Net gedaan met borstspiertraining.
Het begon al goed, de verwarming in de gym was om zeep...
Lekker om te trainen in een zaal van maximum 10° Celcius. Ik heb mijn spieren nooit volledig warm gekregen, zodat ik echt niet 100% heb kunnen doorgaan, maar gezien de omstandigheden viel de training nog mee, al waren de eerste sets met kippenvel door de kou:
Eerst uiteraard wat geroeid om wat warm proberen te krijgen en dan even op zo'n vast toestel met 80 kg (wat even zwaar is als 50 kg op bench ofzo) om toch nog warmer te worden...
Set 1: Bench Press full rom 75 kg - 9 repeats
Set 2: Bench Press full rom 85 kg - 2 repeats (schiet er iets in mijn linker schouder

--> ff geen full roms meer voorlopig)
Set 3: Bench Press (ellebogen tot 90°) 85 kg - 8 repeats (schouder is ok)
Set 4: Bench Press (ellebogen tot 90°) 95 kg - 6 repeats
Set 5: Bench Press (ellebogen tot 120°) 105 kg - 4 repeats (spieren echt véél te koud om zo'n gewicht tot ellebogen 90° te heffen, dus set telt niet echt mee...)
Set 5: Bench Press (ellebogen tot 90°) 100 kg - 4 repeats
Set 6: Bench Press (ellebogen tot 90°) 95 kg - 6 repeats
Na deze set begon ik wat warmer te worden in mijn triceps en borst, dus besloot ik van de full rom nog eens te proberen, maar geen te hoog gewicht om mijn schouder (die geen pijn meer gaf) niet opnieuw te forceren!
Set 7: Bench Press full rom 75 kg - 6 repeats
Set 8: Bench Press full rom 65 kg - 8 repeats
Ik heb hier iets belangrijks uit geleerd: mijn triceps moet ZWAAR getraind worden voor de full roms!!! Voelde die dingen echt afzien bij zulke p*ssy-gewichten! Denk wel dat ik op korte termijn mijn gewichten voor de full rom ook rond de 100 kg krijg! (uiteraard in een warme gym!!!)
Morgen goed stevig mijn armen trainen dus!
En nu ff eten, want heb er een reuzenhonger van gekregen...