XXL Nutrition

Muay Thai J's diary

• Topic Starter Topic Starter
Mijn nieuwe 'tactiek' is mij vooral op de uitvoering concentreren! Krachtig uitvoeren en traag terug... krachtig uitvoeren en traag terug... etc.
Begin terug met matige gewichten en ga elke week verhogen! Nu terug naar m'n oude niveau en er in één ruk overgaan!

Training vandaag:

Bench Press full rom:

10 x 70
8 x 75
5 x 80 (6e keer lukte niet :()

Wide grip chins behind the neck:

8x
10x

Barbell shoulder press:

10 x 40
8 x 45
6 x 50

Barbell Rows (vast toestel van Technogym):

8 x 70
6 x 75

Dumbbell Curl:

8 x 16
8 x 17
8 x 18

Dips:

10x
10x

Weighted crunches: (bankje 30° --> gaat altijd zo zijn tenzij ik het anders zeg)

15 x 5
15 x 5
15 x 10

Laatst bewerkt:
lol en jij wilt gaan kuren? Of zie je daar inmiddels al vanaf?

Nette chins! Ben benieuwd hoe snel je weer op niveau bent.

goed bezig man!

:thumbs:

pffff :( wegens een niet nuchter moment mijn knie zwaar geraakt... ik ben door een glazen deur gewandeld

dit wil zeggen LB training cancelled voor een hele tijd :(

Een kleine update... mijn knie is nog steeds niet genezen! Dus onderlichaam moet nog ff wachten :sad: er zit etter onder (dat kan verwijderd worden) maar ook gestold bloed... time will heal it :)

voor mijn armen heb ik het nu over een andere boeg gegooid
tot nu heb ik eigenlijk vooral compounds gedaan (eigenlijk vooral bench press, rows en chins) maar nu smijt ik er ook enkele zware isolatieoefeningen bij om de spieren een extra prikkel te geven
mijn trainingen zijn nu ook hoofdzakelijk in functie van mijn armen

voor biceps doe ik:
rows en chins als compounds en biceps curls met een curl bar als isolatieoefening
(bij peck flyes die ik doe als extra chest oefening voel ik ook enkel mijn biceps en eigenlijk mijn chest totaal niet, maar mijn chest is dan ook overontwikkeld ten opzichte van mijn biceps)

voor triceps doe ik:
bench press en military press als compounds en voor isolatie doe ik dips en nog een variant hierop waarbij je moet neerzitten en een gewicht van je af moet duwen naar voor toe, al is die laatse ook meer een compound waarmee je ook de chest aanpakt (de greep is met mijn handen tussen pronatie en supinatie met de duimen omhoog en dan vooruit duwen)

welke belangrijke oefeningen voor biceps en triceps ben ik vergeten? close grip bench press lijkt mij hetzelfde te doen als die variant op de dips...

Terug
Naar boven