- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Jow liefste kindertjes!
Ik train nu een jaar en bijna 3 maand, maar ik ben nu al een tweetal maand bezig met een ommezwaai op het vlak van bb.
Ik let sinds oktober 2006 op mijn voeding en ik heb nu beslist dat ik mijn manier van trainen volledig ga veranderen!
Tot nog toe heb ik steeds met vaste toestellen van Technogym gewerkt (ja vaste toestellen sucken ik weet het) en probeerde een soort fullbody te doen, maar in de praktijk kwam het erop neer dat ik een lange tijd enkel m'n borstspieren, triceps en rug wat deftig trainde! Een ander probleem is dat die dingen maar tot 100-120 kg gaan (met hefboomeffect waardoor het véél minder zwaar aanvoelt) zodat ik nu al een tijdje aan het maximum van veel toestellen zat!
De reden waarom ik vaste toestellen gebruikte is omdat ik bij de kinesist aan de overkant van m'n huis train en hij had niets anders, MAAR ik heb hem kunnen overtuigen van losse toestellen te kopen (bench, biceps curls, losse haltertjes... de basic toestellen die nodig zijn!). Die zijn nog niet zo lang geleden toegekomen... feestje
Vandaag ben ik dus begonnen met die losse toestellen en ik ben afgestapt van de fullbody.
Het schema dat ik ga proberen is vrij basic, namelijk het volgende:
D 1: Rug (incl. traps)
D 2: RUST
D 3: Schouders
D 4: Benen (incl. kuiten)
D 5: Thai boks (45 minuten opwarming die je buikspieren laten branden) of RUST
D 6: Borst
D 7: Armen (incl. onderarm)
Telkens ongeveer 60 minuten trainen (opwarming adhv roeien inclusief)
Mijn voedingsschema is dit ongeveer:
Ontbijt: 4/6 sneetjes brood met een halve liter melk
Voormiddag: 4 sneetjes brood
Middag: buiten de schoolvakanties: een flinke portie rijst/gekookte aardappelen/paste met 250 gram vlees/kip/vis en (gekookte) groenten
tijdens de vakanties: 4 sneetjes brood met een blik tonijn in eigen nat
Namiddag: 4 sneetjes brood
Tijdens de training: een mars/speculoos ofzo om toch wat KH te hebben!
Na de training: Een stevige portie pasta/rijst/gekookte aardappelen met 250 gram vlees/kip/vis en (gekookte) groenten
Voor slapen gaan: halve kilo kwark
Misschien dat ik er weldra shakes aan toevoeg...
En nee ik eet mijn brood niet droog
maar het beleg varieërt wel eens.
Per dag drink ik ook een 2 a 3 liter water.
Enkele stats:
Leeftijd: 21
Grootte: 1m77
Gewicht: 67 kg
BF: 9.5% (elektronisch gemeten)
Training: 1 jaar en 3 maand
Ik ben echt wel nog klein, maar daar hoop ik dus verandering in te brengen, bovendien was ik vroeger echt een levende tandenborstel:
(alles koud gemeten)
Biceps: 33 cm
Borstomtrek: 100 cm
Taille: 75 cm (ontspannen en thv navel)
Niet verschieten... train m'n benen nog maar een dikke twee maand (!)
Bovenbeen: 50 cm (ontspannen en thv de helft)
Kuiten: 35 cm
Oh ja, net voor ik begon te trainen was m'n hoogste gewicht ooit 56 kg, een tijdje rond de 54 maar meestal zelfs iets minder
En voor het geval je je zou afvragen of ik wel getraind heb dat voorbije jaar nadat je m'n stats bezien hebt, zo zag ik er enkele maanden voor ik begon te trainen uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En zo zie ik er nu uit:
Ik ga dus m'n schema's posten zodat jullie het kunnen bekijken en commentaar geven...
En nu maar groeien!!!
Bedankt alvast om m'n log ff te checken
Ik train nu een jaar en bijna 3 maand, maar ik ben nu al een tweetal maand bezig met een ommezwaai op het vlak van bb.
Ik let sinds oktober 2006 op mijn voeding en ik heb nu beslist dat ik mijn manier van trainen volledig ga veranderen!
Tot nog toe heb ik steeds met vaste toestellen van Technogym gewerkt (ja vaste toestellen sucken ik weet het) en probeerde een soort fullbody te doen, maar in de praktijk kwam het erop neer dat ik een lange tijd enkel m'n borstspieren, triceps en rug wat deftig trainde! Een ander probleem is dat die dingen maar tot 100-120 kg gaan (met hefboomeffect waardoor het véél minder zwaar aanvoelt) zodat ik nu al een tijdje aan het maximum van veel toestellen zat!
De reden waarom ik vaste toestellen gebruikte is omdat ik bij de kinesist aan de overkant van m'n huis train en hij had niets anders, MAAR ik heb hem kunnen overtuigen van losse toestellen te kopen (bench, biceps curls, losse haltertjes... de basic toestellen die nodig zijn!). Die zijn nog niet zo lang geleden toegekomen... feestje

Vandaag ben ik dus begonnen met die losse toestellen en ik ben afgestapt van de fullbody.
Het schema dat ik ga proberen is vrij basic, namelijk het volgende:
D 1: Rug (incl. traps)
D 2: RUST
D 3: Schouders
D 4: Benen (incl. kuiten)
D 5: Thai boks (45 minuten opwarming die je buikspieren laten branden) of RUST
D 6: Borst
D 7: Armen (incl. onderarm)
Telkens ongeveer 60 minuten trainen (opwarming adhv roeien inclusief)
Mijn voedingsschema is dit ongeveer:
Ontbijt: 4/6 sneetjes brood met een halve liter melk
Voormiddag: 4 sneetjes brood
Middag: buiten de schoolvakanties: een flinke portie rijst/gekookte aardappelen/paste met 250 gram vlees/kip/vis en (gekookte) groenten
tijdens de vakanties: 4 sneetjes brood met een blik tonijn in eigen nat
Namiddag: 4 sneetjes brood
Tijdens de training: een mars/speculoos ofzo om toch wat KH te hebben!
Na de training: Een stevige portie pasta/rijst/gekookte aardappelen met 250 gram vlees/kip/vis en (gekookte) groenten
Voor slapen gaan: halve kilo kwark
Misschien dat ik er weldra shakes aan toevoeg...
En nee ik eet mijn brood niet droog
maar het beleg varieërt wel eens.Per dag drink ik ook een 2 a 3 liter water.
Enkele stats:
Leeftijd: 21
Grootte: 1m77
Gewicht: 67 kg
BF: 9.5% (elektronisch gemeten)
Training: 1 jaar en 3 maand
Ik ben echt wel nog klein, maar daar hoop ik dus verandering in te brengen, bovendien was ik vroeger echt een levende tandenborstel:
(alles koud gemeten)
Biceps: 33 cm
Borstomtrek: 100 cm
Taille: 75 cm (ontspannen en thv navel)
Niet verschieten... train m'n benen nog maar een dikke twee maand (!)
Bovenbeen: 50 cm (ontspannen en thv de helft)
Kuiten: 35 cm
Oh ja, net voor ik begon te trainen was m'n hoogste gewicht ooit 56 kg, een tijdje rond de 54 maar meestal zelfs iets minder
En voor het geval je je zou afvragen of ik wel getraind heb dat voorbije jaar nadat je m'n stats bezien hebt, zo zag ik er enkele maanden voor ik begon te trainen uit:
En zo zie ik er nu uit:
Ik ga dus m'n schema's posten zodat jullie het kunnen bekijken en commentaar geven...
En nu maar groeien!!!

Bedankt alvast om m'n log ff te checken

. Beter drink je gewoon water, en eet je een flinke tijd vóór je training een goede maaltijd.
.
(al zegt dat niet al te veel)