MuscleMeat

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

natural ja ;) uiteraard zal dit met het gebruik van bepaalde middelen een stuk makkelijker te bereiken zijn.

Klopt als een bus, maar het enige wat ik van bosjesman zie is wat beachboy shots waarin hij een rocksteady upper body toont, maar geen benen, geen rug is in mijn ogen no life. :)

Ook zal ik hem wel eens buiten dat donkere kamertje willen zien. Waar blijven de gym shots of filmpjes? Lijkt wel of hij alleen maar foto's onder die belichting wil maken.

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
..., Man-Mountain, ..., ...
:p

@Ryu: Voor zover ik weer traint hij zijn benen gewoon hard. Waarom hij ze niet toont zou ik niet weten maar hij is geen borst/biceps/schouders mannetje. Zijn rug is ook bruut.

Klopt als een bus, maar het enige wat ik van bosjesman zie is wat beachboy shots waarin hij een rocksteady upper body toont, maar geen benen, geen rug is in mijn ogen no life. :)

Ook zal ik hem wel eens buiten dat donkere kamertje willen zien. Waar blijven de gym shots of filmpjes? Lijkt wel of hij alleen maar foto's onder die belichting wil maken.
denk dat, gezien zijn gewicht, z'n benen en rug ook niet tegen zullen vallen.

wel is de belichting etc. optimaal op deze foto, dat kan ik moeilijk ontkennen.

Hij is de meest gezocht persoon ter wereld, dus hij mag alleen in zijn grot vertoeven. Af en toe komt hij er uit om met een gitaar een videoboodschap te maken voor de rest van de wereld.

:p

@Ryu: Voor zover ik weer traint hij zijn benen gewoon hard. Waarom hij ze niet toont zou ik niet weten maar hij is geen borst/biceps/schouders mannetje. Zijn rug is ook bruut.

denk dat, gezien zijn gewicht, z'n benen en rug ook niet tegen zullen vallen.

wel is de belichting etc. optimaal op deze foto, dat kan ik moeilijk ontkennen.

Als als als..

I don't see shit , sherlock.

Allemaal speculatie en ik kan ook zeggen dat ik iets bruut train, maar zonder foto's of filmpjes zie ik er niet zoveel bijzonders in kwa bodybuilding.

Ze rug is wel droog op die ( photoshop ) foto van hem, maja zo foto zou hier in de gallery uitgelachen worden, dus in hoeverre is deze bokito junior een hype?

Btw, het kan aan mij liggen , maar ik vind hem op de foto's beter ogen dan in dat ei eet filmpje.

ik vind hem ook een beetje overrated, in dat ene filmpje met die rauwe eieren lijkt hij niet eens zo huge.

Er zijn genoeg naturel's hier op het forum die met dezelfde belichting hem de pan uit ownen :p

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=2838441

WTF, hij heeft ze wel hoog in de bol zitten.

It seemed that he went a bit over to the conspiracy theory side, that bb.com was out to get him and anybody else who wouldn't hawk their supplements. The man is built awesome and obviously knows what he is doing as far as bodybuilding goes; however, I don't see bb.com's hidden agendas. They have a store here that is on the front page of their website. They have entire sections of the forum dedicated to supplements. They may have an agenda (to make money), but it is definitely not hidden.

He reached alot of people. I hope he comes back because knowledgeable "celebrities" can be both inspirational and helpful.

Hij heeft gewoon wat massa en is ripped met een hoop aders. Zoals ik eerder al zei; hele goeie prestatie, maar om deze nu als voorbeeld te nemen gaat er bij mij niet in. En Ryu heeft een punt over die benen en die belichting. Het komt me allemaal wat gehyped over idd.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had al zo'n vermoeden met z'n vieze baard...:D

• Topic Starter Topic Starter
Het is z'n dochtertje.

Hij outbuffed die kleuter wel dik anders.

Ik vind hem veel te droog, en dus niet echt mooi ogen. Spieren heeft ie wel, maar zo overdreven nu ook weer niet. Snap gewoon niet waarom iedereen hem hier een monster noemt ::scratch::, misschien vanwege z'n baard :D

Terug
Naar boven