- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Hey Jaap! Leuk dat je nog eens komt kijken. Motivatie was wel hoog deze winter, verklaart mijn goede progressie. Het is pas een week of 2 dat mijn VP me een beetje enerveert dus ik start in februari mijn cut.
Hoe gaat het bij jou? Stats - welk schema volg je - ...
Mooizo! ik meen me te herinneren dat het een tijdje minder was door drukte op je werk enzo. Hopelijk kun je die lijn doorzetten, dan weet ik zeker dat je na je cut een prima fysiek hebt.
In mei 2014 helaas een herniated disc getrokken op de deadlift. Hierdoor heb ik toen een tijd helemaal geen oefeningen kunnen doen die mijn onderrug belasten, vooral benen leden hier erg onder. Nu weeg ik ondertussen een steady 82kg met een vp van ongeveer 13%. Ik verwacht wel weer 1-1,5kg massa aangezet te hebben afgelopen jaar t.o.v. vorig jaar.
Recentste ''kracht'' stats zijn:
Overhead press 4-3-3 reps met 70kg (gepauzeerd)
Dumbell bench press 10x40kg
Chin ups 4x12 reps op bodyweight (ben high rep bezig momenteel)
Front squat 3x110kg (frankenstein style)
kracht ben ik dus overal wel lekker vooruitgegaan behalve op mijn front squat maar deze gaat nu ook met sprongen vooruit dus ik verwacht daar ook snel weer serieuze gewichten mee te verplaatsen. Ik begin mijn cut ergens in maart, ik ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken!
Recentste ''kracht'' stats zijn:
Overhead press 4-3-3 reps met 70kg (gepauzeerd)
Dumbell bench press 10x40kg
Chin ups 4x12 reps op bodyweight (ben high rep bezig momenteel)
Front squat 3x110kg (frankenstein style)
kracht ben ik dus overal wel lekker vooruitgegaan behalve op mijn front squat maar deze gaat nu ook met sprongen vooruit dus ik verwacht daar ook snel weer serieuze gewichten mee te verplaatsen. Ik begin mijn cut ergens in maart, ik ben benieuwd hoe jij het gaat aanpakken!

(waarschijnlijk DL)
)