah lekker zo'n sprintjes!

En wat voor een crossfit wod's doe je - of ja, hoe ziet het eruit? Ik zie wel eens wat mannen "hier" muscle ups, kettlebell swings en touwtje springen als circuit doen. Jij?

Nouuu, lekker getraind vandaag dan? Ik vind het ook een heel legitieme reden. ;)

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

En nu m'n workout vandaag:

Sjeeeeeesus, wat was het druk vandaag. Meer mensen last van hele trektochten naar de gym omdat het regent? Maar training ging lekker, vandaag rug + biceps.

Deadlift
12 x 45
10 x 50
8 x 55
6 x 60
4 x 65
2 x 70
En dan 12, 10, 8; 10, 8, 6; 8, 6, 4; 6, 4, 2. Ging best lekker vandaag.

Single arm dumbbell row
12 x 10
10 x 12
8 x 14
6 x 16
Werd op halverwege nog gecorrigeerd, meer met m'n been naar achter en dumbbell meer naar m'n heup toehalen. Merkte direct het verschil ook, stukkie zwaarder :D

Wide grip lat pull down
12 x 26
10 x 33
8 x 35,5
6 x 38

Small grip lat pull down
12 x 26
10 x 33
8 x 40
6 x 45
Iets verhoogd dus vandaag, mocht ook wel.

Back extension
2 x 10 x BW
2 x 10 x BW + 5

Dumbbell biceps curl
12 x 6
10 x 7
8 x 8
7 x 9

Barbell biceps curl
12 x 10
10 x 12
8 x 15
6 x 17
Ik zie nu dat ik per ongeluk dumbbell curl bij barbell curl heb geschreven en biceps eigenlijk niet heb genoteerd. Zoals nu genoteerd deed ik 'm vorige keer ook dus. Ga ik zo even aanpassen. Niet dat jullie denken dat ik achteruit ben gegaan. :P

Wide grip barbell row
12 x 30
10 x 35
Gestopt.

Small grip barbell row
8 x 30
6 x 35
Gestopt. Dit is echt m'n zwakke punt. Oefening vind ik ook niet bijzonder leuk (wrs omdat het me niet lukt) dus we houden 'm er maar in. Heb 'm ook tot het laatste moment uitgesteld (eigenlijk moet deze helemaal onderaan staan dus) omdat steeds de stangen bezet waren. Dus eerlijk: ik was ook behoorlijk op.

Rear delt fly
12 x 19
10 x 21,5
8 x 23
6 x 26

TRX pike
4 x 10 x BW

Landmine abs
3 x 12 x (stang+) 5
2 x 8 x (stang+) 10
Ging vandaag echt goed, de zwaai ging ook lekker krachtig! Voor degenen die 'm ook proberen nu, hoe gaat deze?

En NU ga ik snel douchen want gatver wat een weer. Ik fiets ook nog 8 km heen en 8 km terug naar en terug van mijn training. Genieten met dit weer. :janken:

Aaah lekker zo'n sprintjes! En wat voor een crossfit wod's doe je - of ja, hoe ziet het eruit? Ik zie wel eens wat mannen "hier" muscle ups, kettlebell swings en touwtje springen als circuit doen. Jij? Nouuu, lekker getraind vandaag dan? Ik vind het ook een heel legitieme reden. ;) ---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ---------- En nu m'n workout vandaag: Sjeeeeeesus, wat was het druk vandaag. Meer mensen last van hele trektochten naar de gym omdat het regent? Maar training ging lekker, vandaag rug + biceps. Deadlift 12 x 45 10 x 50 8 x 55 6 x 60 4 x 65 2 x 70 En dan 12, 10, 8; 10, 8, 6; 8, 6, 4; 6, 4, 2. Ging best lekker vandaag. Single arm dumbbell row 12 x 10 10 x 12 8 x 14 6 x 16 Werd op halverwege nog gecorrigeerd, meer met m'n been naar achter en dumbbell meer naar m'n heup toehalen. Merkte direct het verschil ook, stukkie zwaarder :D Wide grip lat pull down 12 x 26 10 x 33 8 x 35,5 6 x 38 Small grip lat pull down 12 x 26 10 x 33 8 x 40 6 x 45 Iets verhoogd dus vandaag, mocht ook wel. Back extension 2 x 10 x BW 2 x 10 x BW + 5 Dumbbell biceps curl 12 x 6 10 x 7 8 x 8 7 x 9 Barbell biceps curl 12 x 10 10 x 12 8 x 15 6 x 17 Ik zie nu dat ik per ongeluk dumbbell curl bij barbell curl heb geschreven en biceps eigenlijk niet heb genoteerd. Zoals nu genoteerd deed ik 'm vorige keer ook dus. Ga ik zo even aanpassen. Niet dat jullie denken dat ik achteruit ben gegaan. :P Wide grip barbell row 12 x 30 10 x 35 Gestopt. Small grip barbell row 8 x 30 6 x 35 Gestopt. Dit is echt m'n zwakke punt. Oefening vind ik ook niet bijzonder leuk (wrs omdat het me niet lukt) dus we houden 'm er maar in. Heb 'm ook tot het laatste moment uitgesteld (eigenlijk moet deze helemaal onderaan staan dus) omdat steeds de stangen bezet waren. Dus eerlijk: ik was ook behoorlijk op. Rear delt fly 12 x 19 10 x 21,5 8 x 23 6 x 26 TRX pike 4 x 10 x BW Landmine abs 3 x 12 x (stang+) 5 2 x 8 x (stang+) 10 Ging vandaag echt goed, de zwaai ging ook lekker krachtig! Voor degenen die 'm ook proberen nu, hoe gaat deze? En NU ga ik snel douchen want gatver wat een weer. Ik fiets ook nog 8 km heen en 8 km terug naar en terug van mijn training. Genieten met dit weer. :janken:
Don't overdo it babe ;)

Doe ik niet toch. :o Het is vrijwel hetzelfde schema als de vorige keer! :D Maar je mag het wel altijd in de gaten houden. ;) Ik heb wel de neiging om te hard te gaan haha.
Jij racekonijntje... xD die 8 km heen en weer. Daar duide ik op. :)

Na zo'n zware training. :) Eet dan zeker maar genoeg worteltjes. xD

Ging vandaag echt goed, de zwaai ging ook lekker krachtig! Voor degenen die 'm ook proberen nu, hoe gaat deze?

Bij mij goed, moet alleen zien dat ik 'm frequent inbouw en er een soort van 'routine' in vind. Misschien ook gwn hoe ik de rest van m'n workout doe...morgen eens testen!

Bij mij goed, moet alleen zien dat ik 'm frequent inbouw en er een soort van 'routine' in vind. Misschien ook gwn hoe ik de rest van m'n workout doe...morgen eens testen!

Ja, komt vast goed, ik houd het in de gaten! :D Ik vind 'm zelf wel lekker achter de training te plakken, nog even laatste stukje en dan doeigym.

Ik ben gedemotiveerd Moniek :(

Ik heb de landmine abs ook gedaan :thumbs: lekkere oefening. Kon er helaas geen hele sets van maken omdat de gym eigenaar me graag zag vertrekken (was al een halfuur na sluitingstijd :roflol: )

Wod's die ik doe zijn meestal een combinatie van uptrekken, updrukken, sprintjes, sprongen, squats e.d.
Soms een keer sprinten of lopen met een (tilbare) boomstam die ik in het wild vind. Tegenwoordig bekijk ik nu wel van of er geen mierennest oid in zit :roflol: die krengen doen namelijk zeer

Ik heb de landmine abs ook gedaan :thumbs: lekkere oefening. Kon er helaas geen hele sets van maken omdat de gym eigenaar me graag zag vertrekken (was al een halfuur na sluitingstijd :roflol: )

Wod's die ik doe zijn meestal een combinatie van uptrekken, updrukken, sprintjes, sprongen, squats e.d.
Soms een keer sprinten of lopen met een (tilbare) boomstam die ik in het wild vind. Tegenwoordig bekijk ik nu wel van of er geen mierennest oid in zit :roflol: die krengen doen namelijk zeer

Next time dan! Mooi dat het beviel, erin houden I say!

Oh, klinkt goed! Misschien wil je er eens eentje voor me uitschrijven; dat wil ik ook wel proberen (niet die boomstam haha, en zeker niet inclusief mierennest).

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Hangt ervan af, kan je hard schoppen :o?

Nou, je praat met een psycholoog + personal trainer hier. :o

Tijdje terug heb ik nog wel kickbacks gedaan, telt dat ook?

Terug
Naar boven