Oké, dacht altijd dat ik de enige was. Bij deze is dat ook weer opgelost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moord is moord.beetje zelfde als betaald worden voor mensen met een machete neer te hakken vergelijken met dronebestuurder als beroep uitvoeren.
bedoel dat het niet te vergelijken is in de beleving vd persoon die de actie uitvoertMoord is moord.
Met machete is gruwelijk maar iemand vermoorden met een drone is nog laffer dan het persoonlijk te doen.

Ik zie geen verschil tussen 1 en 2. Telkens offer je 1 persoon op om 5 te redden, of je nu een wissel omzet of iemand op het spoor rolt, zelfde uitkomst veroorzaakt door dezelfde persoon.
ik zou doorlopen en doen alsof me neus bloed, wil geen held zijn en lijkt me gaaf op zelf een filmpje te kunnen maken voor documentingreality.com ik zou dus weglopen en later terugkomen en filmen
5 killed by train aftermatch !
Waarom die dikke opofferen. Het is hun eigen schuld. Hadden ze maar beter moeten opletten op school dan hadden ze tenminste een echt beroep gehad en hadden ze geen spoorwerker hoeven te worden.
Sad but trueHmm. Rationeel beredeneerd zou bijna iedereen daarvoor moeten kiezen, alleen het tegendeel blijkt waar. Ik zelf zou het niet doen denk ik (toch die emotionele weerstand)

, maar ook al zijn spoorwerkers zielige nietsnutten, zijn ze niet noodzakelijk gatlelijk en maken ze wel kans op nakomelingen. De optie van ik laat de trein ontsporen en de vijf werkers en dikke man blijven leven?

Dan sterft de negroïde baby op de trein. Wat ben je? Een verscholen racist? **** you!![]()