MuscleMeat

Muay Thai J going back in shape ;)

Op deze pics stonden ze niet koud (wat ik er ook heb bijgeschreven), maar nu net even gemeten (koud uiteraard) en ze meten 36-36.5 cm.

Zo vaag dat een random persoon hier met 36cm armen afgebrand wordt en voor ecto uitgescholden wordt en als iemand leuke dames post hij opeens een monster fysiek heeft met dezelfde armen.

ze lijken toch kleiner dan 36 cm... ni slecht bedoelt, maar mijn indruk lijkt het smaller...

voor de rest ja, goed droog

Je lult echt uit je nek :roflol:
Elke keer als ik 's avonds met 'm op msn zit, gaat hij iets halen om te eten, heeft hij net gegeten of is hij iets aan het eten. Je steekt echt tegen de laatste tijd op DBB (zie topic over Lauw)

dan is ie echt ziek want dit ziet er nie uit als beetje snelle stofwisseling maar als keihard drooggetraind, zelfs judokas die onder hun "fatsoenlijke" gewicht vechten zijn minder droog, dit is gewoon met opzet zo gedaan voor de chicks maar niemand zegt dat...

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn nochtans 36 cm (wat niet veel is maar goed, doel is 40 cm)... begin maart waren ze nog maar 32 cm meer dus ik vind het zelf geen slechte progressie.

Vind het wel netjes. Droger zou je wel niet meer moeten worden.

dan is ie echt ziek want dit ziet er nie uit als beetje snelle stofwisseling maar als keihard drooggetraind, zelfs judokas die onder hun "fatsoenlijke" gewicht vechten zijn minder droog, dit is gewoon met opzet zo gedaan voor de chicks maar niemand zegt dat...

Snif,i smell frustration :) ik denk dat je jaloers bent op zijn scherpte,ik wou dat ik ook zo droog stond maar mij hoor je hem niet afbranden,nee ik doe er iets aan !
Het ziet er goed uit man,zeker voor je gewicht ! Blijven knallen !!!

ik stond eerst bijna zo droog (toen ik in de -73 judode) maar vond het schandalig dus ben gaan bulken...

en muay thay j de ander enemen het zwaarder op dan jij:roflol: 36cm is gewoon k*t (ik heb zelf ook zoiets alleen minder droog dus eigk nog k*tter) maar je progressie is nice ksnap alleen niet dat je niet eens goed gaat bulken ipv steeds weer te gaan feesten en dat soort shit (en daarna posten "muay thay j is on his way back part. 999") iedere ecto kan aankomen

Discussie om niks, ook al kiest hij er zelf voor of niet om zo droog te zijn. Geef je mening en klaar..

ik stond eerst bijna zo droog (toen ik in de -73 judode) maar vond het schandalig dus ben gaan bulken...

Ik heb begrepen dat zijn doel een mens health fisiek is,geen buffe bodybuilder
Dus vertel me wat is het nut om dan hoog in vet% te gaan ?

www.dutchfitness.nl als je hier je foto's post reken ik erop dat je echt buff wil worden...

als mtj mens health fysiek wil dan zit hij al aardig in de buurt...

Wat is het probleem ? Als hij in gewicht aankomt en de BF niet omhoog schiet is dat toch alleen positief?

Waarom zit JudokaDomie nog steeds op dit board? Gezien zijn opmerking over Lauw had hij eraf gekicked mogen worden. K*tlul.

ja en wat verwacht iedereen hier nou? Hij is toch (herstellend) groeiende? hij maakt gebruik van zijn spiergeheugen en komt weer lekker aan. Ga rustig zo door, over een jaartje ofzo zit je weer op je oude fysiek, zo niet, beter

ja en wat verwacht iedereen hier nou? Hij is toch (herstellend) groeiende? hij maakt gebruik van zijn spiergeheugen en komt weer lekker aan. Ga rustig zo door, over een jaartje ofzo zit je weer op je oude fysiek, zo niet, beter

Ik denk dat niemand hier iets verwacht HCKID. Ik zeg alleen dat het imo nog geen mens health fysiek is. Verder ben ik jaloers op zijn BF:).

okeey 36 cm is niet zo boeiend ik heb 34 bij 63kg en 1,69. Maar zoals iedereen kan zien is dt ook niet zijn beste punt. Ik zou zeggen zorg dat het geheelplaatje met die chest klopt dan heb je een prima fysiek!

Looks good... ga ik eens proberen!

Edit: in supersets of eerst biceps alle oefeningen en daarna triceps alle oefeningen?

Je hebt massa nodig dus train je ze best na mekaar en niet in superset. Ik zou triceps - biceps - onderarmen doen. Voor onderarmen 3sets reverse BB curl (niet te laag in reps, 10 of meer) en 3 sets wrist curl (15 reps want is korte beweging).

Terug
Naar boven