AndroidHealthClinic

Stelling Moreel dilemma. Wat zou jij doen

Vind het maar een domme stelling. Compleet onrealistisch en daarom lastig te voorspellen wat je zou doen. In werkelijkheid zou 99% niks doen omdat ze het niet zien, niet sterk genoeg zijn om die dikke man van de brug te duwen of te lang zouden twijfelen.

Is overigens wel dezelfde reden waarom ik tegen vrije handel voor wapens ben zoals in Amerika. Het is nou eenmaal veel makkelijker om iemand neer te schieten van een afstand dan naar die persoon toe te lopen en neer te steken terwijl je al zijn bloed op je krijgt en die persoon schreeuwt van pijn of smeekt je te stoppen.

goede post

not srs

Is overigens wel dezelfde reden waarom ik tegen vrije handel voor wapens ben zoals in Amerika. Het is nou eenmaal veel makkelijker om iemand neer te schieten van een afstand dan naar die persoon toe te lopen en neer te steken terwijl je al zijn bloed op je krijgt en die persoon schreeuwt van pijn of smeekt je te stoppen.

Inderdaad, zou trouwens in de eerste plaats mezelf neerschieten.

Ik ben het niet met Angelus eens, maar tegelijkertijd heb ik geen zin in een discussie, dus neem ik mijn woorden weer netjes terug.

Niemand is het ooit eens met Angelus, dat is zijn hele ding

Zelfs zonder 5 mannen op het spoor zou ik de wissel omzetten dan wel de dikke man van de brug af gooien.

Heb je trouwens een vrijbrief?

Want ik zou niemand vermoorden zonder er zelf beter van te worden als ik geen vrijbrief heb.

Zie niet echt in wat die 5 mannen met dit verhaal te maken hebben. Je hebt twee scenario's waarin je de kans hebt ongestraft een dikke man om het leven te brengen. Dat niet aangrijpen is moreel onacceptabel.

Zie niet echt in wat die 5 mannen met dit verhaal te maken hebben. Je hebt twee scenario's waarin je de kans hebt ongestraft een dikke man om het leven te brengen. Dat niet aangrijpen is moraal onacceptabel.

Dus als jij de kans zou krijgen om een dikke man (ongestraft) met een machete af te slachten, zou je het doen?

Hoe dik ?

Als t 5 turken zijn zou ik ge wissel niet omgooien

waarschuwen dat er een trein aan komt

Wat als de dikke man Paul de Leeuw blijkt te zijn?

Hihi gekke Robbie

En wat nou als de 5 mannen zelf ook dik waren?

Dan komt er nog een trein aan

Terug
Naar boven