XXL Nutrition

Moslims zijn:

Vogelaar, die is gelukkig pleite.
Donner was het, en die is niet pleite voor zover ik weet. Hij had het wel over 'in theorie' maar zelfs dan vind ik de uitspraak alsnog ontoelaatbaar.

In de steden is er inderdaad sprake van een onevenredige verdeling van allochtonen/autochtonen als je het afzet tegen de volledige bevolking. Maar dat is algemeen voorkomende grote steden problematiek die je wereldwijd ziet bij landen waar niet contintent gebonden migratie ontstaan is. Dat is geen islamisering maar hooguit migratieproblematiek te noemen.
Niet geheel eens, wat we zien in vele grote Europese steden kan gerust islamisering genoemd worden. Wel een kat een kat durven noemen vind ik. Als je rondwandelt in Brussel of Amsterdam merk je daar genoeg van. Het christendom lijkt uit te sterven terwijl de islam een inhaalbeweging aan het maken is. Ze worden ook in geen geval geremd door de vaak uiterst linkse burgemeesters van die steden. Als die evolutie zo verder gaat, dan zie ik een trieste toekomst tegemoet. De islam als machtig onderdeel van het bestuur lijkt mij niet bepaald een aangename gedachte.

Wilders wil nu wijken met maximaal 50% aan allochtonen en dus verplichte verspreiding. De humor is dat de SP eind jaren 80 al een pleitbezorger was van verplichte spreiding toen de stromen migranten niet snel leek af te nemen.
50% lijkt me redelijk... ik denk dat de kwaliteit afneemt als een bepaalde minderheid (die qua integratie achterloopt) een meerderheid wordt.

Overigens kennen alle grote steden nog steeds redelijk veel witte wijken en neemt in een aantal van die steden (o.a. Den Haag) de criminaliteit nog steeds af.
Aan de rand wellicht, waar ze (de stadsvluchters) veilig in luxe-villa's ongestoord hun leventje kunnen leiden, ver weg van alle onrust en criminaliteit. Of in de duurdere centrale wijken, waar veel allochtonen de huur sowieso niet kunnen betalen. Echter de gettovorming moet niet onderschat worden, en de verslechterde spreiding als gevolg daarvan evenmin.

Ik zie ook liever een evenwichtige opbouw van steden maar de beweging van de autochtone bevolking richting de omringende slaapsteden is niet iets dat in gang is gezet door de toenemende migratie. Die leegloop van de grote steden was al veel eerder begonnen.
Ook niet geheel eens... Brussel is een mooi voorbeeld. Door de sterk toenemende criminaliteit vluchten velen naar de duurdere wijken aan de rand van de stad. Wat je op termijn krijgt is een verpaupering van de steden.

De vraag was of het zou kunnen in theorie. Maar nogmaals, dit is volstrekt ondenkbaar, daar zijn alleen in de tweede kamer al meer dan 100 zetels voor nodig.

Of zie jij zoals je hierboven aangeeft een of meer steden zich afsplitsen van Nederland om alvorens dergelijke wetgeving goed te keuren? Eveneens volstrekt ondenkbaar.
Bij ons is Brussel een gewest op zich, daar is dat op zich niet ondenkbaar... Natuurlijk gaat het ook regelrecht in tegen de Europese verdragen etc. maar het feit dat een autochtone minister (zelfs in theorie) zo'n totaal gebrek aan zelfrespect en ruggengraat vertoont, zegt heel veel over de houding van de Nederlandse politiek tegenover extremistische ideologieën van bepaalde religies. Ofwel kan de man niet redeneren, ofwel wil hij zo 'verdraagzaam' overkomen dat hij daarvoor zelfs zijn eigen normen en waarden ondergeschikt plaatst. Of misschien wel een beetje van beiden.

En als 'tsunami' verwijst naar het aandeel allochtonen in grote delen, dan is Wilders rijkelijk laat. De mensen zijn al lang gevestigd. Wat voor grote steden belangrijk zal zijn is om genoeg hoogopgeleiden aan te trekken om zodoende voldoende draagvlak te houden voor diverse lokale voorzieningen en ondernemingen.
De problematiek in de grote steden moet vooral niet onderschat worden, inderdaad kan men spreken van een tsunami, omdat de slagkracht van de islam in de grote steden eerder lijkt toe te nemen. Het is net vanuit de steden dat dit zich kan verspreiden als een olievlek.

Why? Jij mag vinden wat jij vindt hoor. Heeft een ieder recht op.

Ik hoef jou niet te overtuigen.
En ik hoef ook niet overtuigd te worden.

Het ging mij hierom:

We moeten mensen in hun waarde laten. Maar ze mogen niet hun geloof belijden.

Zie je het nog niet?

Als je een scheiding opwerpt was deze er voorheen niet en nu wel. Klopt dus niet.

Verder zit er wel wat in je verhaal. Overigens zijn bijna alle media propaganda media.

Laten we het eens niet hebben over terroristenacties, maar over gewelddadigheid dat er in de islamitische mensen zit.
Hier een enkel aantal voorbeelden:

1. Ik loop naar de supermarkt om wat boodschapjes te doen. Komen er 4 kindjes van (ik schat) 8 jaar aangelopen, inderdaad, turkse kindjes, ik neem aan dat ze islamitisch waren, de moeder was de auto aan het stofzuigen met een hoofddoek op, vandaar mijn aanname.
Niets aan de hand toch? Misschien zijn het kinderen die willen spelen of aandacht willen, ik loop rustig door. Ze komen achter mij aanrennen en schelden mij uit (ik weet niet of ik het mag zeggen op het forum, maar goed) "kankerkaaskop waar ga je heen". Ik antwoord daarop, rustig als ik altijd ben, "gedraag je eens". Word ik met stenen bekogeld door potverdomme kindjes van 8 jaar?!?! Ik loop naar de ouders toe, leg het uit, kijken ze mij aan "Ja wat jij zegge over mijn kind, wat jij zegge, wat jij wil doen dan". Ten eerste, leer de taal als je verhuist. Ten tweede, praat normaal tegen andere mensen. Ten derde, toon een beetje respect voor iemand die jou helpt je kind op te voeden.
Tja appart verhaal. Bepaalde mensen zoals Gorillor(ook van dbb) hebben op de een of andere manier altijd dit soort raare dingen.
Ik hoor voor de rest nooit van mensen dat zoiets ze overkomt.
2. Ik had een beste kameraad (turks), prima jongen dacht ik altijd. Op zijn 16e ging hij toch voor het geloof, ik hoorde niets meer van hem, absoluut niets. Opeens weg. Ik zag 'm een aantal weken later, tijdens uitgaan. Een kameraad van mij had ruzie gekregen met 1 van zijn nieuwe vriendjes. 1x Raden wiens kant hij stond ;-)
Hoe bedoel je 'hij ging voor het geloof?'
Misschien zocht jou kameraad wel ruzie met die jongens.
3. Het is de wedstrijd Nederland - Turkije. Vraag een 16 jarig jochie, wiens ouders 30 jaar in Nederland wonen (hij is dus in NL geboren en volgens de wet Nederlander), voor wie hij zal zijn ;-)

Is toch niet zo vreemd? Hij heeft het er natuurlijk moeilijk mee voor wie hij zou zijn. Hij is een nederlander maar hij heeft natuurlijk turks bloed in zn aderen.

Als jij zou verhuizen naar duitsland. En duitsland speelt tegen NL dan ben jij toch ook niet opeens voor Duitsland?

Als je een scheiding opwerpt was deze er voorheen niet en nu wel. Klopt dus niet.

Niet? Lees de post nog eens...

Verder zit er wel wat in je verhaal. Overigens zijn bijna alle media propaganda media.

Laten we het eens niet hebben over terroristenacties, maar over gewelddadigheid dat er in de islamitische mensen zit.
Hier een enkel aantal voorbeelden:

Aha, je wilt dus een idee weerleggen door niet over het idee te discussiëren?

1. Ik loop naar de supermarkt om wat boodschapjes te doen. Komen er 4 kindjes van (ik schat) 8 jaar aangelopen, inderdaad, turkse kindjes, ik neem aan dat ze islamitisch waren, de moeder was de auto aan het stofzuigen met een hoofddoek op, vandaar mijn aanname.
Niets aan de hand toch? Misschien zijn het kinderen die willen spelen of aandacht willen, ik loop rustig door. Ze komen achter mij aanrennen en schelden mij uit (ik weet niet of ik het mag zeggen op het forum, maar goed) "kankerkaaskop waar ga je heen". Ik antwoord daarop, rustig als ik altijd ben, "gedraag je eens". Word ik met stenen bekogeld door potverdomme kindjes van 8 jaar?!?! Ik loop naar de ouders toe, leg het uit, kijken ze mij aan "Ja wat jij zegge over mijn kind, wat jij zegge, wat jij wil doen dan". Ten eerste, leer de taal als je verhuist. Ten tweede, praat normaal tegen andere mensen. Ten derde, toon een beetje respect voor iemand die jou helpt je kind op te voeden.

2. Ik had een beste kameraad (turks), prima jongen dacht ik altijd. Op zijn 16e ging hij toch voor het geloof, ik hoorde niets meer van hem, absoluut niets. Opeens weg. Ik zag 'm een aantal weken later, tijdens uitgaan. Een kameraad van mij had ruzie gekregen met 1 van zijn nieuwe vriendjes. 1x Raden wiens kant hij stond ;-)

3. Het is de wedstrijd Nederland - Turkije. Vraag een 16 jarig jochie, wiens ouders 30 jaar in Nederland wonen (hij is dus in NL geboren en volgens de wet Nederlander), voor wie hij zal zijn ;-)

Potverdomme.

I give up. Hier is geen kruid tegen gewassen. Snap je nu echt niet dat je persoonlijke beleving als argument er niet toe doet? Ik kan een shitload aan dergelijke onzin vanuit andere religies ophoesten. (en heb dat al gedaan, maar het blijkt niet te landen. De plaat is te dik) Het ging erom dat religies ALLEMAAL een verzameling bullshit kennen. Maar met oogkleppen op naar een ver van je bed show kijken is natuurlijk veel makkelijker dan de in onze cultuur genestelde onzin aan de kaak stellen. Oos west, thuis best tenslotte.

Wel eens gehoord van een stroman argument?

Zal ik mijzelf citeren
Ik vind niet alleen de islam een k*tgeloof, alle geloven zijn gewoon k*t. Komt alleen maar ellende van.

Ik vind dus hetzelfde.

Maar met oogkleppen op naar een ver van je bed show kijken is natuurlijk veel makkelijker dan de in onze cultuur genestelde onzin aan de kaak stellen. Oos west, thuis best tenslotte.

Ver van mijn bed? Oogkleppen?
Heb ik het niet over onze cultuur dan? Dingen die dichtbij mijn bed staan?

Ik snap je argumenten, maar nu praat je wel veel onzin door elkaar.

We moeten mensen in hun waarde laten. Maar ze mogen niet hun geloof belijden.

Zie je het nog niet?

Sure, ik zie zeer zeker wel wat je bedoelt. Maar waarom hebben mensen die een geloof volgen altijd de neiging anderen hun geloof op te dringen? Ze mogen best hun eigen geloof hebben, als ze 't niet altijd zo zouden opdringen, zouden mijn gedachten hoogstwaarschijnlijk niet eens zo zijn. Overigens als ik de situaties met moslims niet mee zou hebben gemaakt in mijn eigen leven zou ik een andere blik hebben.

Jullie willen dus zeggen dat je eigen ervaringen jouw gedachten niet vormen?

Linkse politieke bullshit van jullie. Doe jullie oogkleppen eens open. Zijn gewoon te bang om te zeggen wat je denkt. En dat is waar onze samenleving naar toe gaat, waar mensen bang voor elkaar zijn, waar iedereen elkaar wil imponeren. Ik denk dat de komst van moslims in ons land dit versneld (lees: dus niet veroorzaakt, maar versneld) heeft. Waarom? Omdat onze culturen botsen. Klaar. Nu we toch interessant aan het doen zijn, ooit van het botsende deeltjes model gehoord?

Ik denk dat ik nu duidelijke argumenten heb gegeven.

Jullie willen dus zeggen dat je eigen ervaringen jouw gedachten niet vormen?

Linkse politieke bullshit van jullie. Doe jullie oogkleppen eens open. Zijn gewoon te bang om te zeggen wat je denkt. En dat is waar onze samenleving naar toe gaat, waar mensen bang voor elkaar zijn, waar iedereen elkaar wil imponeren. Ik denk dat de komst van moslims in ons land dit versneld (lees: dus niet veroorzaakt, maar versneld) heeft. Waarom? Omdat onze culturen botsen. Klaar. Nu we toch interessant aan het doen zijn, ooit van het botsende deeltjes model gehoord?

Ik denk dat ik nu duidelijke argumenten heb gegeven.

Allemachtig :roflol:

Ik moet overigens toevoegen dat ik inderdaad 2 meningen heb.

1 die ontstaan is uit mijn eigen ervaring.

1 die ontstaan is doordat ik geen hatend persoon ben en niet kan/wil geloven dat mijn ervaringen echt zo zijn.

Tja appart verhaal. Bepaalde mensen zoals Gorillor(ook van dbb) hebben op de een of andere manier altijd dit soort raare dingen.
Ik hoor voor de rest nooit van mensen dat zoiets ze overkomt.
Deze beste man geloofde 't ook niet en ging op onderzoek uit:

http://www.youtube.com/watch?v=xGRAHWewjtI

http://www.youtube.com/watch?v=J_OiwX6dpM4

Maar goed, jullie hebben jullie mening laten horen, ik de mijne.
Ik vind 't best.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb de indruk dat er een HELEBOEL is waar jij nog nooit van hebt gehoord, getuige deze post (en andere).
Maar wederom is je tunnelvisie evident. In eerdere posts heb ik al gezegd dat het slechts en alleen kijken naar de SBS6 waarde van religieus terrorisme en tekortkoming van jewelste is, inc. enkele voorbeelden. Je argumentering is gewoon k*t. (bovenstaande post is het herhalen van je ideeën, niet een weerlegging van argumenten mijnerzijds. Waar een poging daartoe wordt ondernomen (politieke acties van de IRA bijv.) is het duidelijk dat ze geen hout snijden, zie hiervoor ook andere threads. Je werpt een scheiding op die er niet is.
Ik denk dat jij nog heel veel moet leren forum hipie, ik lees veel op www.geensT.com www.hetvrijevolk.nl
www.uitkijk.net/islam maargoed ''slimme'' salonsociaallisten zoals jij weten alles altijd beter.
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywOMvZiNc

Laatst bewerkt:
Jezus, ik geloof dat we er een nieuwe intellectueel bij hebben hier mensen. Jij leest geensT en het vrijevolk gewoon aan een stuk door of doe je dat in etappes?

De site [Link niet meer beschikbaar] laat je expres achterwege?

Ik lees overigens meestal [Link niet meer beschikbaar] http://www.nu.nl en op tv veelal rtl nieuws.

De site [Link niet meer beschikbaar] laat je expres achterwege?

Ik lees overigens meestal [Link niet meer beschikbaar] http://www.nu.nl en op tv veelal rtl nieuws.

Eh nee sorry, ik had geen zin om er meer dan twee te typen, ik bedoel twee van drie van dergelijke hoogwaardige bronnen doen mij en ik vermoed menig anderen de oren suizen!

En ik zie dat jij jezelf ook lekker op de hoogte houdt!

En ik zie dat jij jezelf ook lekker op de hoogte houdt!

Hehe, ik voel de sarcasme hoor :P (kan ik overigens prima hebben)

Ja, ik bekijk het nieuws veelal van onafhankelijke partijen (geen sbs dus). Niet van politiek correcte propaganda bende.

Mag ik vragen wat jij kijkt/leest zoal? Misschien zit er wel een leuk nieuwsprogramma / site tussen. Ik mag graag ( verschillend ) nieuws lezen.

De linkse intelligentsia vs het extreem-rechts forumschorem :popcorn: :D

Houden we het verder wel gezellig jongens? ;)

Ach, bespaar je de moeite (en die van mezelf). Ik volg enkel de actualiteiten uitgescheten door de Linkse Kerk. Staatstelevisie en andere volksverlakkerij.

Topic ontspoort weer lekker, niemand nog een repliek gegeven op mijn reactie in posting 89 :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/moslims-zijn-199109/index3.html#post3623712

Behalve Turo dan die meent dat de openingszinnen ook daadwerkelijk zo worden verwoord in de Koran. Kan iemand mij aanwijzen waar in de Koran staat dat niet-moslims 'apen', 'varkens' of 'honden' zijn? Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, lees ook niet dagelijk de koran.

De linkse intelligentsia vs het extreem-rechts forumschorem

Houden we het verder wel gezellig jongens?

Hehe, van mij zul je geen enkel scheldwoord vinden. O, toch wel, maar niet door mij gezegd. En zeker niet op dit forum tegen andere DBB'ers, so no worries.

Ach, bespaar je de moeite (en die van mezelf). Ik volg enkel de actualiteiten uitgescheten door de Linkse Kerk. Staatstelevisie en andere volksverlakkerij.

Links was te verwachten gezien je uitingen. Meningen hebben die gevormd zijn door AFhankelijke organisaties.

Maar toch voel ik dat je de boel loopt te belazeren :P Kan ik wel waarderen, moet niet te serieus worden uiteraard.

Kan iemand mij aanwijzen waar in de Koran staat dat niet-moslims 'apen', 'varkens' of 'honden' zijn? Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, lees ook niet dagelijk de koran.

Ik ben ooit bij een presentatie aanwezig geweest over de Koran.

Hierin vertelde men dat er onderscheid gemaakt moest worden tussen 2 korans. De koran in oud Arabisch en de koran in huidig Arabisch.

Als je de koran in oud Arabisch zou lezen en alleen de taalbeheersing over huidig Arabisch zou hebben, zouden er dus dingen in staan als "varken" en dat alle niet-moslims bekeerd of gedood moeten worden. Echter schijnt dat dus niet de bedoeling geweest te zijn.

Ik vind 't allemaal maar wel heel erg toevallig.

Ik probeer het overigens nog op te zoeken voor je.

Nu zijn er bij verzetsacties wel eens burgerdoden gevallen maar de meeste acties waren toch gericht tegen de bezettende macht zelf of de collaborateurs. Verzet is wel iets ander dan terrorisme waarbij vele burgerslachtoffers vallen.

Een organisatie die honderden burgers doodt en vele duizenden verwond is gewoon een terreurorganisatie en geen verzetsbeweging.

Mag ik erop wijzen dat de benaming "terroristisch" niet wordt afgemeten aan het aantal doden wat een orgaisatie op haar geweten heeft?
Een "organisatie met terroristisch oogmerk" is niet een "organisatie die honderden burgers doodt en er vele duizenden verwondt", het is een organisatie die met haar gewelddadige acties geen enkel ander doel heeft dan het aanjagen van vrees aan de bevolking, en het ondermijnen van de staat en het rechtsstelsel.

Daarmee is de vraag niet beantwoord. Dat de Koran is opgesteld in het klassiek Arabisch en daardoor anders geinterpreteerd kan worden klopt maar het gaat er meer om waar de verwijzingen staan dat niet moslims worden neergezet als bepaalde dieren. Die verwijzingen staan er ook niet in een geinterpreteerde versie vanuit het klassiek Arabisch. Althans ik heb ze niet gevonden.

Terug
Naar boven