AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Net de ultra paradise(groen) op, damn die is lekker en kun je gewoon bij de jumbo krijgen, wist ik helemaal niet.

• #1.784
Ik ben verdomme de oprichter van dit topic, put some respect on my name!!! :p

Deze ook op vandaag, marshmallow proef je ergens ver weg misschien maar het is gewoon meer een mega zoete cola zero

Ik ben verdomme de oprichter van dit topic, put some respect on my name!!! :p

Deze ook op vandaag, marshmallow proef je ergens ver weg misschien maar het is gewoon meer een mega zoete cola zero
Vind de marshmellow ook tegenvallen. In tegenstelling tot de kokos :heart:

Had beloofd wat te reviewen dus bij deze:

Vd week bang marsmallow smaak op, ongeloofelijk zoet en idd beetje marsmallow smaakje. Zou hem nooit meer kopen of aanraden. Tegenvaller.
20200817_201156.jpg

Ook deze weer eens op; de fiesta!
20200817_201151.jpg

Wat blijft deze toch ongelooflijk lekker! Mango smaakje, heerlijk met de zon op je rug!

De rest volgt.....

Had beloofd wat te reviewen dus bij deze:

Vd week bang marsmallow smaak op, ongeloofelijk zoet en idd beetje marsmallow smaakje. Zou hem nooit meer kopen of aanraden. Tegenvaller.
20200817_201156.jpg

Ook deze weer eens op; de fiesta!
20200817_201151.jpg

Wat blijft deze toch ongelooflijk lekker! Mango smaakje, heerlijk met de zon op je rug!

De rest volgt.....
De fiesta is echt fantastisch. Kan niet wachten totdat die vast in NL komen, doe maar ipv ultra red en dan Ultra Rosa ipv een niet zero variant..

WhatsApp Image 2020-08-18 at 13.50.39 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-18 at 13.50.39 (1).jpeg

Hele vage opening, maar de smaak is echt wel prima! Beetje prik en zoete niet chemische smaak. Wel een beetje hoe je raspberry verwacht. Overtreft geen Monster of Reign verder, dus zou hem niet weer halen. Maar geen slechte productie van Mountain Dew 7/10

Laatst bewerkt door een moderator:
Het proberen wel waard zo te lezen!

Is de gewone Mountan dew ook energydrink? Ik dacht gewoon limonade :P

• #1.800
Kokos is net malibu cola zero zonder alcohol:heart:

Cinnamon is ook wel goed qua smaak
Kokos dan ook nog maar proberen want dat klinkt toch wel goed. Ik vind die kaneel smaak van de jumbo veel lekkerder dan die van cola zelf, die van de jumbo is net wat sterker aanwezig

Terug
Naar boven