FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha cool mannen fotos posten van mij van 5/6 maanden terug, tegenwoordig ben ik 8kg zwaarder dan daarik weeg 85kg waar muay thay j nog niet aan komt, en hij had een redelijk fysiek die ik al wat aan de te droge kant vond maar ipv dat ie gaat eten heeft meneertje breezer het nog droger gemaakt... ben je toch niet echt goed bezig in mijn optiek...
Haha oh brother dat jij anderen durft af te zeiken. Hoe is het met je 52 kg overhead dumbbell press kerel? Still fake??
Ga eerst eens wat bereiken voor je andere bekritiseert
Muay tai ziet er gewoon top uit voor zijn doelen.

en jij met je 1 post moet heel veel zeggen... newbie![]()
postcount boeit geen moer, hij kan al wel 3 jaar actief meelezen

Haha oh brother dat jij anderen durft af te zeiken. Hoe is het met je 52 kg overhead dumbbell press kerel? Still fake??

klopt, jezelf fatsoenlijk voorstellen is daarentegen wel zo netjes..
voordat je gaat blêhren tegen andere leden![]()

Nice progression...Ze zijn nochtans 36 cm (wat niet veel is maar goed, doel is 40 cm)... begin maart waren ze nog maar 32 cm meer dus ik vind het zelf geen slechte progressie.

Het lijkt best goed geschreven eigenlijk
wat is er fake aan? volgens mij zit iedereen hier zielig te doen over zo erg afzeiken tegen mtj behalve mtj zelf? en over lauw heb ik helemaaaaal niks gezegd alleen over anderen die schijnheilig doen... kvond lauw namelijk een hartstikke grappige gozer (qua posts dan) zei alleen dat ik er nie wakker van lig dat iemand die ik alleen via forum ken overlijd en dat ik raar vind dat andere dat wel doen...
postcount boeit geen moer, hij kan al wel 3 jaar actief meelezen

Zie je Thai... nu willen ze hier ook aan je tietjes zitten...![]()
![]()
Let's stay on-topic? Straks krijgen we het nog voorelkaar dat er aan Thai's zijn post een slotje hangt.![]()