XXL Nutrition

Muay Thai J's diary

• Topic Starter Topic Starter
Zo ik heb mijn schema licht aangepast...
Lunges en Dumbbell Shrugs toegevoegd aan LB en onderarmen er ook bijgezet ipv bij UB...

owww lol dan heb jij nu een perfect schema;)

LB1

squat

12 x 75
10 x 80
8 x 83

deadlift

8 x 75
6 x 80
4 x 90
uitvoering stiff legged

leg extensions

12 x 108
8 x 118
6 x 128

leg curls

12 x 53
10 x 58

calf raises

12 x 34
10 x 42
8 x 46

dumbbell shrugs

12 x 34
10 x 42

onderarmen (arm laten steunen, dumbbell laten afrollen tot vingertoppen en terug omhoog laten rollen tot volledig in mijn handpalm)

10 x 7
8 x 8

nete training. ga je het volume met de tijd nog opvoeren? en neem je een deload weekje ?

deloaden ken ik totaal niet, heb het al veel zien staan maar nog niet opgezocht... ga dat straks doen!
dan kan ik je pas laten weten of ik het ga doen of niet ;)

deloaden ken ik totaal niet, heb het al veel zien staan maar nog niet opgezocht... ga dat straks doen!
dan kan ik je pas laten weten of ik het ga doen of niet ;)
deloaden doe je als je geen gewchten meer er bij op kunt gooien met verzwaren. want eingelijk is het de bedoeling dat je pr's maakt in 4 weken ub lb traing, ik zeg maar wat kan ook 6 tot 8 weken zijn. na die pr's kun je een weekje deloaden om je lichaam als het ware een beetje rust te gunnen en erna weer pr's (zwaarder) kunt trainen

een andere redenen om te deloaden is vermoeidheid na een paar week ub lb zodat je kan herstellen

bij een deload gaat men vaak alleen het volume verlagen een weekje lang.

ps sorry vor mijn slechte uitleg, taal was niet mijn beste vak op school

Laatst bewerkt door een moderator:
ik garandeer je dat ik PR's zal breken! ik zal het er telkens bijzetten!
en moet je dan een week volledig stoppen? een week minder hard trainen? wat is precies de bedoeling?

Ah heb het gevonden!
deloaden = minder sets en minder reps met zelfde gewichten of ietsje lager.

Deloaden kan op veel manieren; hoge rep-range, vrijwel helemaal géén training, zo zijn er nog wel een paar.

Maar allemaal met de bedoeling je spieren rust te geven.

Deloaden kan op veel manieren; hoge rep-range, vrijwel helemaal géén training, zo zijn er nog wel een paar.

Maar allemaal met de bedoeling je spieren rust te geven.

en vanaf wanneer moet je dat doen? als je helemaal niet meer kan stijgen in gewicht/reps of pas als je een paar weken vastzit op hetzelfde gewicht? of is het op nog een andere moment? want heb dat nog nooit gedaan

damn ik heb gewoon helemaal over je uitleg gelezen luppie :o
alles staat daar in :D ik wou reageren op die PR's en was de rest vergeten te lezen ;)

Vandaag UB1:

Bench Press Full Rom:

9 x 75
7 x 80
5 x 85

Wide Grip Chins Behind The Neck:

10x met benen gekruisd
10x met benen gekruisd

Barbell Shoulder Press:

10 x 40
8 x 45
6 x 50

Barbell Rows:

10 x 50
8 x 55

Barbell Curls: (rechtstaand ---> extreem veel zwaarder dan dumbbell curls zittend en steunend op een bank)

12 x 30
8 x 35
5 x 40

Weighted Bench Dips (hard doorgegaan)

10 x 32
8 x 42

Loopband
800 meter, 8.5 km/uur, 10% hellingsgraad ---> extreem doodgaan!

Zou je die bench dips wel doen? Heb ze zelf ook een tijdje gedaan en gelukkig geen schade aan over gehouden, maar als je de mogelijkheid hebt tot parallel dippen raad ik je die aan.

lekkere training, die bb rows zijn wel laag

Zou je die bench dips wel doen? Heb ze zelf ook een tijdje gedaan en gelukkig geen schade aan over gehouden, maar als je de mogelijkheid hebt tot parallel dippen raad ik je die aan.

ik kan parallel dippen, maar daar voel ik absoluut geen reet van :(
vandaar dat ik ben overgestapt op de bench dips... wat voor schade kan je ervan overhouden mss? (ik doe maar twee sets ervan hé, wel goed zwaar)

Terug
Naar boven