AndroidHealthClinic

Muay Thai J going back in shape ;)

Zie je Thai... nu willen ze hier ook aan je tietjes zitten... :roflol: :D

haha cool mannen fotos posten van mij van 5/6 maanden terug, tegenwoordig ben ik 8kg zwaarder dan daar:) ik weeg 85kg waar muay thay j nog niet aan komt, en hij had een redelijk fysiek die ik al wat aan de te droge kant vond maar ipv dat ie gaat eten heeft meneertje breezer het nog droger gemaakt... ben je toch niet echt goed bezig in mijn optiek...

Haha oh brother dat jij anderen durft af te zeiken. Hoe is het met je 52 kg overhead dumbbell press kerel? Still fake??

Ga eerst eens wat bereiken voor je andere bekritiseert

Muay tai ziet er gewoon top uit voor zijn doelen.

Haha oh brother dat jij anderen durft af te zeiken. Hoe is het met je 52 kg overhead dumbbell press kerel? Still fake??

en jij met je 1 post moet heel veel zeggen... newbie :hahaha:

postcount boeit geen moer, hij kan al wel 3 jaar actief meelezen

daar ben ik het wel mee eens..

maarre ga jij nou maar eerst je mond eens wassen, introduceer je eens fatsoenlijk en kom na een paar normale posts eens praten met de grote jongens..

wat is er fake aan? volgens mij zit iedereen hier zielig te doen over zo erg afzeiken tegen mtj behalve mtj zelf? en over lauw heb ik helemaaaaal niks gezegd alleen over anderen die schijnheilig doen... kvond lauw namelijk een hartstikke grappige gozer (qua posts dan) zei alleen dat ik er nie wakker van lig dat iemand die ik alleen via forum ken overlijd en dat ik raar vind dat andere dat wel doen...

Ze zijn nochtans 36 cm (wat niet veel is maar goed, doel is 40 cm)... begin maart waren ze nog maar 32 cm meer dus ik vind het zelf geen slechte progressie.
Nice progression... :thumbs: Ben ook wel benieuwd hoe het er binnen een jaar uitziet, maar hier ga je ook al genoeg chicks mee scoren. :D

wat is er fake aan? volgens mij zit iedereen hier zielig te doen over zo erg afzeiken tegen mtj behalve mtj zelf? en over lauw heb ik helemaaaaal niks gezegd alleen over anderen die schijnheilig doen... kvond lauw namelijk een hartstikke grappige gozer (qua posts dan) zei alleen dat ik er nie wakker van lig dat iemand die ik alleen via forum ken overlijd en dat ik raar vind dat andere dat wel doen...

Komt nog wel met de leeftijd kerel .

Iig een haattopic geworden dit .

Let's stay on-topic? Straks krijgen we het nog voorelkaar dat er aan Thai's zijn post een slotje hangt. :roflol:

Succes bro, je slechte spiergroepen groeien uiteindelijk ook hoor ;) men borst was men zwakke punt, nu meer dan behoorlijk. En mijn armen waren ook 34 toen ik begon, de 40 haal je zeker!!

OT;

1. goed kapsel bro, ik heb maandag ook de tondeuse er over gehaald. Alleen maar goede reacties van de k*tjes!

2. Het is maar wat MTJ's doel is.
Wil hij uitsluitend natte k*tjes maken, dan is hij zeer goed bezig. Droog, ogenschijnlijk supergespierd, maar niet afschrikkend breed.
Wil hij een bodybuilderslook maken, en dan bedoel ik niet een Ronnie Coleman maar wel een buffe fysiek met dikke overal massa en weinig vet%, dan is hij niet ideaal bezig.
Hij zal misschien groeien dankzij zijn spiergeheugen en omdat hij allicht een goed voedingsschema heeft, maar het kan nog harder.
Hij staat nog steeds veels te droog om in een goede state te zijn om efficiënt massa aan te zetten.
Maar die discussie is al gevoerd dus nutteloos om nu weer te voeren.

Ik persoonlijk zou ook meer massa op z'n frame willen zien, hij is ****ing droog en heeft mooie lijnen, maar het is verre van een brute fysiek die echt respect afdwingt. Met een blouse of polo aan denk ik dat het er een stuk minder uit ziet.
Daarintegen is er nog steeds goede progressie te zien in zijn groei en de weg naar Rome is lang maar MTJ komt er wel als hij zo door gaat, ongetwijfeld. En met oogpunt op de zomerse dagen die we al gehad hebben is het echt niet verkeerd om de zomer nog relatief droog te staan...

Keep it up bro!

Terug
Naar boven