AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

100% legit. Vaker besteld
Nu nog even kijken of ik €2.95 over heb voor een blikje dat ik niet ken, een keer gek doen is aan de andere kant niets mis mee...
 
Nu nog even kijken of ik €2.95 over heb voor een blikje dat ik niet ken, een keer gek doen is aan de andere kant niets mis mee...

Je moet even op instagram kijken, thellean heb ook kortingscode voor 15% off dacht ik. Als je geen haast hebt en je herrinderd me er vanavond aan zal ik de code op zoeken voor je ;)
 
Je moet even op instagram kijken, thellean heb ook kortingscode voor 15% off dacht ik. Als je geen haast hebt en je herrinderd me er vanavond aan zal ik de code op zoeken voor je ;)
Ik heb 0.0 met IG.
 
Nummero Ocho:


Reign - Sour apple

Ik denk dat het echt aan het merk ligt. Ook deze vind ik een dikke voldoende. Reign energy's zijn zoet, maar niet TE zoet zoals Bang.. Ze bevatten prik, maar iets minder dan Monster. Eigenlijk een prima verhouding tussen beide. Deze "sour" apple smaak is naar mijn mening iets minder sour als doet vermoedden. De appel smaak is zeker aanwezig, maar hij is niet echt zuur, best prettig eigenlijk! Ook deze is zeker voor HH vatbar drool:

200MG caffeine
2,50€
Rating: 8/10
20200119_133101.jpg
 
Nummero Ocho:


Reign - Sour apple

Ik denk dat het echt aan het merk ligt. Ook deze vind ik een dikke voldoende. Reign energy's zijn zoet, maar niet TE zoet zoals Bang.. Ze bevatten prik, maar iets minder dan Monster. Eigenlijk een prima verhouding tussen beide. Deze "sour" apple smaak is naar mijn mening iets minder sour als doet vermoedden. De appel smaak is zeker aanwezig, maar hij is niet echt zuur, best prettig eigenlijk! Ook deze is zeker voor HH vatbar drool:

200MG caffeine
2,50€
Rating: 8/10Bekijk bijlage 477875
REIGN is heel erg nice idd, stukken beter dan Bang vind ik persoonlijk. Raze van ReppSports is ook erg lekker
 
Klinkt goed tot nu toe al die Reign's!:heart:
 
Nummero nueve :


Red bull - Tropical edition

Uhm uhm laat me denken. Het eerste wat me opvalt is het ontwerp. Je kan duidelijk zien dat het een tropische smaak moet voorstellen, prima dus.
Als tweede valt me de grootte van het blikje op, wie drinkt er nou 250ML aan energydrank :hamer:? Veel te klein dus! Ook vind ik de grotere blikken van 0,5 veel lekkerder drinken. Zit dit tussen mijn oren? Kan.., maar hier door krijgt hij wel een minpunt. De redbull is zoettig en zeker tropisch. Ik vind hem veel naar perzik smaken. Dit verrast me wel, want ik zat meer aan een kokos-ananas smaak te denken. Echter is deze "perzik" smaak best wel aangenaam :thumbs:! Ook deze is prima als dorstlesser in het zonnetje :pepsi:. Als hij in 0,5L te krijgen was, zou ik hem heeeeel af en toe aanschaffen. Ik raad hem wel aan als je gewoon benieuwd bent, je zal hem zeker niet door de gootsteen spelen, maar verwacht er niet te veel van.

80MG caffeine
1,75€
7/10
20200119_184235.jpg
 
Maar wie drinkt er ook energy drinks voor energy?

En wie drinkt er gewone redbull?

Ik drink geen suikers.
Als er geen blauwe monsters te krijgen zijn dan is redbull light mijn favoriete zero drink, maar met tegenzin klein blikje en duur. Soms de Hamilton die heeft half de suikers maar is zeker geen light te noemen.

De energy merk ik niks van, kan ze zelfs voor het slapen gaan drinken en heeft geen invloed. Een koffie met gemalen bonen kan ik na één bak al helemaal hyper en gejaagd gevoel van krijgen.
Ik hou gewoon van de energydrink smaak en daardoor ben ik ook geen fan van de nu populaire fruitsmaken, die nemen die smaak behoorlijk weg. De witte monster bijv. herken ik totaal niet als energydrink maar eerder als een fanta.
 
Daarom lijkt mij een zero cafeïne monster best chill voor in de avond. Stuk beter voor je slaap. Cafeïne vrije cola ook goud
 
Daarom lijkt mij een zero cafeïne monster best chill voor in de avond. Stuk beter voor je slaap. Cafeïne vrije cola ook goud

Bij de jumbo verkopen ze al caffein vrije energy blikjes die precies hetzelfde smaken als de cheapste huismerk blikkies van de appie etc.
 
Als tweede valt me de grootte van het blikje op, wie drinkt er nou 250ML aan energydrank :hamer:? Veel te klein dus!
Dit dus!

Vond ehm persoonlijk wel erg lekker! Die mogen ze van mij wel gewoon bij de super verkopen. Die kokos daarentegen...die is niet te zuipen!
 
Ik moet zeggen dat, sinds ik die paarse Monster geproeft heb, geen energy drank meer hetzelfde is. De witte ultra's vind ik nog steeds erg lekker, maar voor de rest kan niks me echt meer bekoren. Binnenkort maar weer een paar traytjes Paars bestellen:zuip:
 
Ik moet zeggen dat, sinds ik die paarse Monster geproeft heb, geen energy drank meer hetzelfde is. De witte ultra's vind ik nog steeds erg lekker, maar voor de rest kan niks me echt meer bekoren. Binnenkort maar weer een paar traytjes Paars bestellen:zuip:
Veel jumbo's hebben deze wel of kunnen deze voor je bestellen. Voordat je ergens veel te veel betaald ;)
 
Back
Naar boven