AndroidHealthClinic

Moslims zijn:

Ik zeg alsnog eruit met die mensen. Ik ben op zoek in de CBR database naar de verhouding werken / niet-werkenden m.b.t. Nederlanders.

Mijn excuses, maar ik mag moslims niet. Waarom niet? Simpelweg omdat hun cultuur niet met de onze matched, dat is de reden dat het botst.

Zeg tegen een licht gelovige christen "Jij hebt een k*tgeloof". Degene zal antwoorden "Waarom vind je dat?".

Zeg nu tegen een licht gelovige moslims "Jij hebt een k*tgeloof". Wat voor antwoord zul je dan krijgen denk je? Ik vind het agressief naar volk.

Ik zeg alsnog eruit met die mensen. Ik ben op zoek in de CBR database naar de verhouding werken / niet-werkenden m.b.t. Nederlanders.

Mijn excuses, maar ik mag moslims niet. Waarom niet? Simpelweg omdat hun cultuur niet met de onze matched, dat is de reden dat het botst.

Zeg tegen een licht gelovige christen "Jij hebt een k*tgeloof". Degene zal antwoorden "Waarom vind je dat?".

Zeg nu tegen een licht gelovige moslims "Jij hebt een k*tgeloof". Wat voor antwoord zul je dan krijgen denk je? Ik vind het agressief naar volk.

Oke.

Ik wil je hartelijk bedanken voor deze genuanceerde uitspraken.

Ooh, ik maak mij er niet zo heel druk om hoor beginnerbb.

Ik vind niet alleen de islam een k*tgeloof, alle geloven zijn gewoon k*t. Komt alleen maar ellende van.

Laat iedereen toch eens lekker in zijn waarde.

Ik bedoelde overigens:

Ik zeg alsnog eruit met die mensen. Ik ben op zoek in de CBR database naar de verhouding werken / niet-werkenden m.b.t. buitenlanders.

Niet nederlanders :P

Het spijt me ten zeerste (eigenlijk niet, maar goed), maar onze culturen gaan niet samen, heel simpel.

Ik vind niet alleen de islam een k*tgeloof, alle geloven zijn gewoon k*t. Komt alleen maar ellende van.

Ik bedoelde overigens:

Ik zeg alsnog eruit met die mensen. Ik ben op zoek in de CBR database naar de verhouding werken / niet-werkenden m.b.t. buitenlanders.

Het spijt me ten zeerste (eigenlijk niet, maar goed), maar onze culturen gaan niet samen, heel simpel.

:roflol: The Irony.

Hehe, ik zeg niet dat ze niet mogen geloven.

Niet altijd provoceren jij.

Ik bedoelde overigens:

:roflol:
ah joh.... wordt gewoon moslim:D

Christenen worden zeker wel boos hoor. Zeker als je het op die manier zegt.

Hehe, ik zeg niet dat ze niet mogen geloven.

Niet altijd provoceren jij.

Ik provoceer niet.
Jij zegt net heel ongenuanceerd dat iedereen met dat geloof het land uit moet.
In dezelfde post nog zeg je dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Vond ik nogal ironisch.

Dat mensen het land uit moeten heeft niets met mensen hun mening ontnemen/geloof ontnemen.

Christenen worden zeker wel boos hoor. Zeker als je het op die manier zegt.

In Amerika wel ja, daar zijn ze even ver heen als (de meeste) moslims.
Ik heb hier wel eens gezegd en vragen overgesteld, op een nare manier en een vriendelijke manier. Men bleef mij geduldig antwoorden...

angilo, ben jj een christen?

• Topic Starter Topic Starter
Aha, door religieus geneuzel geïnspireerde moorden zijn appels en peren... Bovendien is het al dan niet berecht zijn een compleet er niet toe doende toevoeging, die de aandacht van de kern van de zaak afleidt. Beetje slap. Het 'eerloze' moorden in Ierland nog niet zo lang geleden had ook sterk religieus geïnspireerde aspecten. En, waarde turo, je zou weinig moslims tegen zijn gekomen in de strijdende partijen aldaar.
Moet ik nog iets zeggen over de (politieke) christelijk repliek rondom Salman Rushdie of de Deense cartoons?

In BEIDE (abortusarts-moordenaars en moslimcoïtustremisten) gevallen zijn het religieuze NITWITS die moorden plegen.

Dat ondergraaft jouw stelling dat het hele moslim geloof, in tegenstelling tot de rest van de religies een achtergebleven zooitje is danig me dunkt.
(daarbij overigens volledig voorbijgaand aan de pluraliteit binnen de islamitische religie of de islamitische culturen danwel daaraan gerelateerde bevolkingsgroepen)

Nu dient te worden opgemerkt dat het me met name gaat om het ontkrachten van het idee dat 'de andere' religies zich ontwikkeld hebben. Ten eerste vind ik de stelling nutteloos, ten tweede zijn er gegronde redenen om aan te nemen dat het gewoonweg niet waar is, ten derde zet het de oogkleppen op voor de invloed van andere religies.
Ik heb nog nooit gehoord van zelfmoord aanslagen/ bommen van christelijke/ joden/ hindoes. De cijfers liegen er niet om duizenden doden door die verdervelijke islam. Bom aanslagen vanaf de jaren '70.
Dan hebben we het nog niet eens over het doel van de aanslagen. Want een moord is een moord, maar moslims doden totaal onschuldige burgers vrouwen & kinderen. Organisaties als de IRA ETA plegen alleen aanslagen op politieke doelen. Dus niet op een markt/ uitgaansgebied vol onschuldige burgers. Maar waarneer dringt het nou eens door in dat domme hoofd. Hou eens op met wiet roken!

Ach ja Omagh was natuurlijk een politiek doel, winkelend publiek bestond alleen uit politici, soldaten of agenten. ETA heeft verder net zo goed burgers gedood bij hun acties. Om nog maar niet te spreken over organisaties uit een niet zo ver verleden, de RAF, CCC, bende van Nijvel, Rode Brigade etc waren ook niet vies van aanslagen op burgers.

Ik heb nog nooit gehoord van zelfmoord aanslagen/ bommen van christelijke/ joden/ hindoes. De cijfers liegen er niet om duizenden doden door die verdervelijke islam. Bom aanslagen vanaf de jaren '70.
Dan hebben we het nog niet eens over het doel van de aanslagen. Want een moord is een moord, maar moslims doden totaal onschuldige burgers vrouwen & kinderen. Organisaties als de IRA ETA plegen alleen aanslagen op politieke doelen. Dus niet op een markt/ uitgaansgebied vol onschuldige burgers. Maar waarneer dringt het nou eens door in dat domme hoofd. Hou eens op met wiet roken!

Ik heb de indruk dat er een HELEBOEL is waar jij nog nooit van hebt gehoord, getuige deze post (en andere).
Maar wederom is je tunnelvisie evident. In eerdere posts heb ik al gezegd dat het slechts en alleen kijken naar de SBS6 waarde van religieus terrorisme en tekortkoming van jewelste is, inc. enkele voorbeelden. Je argumentering is gewoon k*t. (bovenstaande post is het herhalen van je ideeën, niet een weerlegging van argumenten mijnerzijds. Waar een poging daartoe wordt ondernomen (politieke acties van de IRA bijv.) is het duidelijk dat ze geen hout snijden, zie hiervoor ook andere threads. Je werpt een scheiding op die er niet is.

Je werpt een scheiding op die er niet is.

Als je een scheiding opwerpt was deze er voorheen niet en nu wel. Klopt dus niet.

Verder zit er wel wat in je verhaal. Overigens zijn bijna alle media propaganda media.

Laten we het eens niet hebben over terroristenacties, maar over gewelddadigheid dat er in de islamitische mensen zit.
Hier een enkel aantal voorbeelden:

1. Ik loop naar de supermarkt om wat boodschapjes te doen. Komen er 4 kindjes van (ik schat) 8 jaar aangelopen, inderdaad, turkse kindjes, ik neem aan dat ze islamitisch waren, de moeder was de auto aan het stofzuigen met een hoofddoek op, vandaar mijn aanname.
Niets aan de hand toch? Misschien zijn het kinderen die willen spelen of aandacht willen, ik loop rustig door. Ze komen achter mij aanrennen en schelden mij uit (ik weet niet of ik het mag zeggen op het forum, maar goed) "kankerkaaskop waar ga je heen". Ik antwoord daarop, rustig als ik altijd ben, "gedraag je eens". Word ik met stenen bekogeld door potverdomme kindjes van 8 jaar?!?! Ik loop naar de ouders toe, leg het uit, kijken ze mij aan "Ja wat jij zegge over mijn kind, wat jij zegge, wat jij wil doen dan". Ten eerste, leer de taal als je verhuist. Ten tweede, praat normaal tegen andere mensen. Ten derde, toon een beetje respect voor iemand die jou helpt je kind op te voeden.

2. Ik had een beste kameraad (turks), prima jongen dacht ik altijd. Op zijn 16e ging hij toch voor het geloof, ik hoorde niets meer van hem, absoluut niets. Opeens weg. Ik zag 'm een aantal weken later, tijdens uitgaan. Een kameraad van mij had ruzie gekregen met 1 van zijn nieuwe vriendjes. 1x Raden wiens kant hij stond ;-)

3. Het is de wedstrijd Nederland - Turkije. Vraag een 16 jarig jochie, wiens ouders 30 jaar in Nederland wonen (hij is dus in NL geboren en volgens de wet Nederlander), voor wie hij zal zijn ;-)

Terug
Naar boven