Fitness Seller

Muay Thai J going back in shape ;)

OT;

1. goed kapsel bro, ik heb maandag ook de tondeuse er over gehaald. Alleen maar goede reacties van de k*tjes!

2. Het is maar wat MTJ's doel is.
Wil hij uitsluitend natte k*tjes maken, dan is hij zeer goed bezig. Droog, ogenschijnlijk supergespierd, maar niet afschrikkend breed.
Wil hij een bodybuilderslook maken, en dan bedoel ik niet een Ronnie Coleman maar wel een buffe fysiek met dikke overal massa en weinig vet%, dan is hij niet ideaal bezig.
Hij zal misschien groeien dankzij zijn spiergeheugen en omdat hij allicht een goed voedingsschema heeft, maar het kan nog harder.
Hij staat nog steeds veels te droog om in een goede state te zijn om efficiënt massa aan te zetten.
Maar die discussie is al gevoerd dus nutteloos om nu weer te voeren.

Ik persoonlijk zou ook meer massa op z'n frame willen zien, hij is ****ing droog en heeft mooie lijnen, maar het is verre van een brute fysiek die echt respect afdwingt. Met een blouse of polo aan denk ik dat het er een stuk minder uit ziet.
Daarintegen is er nog steeds goede progressie te zien in zijn groei en de weg naar Rome is lang maar MTJ komt er wel als hij zo door gaat, ongetwijfeld. En met oogpunt op de zomerse dagen die we al gehad hebben is het echt niet verkeerd om de zomer nog relatief droog te staan...

Keep it up bro!

Eigenlijk zeggen andere mensen hetzelfde, jij zal alleen niet geflamed worden hierdoor denk ik. Wel leuk dat dit keer de flame niet gestart wordt door de TS, maar door anderen. :D MTJ verdedigt zich nergens en maakt geen rare claims. Wat mij irriteerd is dat er hier zoveel mensen zijn die deze fysiek brute massa vinden wat het dus absoluut niet is. Het ziet er alleen goed uit omdat je zo enorm droog staat, meer niet.

• Topic Starter Topic Starter
Armen en schouders (incl. achterkant) beginnen eindelijk bij te trekken... lang leve een aparte armendag ;)
Ben sinds 2 weken ook bezig met apart onderarmen te trainen, want dat is nodig :D

2a7efef.jpg

i56cee.jpg

hey, nice!!! inderdaad man, je armen trekken goed bij!! biceps zeker!!

Je hebt al veel bereikt J! En echt complimenten wat je in deze 3,5 maand hebt gedaan:thumbs:

Es geht gut.

Vooruitgaang is te zien, maar armen mogen voor mij nog iets dikker ;)
Maar je blijft echt mooi droog! :thumb:

Vette vooruitgang weer!

Wat doe je aan je achterkant schouders, daar zit ik ook mee..
Bent-overrows en .. ?

Succes nog!

• Topic Starter Topic Starter
Thx mensen.

@ Tony91: achterkant schouders doe ik met bent over rows + face pulls... vooral dankzij die laatste groeien ze ;)

gaat goed man!

Epic Breitling, colgate smile, back wideness.

Doe zo door, succes nog met de examens ;)

Goed bezig ondanks dat ik niet echt een fan ben van goed droog te staan!

Doe zo verder!

Terug
Naar boven