AndroidHealthClinic

Moslims zijn:

laten we zo zeggen alle geloven behalve het moslim geloof zijn tot zekere hoogte ontwikkeld dat er mensen worden vermoord of verbannen. Maargoed mocht het er in NL een moslim bom ontploffen dan zorg ik er wel voor dat er moslims aangaan.

Held:bow:

laten we zo zeggen alle geloven behalve het moslim geloof zijn tot zekere hoogte ontwikkeld dat er mensen worden vermoord of verbannen. Maargoed mocht het er in NL een moslim bom ontploffen dan zorg ik er wel voor dat er moslims aangaan.

Oh. Dus die Pro Lifers die abortusartsen hebben vermoord in Amerika op basis van hun geloof (christelijk dus) zijn een hallucinatie? Evenals de mensen die en public hun acties goedpraten?

Thnx for the info..

• Topic Starter Topic Starter
Oh. Dus die Pro Lifers die abortusartsen hebben vermoord in Amerika op basis van hun geloof (christelijk dus) zijn een hallucinatie? Evenals de mensen die en public hun acties goedpraten?

Thnx for the info..
Dat zijn maar een paar moorden geweest, bovendien zijn die mensen berecht voor hetgeen zij hebben gedaan.
Maarja jij bent goed in het: appels met peren vergelijken.

Godsdienst geeft voordelen en nadelen. Hij brengt mensen samen doordat ze iets met elkaar in gemeen hebben. en bijna elke godsdienst heeft de bedoeling om liefdevol en vriendelijk om te gaan met andere mensen. helemaal geen haat. Aan de andere kan vraagt een godsdienst die in een god gelooft vaak zonder twijfel dat je in god gelooft en dat niet mag discusieren. Dus word het een beetje een slaverij. En wat er gewoon gebeurt is dat na jaren en jaren veranderen de tradities vaak en worden dingen uitgevonden. en mensen in kracht gebruiken mensen die gelovig zijn vaak.

Ik vind als je een beetje kijkt naar mensen die niet gelovig zijn. die voelen zich niet samen met andere mensen en denken vaak gewoon meer aan hunzelf en **** de rest. Ook is er vaak een mentaliteit van je leeft maar 1 keer dus maar alles op doen zuipen, snuiven het kan niet op. Niet gelovigen vaak uit elkaar. ook zogezegde gelovigen horen daar ook bij die zeggen dat ze in iets geloven maar er geen fl**ker van uitvoeren.

ik persoonlijk geloof niet in een god. En vind dat mensen niet alles zomaar moeten aannemen wie het ook zegt. Je moet voor jezelf gewoon beslissen wat het beste voor je werkt.

Godsdienst geeft voordelen en nadelen. Hij brengt mensen samen doordat ze iets met elkaar in gemeen hebben. en bijna elke godsdienst heeft de bedoeling om liefdevol en vriendelijk om te gaan met andere mensen. helemaal geen haat. Aan de andere kan vraagt een godsdienst die in een god gelooft vaak zonder twijfel dat je in god gelooft en dat niet mag discusieren. Dus word het een beetje een slaverij. En wat er gewoon gebeurt is dat na jaren en jaren veranderen de tradities vaak en worden dingen uitgevonden. en mensen in kracht gebruiken mensen die gelovig zijn vaak.

Ik vind als je een beetje kijkt naar mensen die niet gelovig zijn. die voelen zich niet samen met andere mensen en denken vaak gewoon meer aan hunzelf en **** de rest. Ook is er vaak een mentaliteit van je leeft maar 1 keer dus maar alles op doen zuipen, snuiven het kan niet op. Niet gelovigen vaak uit elkaar. ook zogezegde gelovigen horen daar ook bij die zeggen dat ze in iets geloven maar er geen fl**ker van uitvoeren.

ik persoonlijk geloof niet in een god. En vind dat mensen niet alles zomaar moeten aannemen wie het ook zegt. Je moet voor jezelf gewoon beslissen wat het beste voor je werkt.

Ai. Pas op dat je niet te veel zuipt en snuift kerel!

Net iemand geluisterd naar de op de radio ingesproken collum van Prof. Maarten van Rossem over de populariteit van Wilders en de PVV? Vatte hij voor iedereen goed te begrijpen perfect samen.

Wilders spreekt over een tsunami van moslims. Een bedreiging van onze vaderlandse cultuur.

- De cijfers wijzen uit dat maximaal 5% van de Nederlandse bevolking moslim is.
- Een overgrote meerderheid daarvan bezoekt geen moskee.
- Op basis van feitelijke cijfers is aantoonbaar dat moslims zich wat betreft voortplanting aanpassen aan 'ons', zij groeien niet (meer) harder dan de rest van de bevolking.
- Het probleem van de Marokaanse jongeren is inderdaad een aanzienlijk probleem maar is vooral een sociaal lokaal probleem. Duidelijk is dat dit probleem serieus genomen moet worden en moet worden aangepakt.

- De PVV is de eerste door veel mensen gedragen partij dat zijn gehele bestaansrecht baseert op de demonisatie van deze groep mensen. Van Rossem poneert hier de stelling dat het grootste probleem van de Nederlandse maatschappij Geert Wilders is, de grootste bedreiging van onze cultuur omdat wij voorheen geen ruimte boden voor een partij dat zich fundeert op demonisatie van een minderheid. Hij zou hierhin gesteund worden door de opvattingen over de PVV van de onlangs overleden Rechts-conservatieve socioloog Van Doorn.

Niet veel nieuws onder de zon voor met uitzondering van een helaas, zo lijkt het, groeiende groep extreem rechts neigende en voor populistisch geblaat vatbare onwetenden, leek me toch wel aardig om de basis van de kritiek op de PVV eens een keer overzichtelijk bloot te leggen.

Laatst bewerkt:
Echt een extremistische uitspraak. Jij klinkt nu niet anders als een moslim terorist.

- De cijfers wijzen uit dat maximaal 5% van de Nederlandse bevolking moslim
Dat zijn er wel nog steeds 816.700 (richting het miljoen, 1/16 dus) wat niet gering is voor een oorspronkelijk geheel christelijk land... Het tempo gaat razendsnel, voorspellingen gaan uit van 10% in 2050. Turkije is een hele tijd seculier geweest, maar nu is het in enkele jaren alweer totaal veroverd door de islam, zo snel kan het dus gaan.

Het probleem is ook dat dit % zich vooral in de steden bevindt, waardoor je daar eerder verhoudingen krijgt van 3/4... kom er maar in sharia...

Dat zijn er wel nog steeds 816.700 (richting het miljoen, 1/16 dus) wat niet gering is voor een oorspronkelijk geheel christelijk land... Het tempo gaat razendsnel, voorspellingen gaan uit van 10% in 2050. Turkije is een hele tijd seculier geweest, maar nu is het in enkele jaren alweer totaal veroverd door de islam, zo snel kan het dus gaan.

Het probleem is ook dat dit % zich vooral in de steden bevindt, waardoor je daar eerder verhoudingen krijgt van 3/4... kom er maar in sharia...

Welke voorspelling? (bron)

En Turkije is nog altijd seculier, enkel heeft de Islamitische AK partij er de laatste verkiezingen gewonnen en proberen hun invloed te laten gelden, maar stuitten gelukkig op genoeg verzet. Een grotendeels democratisch proces dus.

Ben het verder geheel eens met v Rossem, als uiteengezet door Klaaswitz.

2103g3.gif

De prognose van het CBS, vooral de groep overige niet Westerse allochtonen zal een significante groei laten zien maar die groep is zo divers dat het maar de vraag is of deze politiek gezien een vuist kan maken.

De grootste groepen allochtonen (Turken, Surinamers, Marrokanen) groeien met aantallen van 100.000 t/m 150.000. Als dat een tsunami van islamisering is vraag ik me af wat Wilders ziet als hij aan de Hollandse kust staat bij windkracht 5. Een megatsunami?

Ik vind Van Rossum maar een vervelende persoonlijkheid.

Veel van de Moslims zijn niet praktiserend hier in Nederland.

Dus waar maken jullie je druk om?

Dat zijn maar een paar moorden geweest, bovendien zijn die mensen berecht voor hetgeen zij hebben gedaan.
Maarja jij bent goed in het: appels met peren vergelijken.

Aha, door religieus geneuzel geïnspireerde moorden zijn appels en peren... Bovendien is het al dan niet berecht zijn een compleet er niet toe doende toevoeging, die de aandacht van de kern van de zaak afleidt. Beetje slap. Het 'eerloze' moorden in Ierland nog niet zo lang geleden had ook sterk religieus geïnspireerde aspecten. En, waarde turo, je zou weinig moslims tegen zijn gekomen in de strijdende partijen aldaar.
Moet ik nog iets zeggen over de (politieke) christelijk repliek rondom Salman Rushdie of de Deense cartoons?

In BEIDE (abortusarts-moordenaars en moslimcoïtustremisten) gevallen zijn het religieuze NITWITS die moorden plegen.

Dat ondergraaft jouw stelling dat het hele moslim geloof, in tegenstelling tot de rest van de religies een achtergebleven zooitje is danig me dunkt.
(daarbij overigens volledig voorbijgaand aan de pluraliteit binnen de islamitische religie of de islamitische culturen danwel daaraan gerelateerde bevolkingsgroepen)

Nu dient te worden opgemerkt dat het me met name gaat om het ontkrachten van het idee dat 'de andere' religies zich ontwikkeld hebben. Ten eerste vind ik de stelling nutteloos, ten tweede zijn er gegronde redenen om aan te nemen dat het gewoonweg niet waar is, ten derde zet het de oogkleppen op voor de invloed van andere religies.

2103g3.gif

De prognose van het CBS, vooral de groep overige niet Westerse allochtonen zal een significante groei laten zien maar die groep is zo divers dat het maar de vraag is of deze politiek gezien een vuist kan maken.

De grootste groepen allochtonen (Turken, Surinamers, Marrokanen) groeien met aantallen van 100.000 t/m 150.000. Als dat een tsunami van islamisering is vraag ik me af wat Wilders ziet als hij aan de Hollandse kust staat bij windkracht 5. Een megatsunami?
Pas deze statistieken eens toe per stad ipv heel het land... Dan begrijp je waar het woord 'tsunami' vandaan komt. Niet gek kijken als in de grote steden een meerderheid aan moslims binnen enkele decennia de sharia goedkeurd. En het zou mogen, want dat heeft een minister bij jullie waarvan de naam mij ontgaat zelf gezegd.

PS: Donner was de naam.

Pas deze statistieken eens toe per stad ipv heel het land... Dan begrijp je waar het woord 'tsunami' vandaan komt. Niet gek kijken als in de grote steden een meerderheid aan moslims binnen enkele decennia de sharia goedkeurd. En het zou mogen, want dat heeft een minister bij jullie waarvan de naam mij ontgaat zelf gezegd.

Vogelaar, die is gelukkig pleite. In de steden is er inderdaad sprake van een onevenredige verdeling van allochtonen/autochtonen als je het afzet tegen de volledige bevolking. Maar dat is algemeen voorkomende grote steden problematiek die je wereldwijd ziet bij landen waar niet contintent gebonden migratie ontstaan is. Dat is geen islamisering maar hooguit migratieproblematiek te noemen.

Wilders wil nu wijken met maximaal 50% aan allochtonen en dus verplichte verspreiding. De humor is dat de SP eind jaren 80 al een pleitbezorger was van verplichte spreiding toen de stromen migranten niet snel leek af te nemen.

Overigens kennen alle grote steden nog steeds redelijk veel witte wijken en neemt in een aantal van die steden (o.a. Den Haag) de criminaliteit nog steeds af.

Ik zie ook liever een evenwichtige opbouw van steden maar de beweging van de autochtone bevolking richting de omringende slaapsteden is niet iets dat in gang is gezet door de toenemende migratie. Die leegloop van de grote steden was al veel eerder begonnen.

PS: Donner was de naam.

De vraag was of het zou kunnen in theorie. Maar nogmaals, dit is volstrekt ondenkbaar, daar zijn alleen in de tweede kamer al meer dan 100 zetels voor nodig.

Of zie jij zoals je hierboven aangeeft een of meer steden zich afsplitsen van Nederland om alvorens dergelijke wetgeving goed te keuren? Eveneens volstrekt ondenkbaar.

En als 'tsunami' verwijst naar het aandeel allochtonen in grote delen, dan is Wilders rijkelijk laat. De mensen zijn al lang gevestigd. Wat voor grote steden belangrijk zal zijn is om genoeg hoogopgeleiden aan te trekken om zodoende voldoende draagvlak te houden voor diverse lokale voorzieningen en ondernemingen.

Terug
Naar boven