MuscleMeat

Mouss' log

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet te veel gedaan sinds Amsterdam.
Dinsdag Fullbody,
Gisteren UB met een PR op bench - paused: 1*115kg. 120kg kwam na 10cm terug op mijn borst :(.
Vanavond LB

Wel enorm veel gegeten laatste 7dagen en weinig getraind. Begin mezelf smerig te vinden en kerst en nieuw moet nog voorbij komen.

Knieën voelden super vandaag.
Ontelbare sets Squats gedaan.
Wel wat onwennig qua setup, moet terug consistent gaan squatten. Denk dat ik binnen een maand mijn PR zou breken.

Daarna nog wat Sumo DL. Dat was al 8 maand geleden #bambionice

Afgesloten met lunges

Gisteren nieuwe meting gehad.. 0.05% gestegen, gewicht +/- 91kg, fysiek ziet er nog meer als goed uit op dit gewicht.
Wandelen in Amsterdam heeft blijkbaar toch meer verbrand als gedacht. + laatste week ook wel deftig getraind + (ongewild) vrij veel cardio (mini-voetbal, padel, afbreken schommel, ...).

Even deloaden, want volgende week starten we met een GVT-style schema voor 4tal weken dus wordt zwaar. Daarna misschien mini-cut

Eerst toch nog eens goed feesten :D

Gisteren Chest/back, vandaag Legs/calves

Beiden GVT style. Ik ga nog geen conclusies trekken.
Ik voel me er voorlopig zeker niet slecht bij, maar een heel andere aanpak dan ik gewend ben. Even bekijken of het wat oplevert.

Veel supersets en trisets ?

Nope, 2oef per spiergroep maar 10*10/oef op +/- 60% (compounds) + 1 isolatie als je het nog aankan.
In begin denk je, dit wordt een lachertje. Tot je aan +/- set 7 komt en er nog 13sets komen :rolleyes:.

Bewust vrij laag ingezet en je wil mijn benen vandaag echt niet. Bevreesd om volgende week te verhogen, wordt lekker in week 3 en 4.

Loopt goed. In principe 4000kcal/dag, maar niet echt strikt aan het opvolgen :o.
Momenteel 93-94kg, vp begint aardig op te lopen. Bijna tijd om eens te cutten denk ik zo.

Benen trekken echt goed bij, ben ik wel blij om.

Ook leuk om te zien hoe snel je lichaam zich aanpast aan het hoge volume. Gewichten bijna allemaal verzwaard deze week en de doms zijn minder erg als de 1ste week.

Update:

Vrijdag nogmaals op controle geweest. Coach schatte me op het oog op 14%. Ik vind/vond mezelf ook rond de 15-16% hangen.
Resultaat werd 12.38%. Ik ben in september begonnen op 10.6% en ben ondertussen 7.4kg zwaarder.

Dus we gaan rustig de Kcal's naar beneden halen = komende 2-3weken op 3700.
Zou tegen half april onder de 10% willen zitten.

Komt goed yoh :thumb:

Update:

Vrijdag nogmaals op controle geweest. Coach schatte me op het oog op 14%. Ik vind/vond mezelf ook rond de 15-16% hangen.
Resultaat werd 12.38%. Ik ben in september begonnen op 10.6% en ben ondertussen 7.4kg zwaarder.

Dus we gaan rustig de Kcal's naar beneden halen = komende 2-3weken op 3700.
Zou tegen half april onder de 10% willen zitten.

Waarvoor heb je een coach, heb je wedstrijdintenties?

Waarvoor heb je een coach, heb je wedstrijdintenties?

Eigenlijk totaal niet, ik wou gewoon eens zien of iemand van buitenaf me wat kon bijbrengen.
Niet om hoog van de toren te blazen, maar als natty denk ik dat er nu ook geen massa's meer te halen valt.
Dus wou ik dat de details nu wel kloppen om mijn naturelle topshape neer te zetten deze zomer.
Ik heb mezelf voorgenomen een volledig jaar onder begeleiding te nemen (hij is niet de duurste dus het kan wel).

Ik speel in de zomer een balsport waardoor het soms moeilijk te combineren is, zeker met mijn slechte knieën.
Het zorgt in mijn hoofd ook wel voor rust dat ik gewoon maar moet volgen wat hij zegt.
Ook al is mijn kennis niet zo slecht, op sommige momenten begin je aan allerlei dingen te twijfelen en doe je domme dingen.

08-08-2018

Bedankje aan iedereen die op mij gestemd. Evenals de mods voor het mogelijk maken van deze contest!

Het heeft het cutten aangenamer gemaakt, misschien dat ik volgend jaar wel terug meedoe.

Vandaag dus bekerwedstrijd gehad, enorm ontgoocheld. Speel zelf een sterke wedstrijd, maar we verliezen de dagfinale en gaan dus niet door naar de halve finale zaterdag.

Ahja, zaterdag dan maar knallen in de gym zeker.. Vanaf morgen weer focus op het liften.

In! Jammer van je match..
Dat stukje over een trainer hebben, denk dat het zeker wat rust kan brengen soms.

In! Jammer van je match..
Dat stukje over een trainer hebben, denk dat het zeker wat rust kan brengen soms.

Haha.. Best grappig nu ik dit lees. Heb na 6maand (begin maart) gebroken met hem. Zaten op dezelfde lijn qua training/voeding. Maar moest veel te lang wachten op aanpassingen en afspraken die steeds ge canceled werden last minute. Vond ik het welletjes geweest.

Haha het kan raar lopen soms, achja aan je fysiek gezien kun je het ook zonder!

Terug
Naar boven