Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.802
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ie binn ook geen 20 meer he.Kon vandaag ipv 180 kg maar 140 kg DL. Ik denk dat t iets met verhuizen te maken heeft...
Van t weekend ook 1 nachtje los gegaan. Daardoor 1 x weinig geslapen. Normaal maakt dat niet zoveel uit. Beetje caffeine erin en gaan. Maar vandaag was dus butje.
Volgende keer beterKon vandaag ipv 180 kg maar 140 kg DL. Ik denk dat t iets met verhuizen te maken heeft...
Van t weekend ook 1 nachtje los gegaan. Daardoor 1 x weinig geslapen. Normaal maakt dat niet zoveel uit. Beetje caffeine erin en gaan. Maar vandaag was dus butje.
WAT?! Noem je mij oud, dik en lelijk?!
Dat is een flink doel. Sterkte!Vandaag weer benen trainen. Mijn doel voor aankomende periode is een 200 kg deadlift. Ik denk dat ik een paar weken terug iets te snel naar 180 probeerde te gaan. Daarom doe ik even een stapje terug om mn lijf te laten wennen aan het gewicht.
Thanks Marina! Ik ga weer qat beter proberen te loggen. Dat hielp de vorige cut ook.Heftige dingen en stress daaromheen kunnen je echt in ene even slopen. Dat zijn energievreters die vaak vergeten worden.
Dat trekt wel bij. Sterkte daarmee.

Even voor de mensen die niet weten hoeveel je gisteren woog, wat is het verschil? Toch niet alle 2 kg in de laatste dag?Ik ben 90 kg vandaag. Ik had al het idee dat ik gewoon vocht vast hield... Ik ben dus weer 2 kg afgevallen! Is wel logisch dat mijn kracht daarom niet vooruit gaat. Ik ben ook geen 20 meer hè. Die havermout dadel taart is super epic trouwens.

De laatste betrouwbare meting is 1 maart:Even voor de mensen die niet weten hoeveel je gisteren woog, wat is het verschil? Toch niet alle 2 kg in de laatste dag?
Havermouttaart ziet er keurig uit, ja![]()
Elke dag wegen, liefst zelfde moment (sochtend na wakker worden) en met weekgemiddeldes werken. Hou jezelf niet onnodig voor de gek, dan ga je alleen maar stressenDe laatste betrouwbare meting is 1 maart:
92 kg!
Holy shit. Ik dacht dat ik mn cut aan t verkloten was. Dit is precies wat ik wil. Mooizo. Een paar dagen geleden woog ik op een verkeerd moment namelijk 94 kg. Maar ik heb echt minder gegeten. Dus dat kan helemaal niet...

Thanks! Ja als ik net wakker wordt dan denk ik alleen maar aan koffie en eten.. Ik hang een briefje voor mezelf op. Je hebt gelijk.Elke dag wegen, liefst zelfde moment (sochtend na wakker worden) en met weekgemiddeldes werken. Hou jezelf niet onnodig voor de gek, dan ga je alleen maar stressen![]()
Helemaal mee eens.Elke dag wegen, liefst zelfde moment (sochtend na wakker worden => en na de ochtendplas) en met weekgemiddeldes werken. Hou jezelf niet onnodig voor de gek, dan ga je alleen maar stressen![]()