mouss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.366
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben trotsVoeding: 7borden (2* koud voorgerecht, 1* warm voorgerecht, 2* hoofdgerecht, 2* dessert)

Hmm, ik had je ergens wel sterker ingeschat. Geen idee waarom.Denk het niet echt. Ben nooit echt sterk geweest. Mijn all-time PR's zijn:
SQ: 151kg
BP: 110kg (dacht dat dit 115 was, maar vind de video niet meer terug)
Sumo DL: 190kg (zat wel 200+ op die moment, maar nooit getest)
Was +/- 5kg zwaarder dan nu.
SQ ga ik waarschijnlijk nooit meer testen, maar mocht ik 1-2 blocks pijnloos kunnen draaien, verpulver ik dit.
BP: (Voorlopig) hoogste gewicht deze winter 5* 92.5 (na al 3 zware sets rond 90kg). 1rep max calc = 105kg
DL: Ik trek nu conventional ivm minder last erna aan mijn knieën. Sumo ben ik wel sterker, maar ga ik nooit meer zwaar doen.
(Voorlopig) hoogste gewicht deze winter: 5*145, maar hier zitten wel nog 2-3reps in de tank. Dus 1RM: +/- 180kg
Is eigenlijk (samen met chest + glutes) mijn enig doel deze winter. Ik wil 200kg trekken.

Tja.... de grenzen van 'niet echt sterk' zijn voor iedereen anders![]()
Hmm, ik had je ergens wel sterker ingeschat. Geen idee waarom.
Zitten qua krachtstats wel redelijk gelijk, ook al train ik momenteel niet zo heel waat![]()
)Als je nog altijd sterker wordt is het wel interessant om door te blijven bulken. Zo niet, dan zit je alleen vet aan te kweken, dat is niet zo zinvol.23-11
Gewicht: 90.7kg
Ga door tot nieuwjaar en dan een mini-cut inlassen.
Wordt te veel om door te trekken tot april.
Gisteren padel = cardio 1h30
Voeding: 3512kcal 194p 494c 79f
. Regen, 3graden, mijn handen waren pijnlijk, ...Als je nog altijd sterker wordt is het wel interessant om door te blijven bulken. Zo niet, dan zit je alleen vet aan te kweken, dat is niet zo zinvol.
Bij ons hebben ze daar handschoenen voorVoor al degene die met dit weer cardio doen. Regen, 3graden, mijn handen waren pijnlijk, ...