MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thnx voor de feedback! Klopt, die runderen worden ontzettend vetgemest :D Grain fed en dat vind je dat terug in de macro's wat deze burger echt onwijs lekker maakt. Het wordt daardoor een hamburger die wij hier totaal niet kennen. Iets uniek dus. De prijs is erg scherp voor grain fed hamburgers, google er maar eens op :). Het is dan ook niet te vergelijken als je het zelf met Nederlands gehakt zou maken, ander concept. We zijn bezig om te zorgen dat we samples ervan kunnen verkopen (gevacumeerde losse burger). Leuk om er bv 1 van bij je bestelling te doen om grain fed een keer mee te maken.

Top! Eet smakelijk alvast :eating:

Als je het zo verkoopt... dan wil ik wel :) laat maar weten als de samples er zijn, ga ik ze gelijk meebestellen met de volgende lading. eerst even mijn 10 kilo kip opeten :)

Jammer dat de biefstuk op is, wilde net bestellen! Wanneer worden ze weer vooradig?

Review over m'n eerste bestelling tijdje geleden
Kip mix
Vond de kip goed smaken, zeker voor de prijs. tis heel handig dat het al klaargemaakt is, hoef alleen nog maar in de magnetron. Vond de toscaanse zaten wat hardere stukjes maar het was zeker niet slecht.
Paardenbiefstuk en runderbiefstuk
Vond de runderbiefstuk heel erg mals, niks aan op te merken. Paardenbiefstuk was 1 van de 5 stukken heel erg taai. Heb ze allemaal hetzelfde bereid dus daar ligt het niet aan. Heb verder nooit paardenbiefstuk eerder gegeten dus niks om te vergelijken :D

Overall goede ervaring en zal zeker vaker bestellen.

hey scoob ff vraag,

heb bestelling geplaatst maar ik mis het een en ander. Is dit op of en komt dit nog na of hoe zit dat?

Bestelnummer 4288

Ik mis de: pangasiusfilet 4x - Low fat hamburgers 18x(doos) - Broccoliroosjes 2x
Verder is alles binnen, neem aan dat dit niet op voorraad is. Ik hoor wel van je ;) groetjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.384
hey scoob ff vraag,

heb bestelling geplaatst maar ik mis het een en ander. Is dit op of en komt dit nog na of hoe zit dat?

Bestelnummer 4288

Ik mis de: pangasiusfilet 4x - Low fat hamburgers 18x(doos) - Broccoliroosjes 2x
Verder is alles binnen, neem aan dat dit niet op voorraad is. Ik hoor wel van je ;) groetjes

Hey Kidmonster. Ik zie dat je over de 20kg hebt besteld. Dit betekent dat je dan 2 dozen van ons krijgt. Je hebt dan ook twee keer een track&trace gekregen. Nu zie ik dat er iets niet goed gaat bij je tweede doos, deze is nog niet aangekomen en eerste doos wel. Ik ga postNL even bellen en ik stuur je een PM!

Hey Kidmonster. Ik zie dat je over de 20kg hebt besteld. Dit betekent dat je dan 2 dozen van ons krijgt. Je hebt dan ook twee keer een track&trace gekregen. Nu zie ik dat er iets niet goed gaat bij je tweede doos, deze is nog niet aangekomen en eerste doos wel. Ik ga postNL even bellen en ik stuur je een PM!

Ah jah dat klopt inderdaad. Dan zie ik het vanzelf een keer verschijnen haha, komt goed! ;)

Waar laat je in godsnaam 20kg, heb je 3 vriezers ofzo :roflol:

Haha idd, hoe dan? Ik kreeg al ruzie want er paste met 9/10 kg vlees helemaal niks meer m'n vriezer:roflol:

Goeie uitbreiding van dat fruit! Die bende is altijd intens duur bij de Appie. De zomershakes met kwark, melk, een schep whey en ijskoud fruit komen eraan.

De Bosvruchtenkorf ziet er erg lekker uit, ga ik wss volgende keer mee bestellen. De zoete aardappel lijkt me ook wel wat maar ik heb het probleem dat ik thuis woon en de vriezer moet delen dus ik denk dat daar geen plek voor is aangezien ik toch ook wat vlees/vis wil bestellen :P Volgende week bestel ik iig weer:)

Na vele positieve reacties hier! Toch ook maar eens MM uittesten :D
Mijn bestelling wordt:

1 kilo tonijn
1 kilo zalm
1 kilo paardenbiefstuk
Bosvruchtenkorf
Walden farm sausjes

Als ik tevreden ben zullen er meer bestellingen aankomen.

Ik moet even zeggen dat die toscaanse kip super lekker is! na kilo's kip te hebben verslonden is dit wel een hoogtepuntje :)
volgende keer zal ik deze ook meer gaan bestellen.

• #2.392
Waar laat je in godsnaam 20kg, heb je 3 vriezers ofzo :roflol:

Haha idd, hoe dan? Ik kreeg al ruzie want er paste met 9/10 kg vlees helemaal niks meer m'n vriezer:roflol:

Goeie uitbreiding van dat fruit! Die bende is altijd intens duur bij de Appie. De zomershakes met kwark, melk, een schep whey en ijskoud fruit komen eraan.

Ik krijg 10 kilo in 1 la en dan heeft de vriezer er 4 :o

We verkopen drie vriezers! In de kleine past 8kg vlees, middelmaat 16kg en de grote maar liefst 45kg!

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/category&path=75

Leuk Johan22! Zomershakes zijn awesome :D.

De Bosvruchtenkorf ziet er erg lekker uit, ga ik wss volgende keer mee bestellen. De zoete aardappel lijkt me ook wel wat maar ik heb het probleem dat ik thuis woon en de vriezer moet delen dus ik denk dat daar geen plek voor is aangezien ik toch ook wat vlees/vis wil bestellen :P Volgende week bestel ik iig weer:)

:Thumbs: super wwe! Wel vervelend inderdaad dat je de vriezer moet delen. Je kan altijd wel een extra kg kopen die je meteen in de koelkast legt, omdat het na ontdooiing 4 dagen in de koelkast goed blijft.

Na vele positieve reacties hier! Toch ook maar eens MM uittesten :D
Mijn bestelling wordt:

1 kilo tonijn
1 kilo zalm
1 kilo paardenbiefstuk
Bosvruchtenkorf
Walden farm sausjes

Als ik tevreden ben zullen er meer bestellingen aankomen.

Hey Justalog, welkom bij MuscleMeat :). Wordt maandag mooi voor je verzonden. Leuke keus voor je eerste bestelling!

Ik moet even zeggen dat die toscaanse kip super lekker is! na kilo's kip te hebben verslonden is dit wel een hoogtepuntje :)
volgende keer zal ik deze ook meer gaan bestellen.

:cool: thnx voor feedback, super! (Review welkom op onze website @ productpagina van toscaans :D).

Nieuw vlees product: vruchtvlees --> Tropische fruitmix

2n20jfq.jpg

Product link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=78&product_id=142

IQF fruit
Individually quick frozen; IQF met gebruikmaking van vloeibare stikstof maakt het mogelijk om kleine voedingsproducten zoals frambozen, bessen of tropisch fruit – die normaal gesproken moeilijk goed in te vriezen zijn – afzonderlijk in te vriezen. 100% IQF producten worden door vloeibare stikstof bij een temperatuur van -196 °C onmiddellijk ingevroren. Deze technologie zorgt voor de volgende voordelen:
  • het fruit blijft in zijn individuele vorm en vriest niet blok
  • de structuur blijft behouden
  • de geur en smaak blijft optimaal
  • de kwaliteit blijft optimaal bewaard (vitamines en mineralen)

Productinformatie
Verpakt in een stevige plastic verpakking van 1kg: mango: ca. 20%; papaya: ca. 20%; ananas: ca. 20%; honeydew meloen: ca. 15%; cantaloupe meloen: ca. 15%; kiwi: ca. 10%.

• Unieke vorm: unieke samenstelling
  • Vitamines: diepvriesfruit bevat evenveel vitamines als verse producten. Het vers geoogste fruit gaat meteen (binnen 4 uur) van het veld naar de fabriek. Daar worden ze in een recordtempo schoongemaakt, versneden en diepgevroren. Zo gaan er nauwelijks vitamines en mineralen verloren.
  • IQF ingevroren: de stukken fruit zitten niet aan elkaar vast gevroren, u kunt pakken wat u nodig heeft.
  • Voordelig: scherp geprijsd
  • Geen extra toevoegingen: schadelijke E-nummers, smaakversterkers, water etc.
  • Lekker: door IQF is de geur en smaak optimaal. Eet het direct na ontdooiing of maak er een smoothie van!
  • Hygiënisch: direct binnen 4 uur na de oogst, schoongemaakt, verpakt en ingevroren in de fabriek

Voedingswaarde
gem. per 100g:
  • Energie: 188kJ/44Kcal
  • Eiwit: 0.61g
  • Koolhydraten: 9.28g waarvan suikers: 9.19g
  • Vet: 0.18g waarvan verzadigd vet: 0g
  • Vezels: 1.63g
  • Sodium: 0.008g
  • Zout: 0.02g

Zal toch nog even moeten wachten met bestellen want krijg er echt niet 8x een fruitproduct bij in m'n vriezer om aan de 4kg te komen :(

• #2.394
Zal toch nog even moeten wachten met bestellen want krijg er echt niet 8x een fruitproduct bij in m'n vriezer om aan de 4kg te komen :(

Werkt dit keer in je voordeel :D. Dinsdag avond komt er een derde fruit mix bij. Dan hebben we bijna alle soorten en genoeg fruit om voorlopig mee dbb te voorzien ;).

Laatst bewerkt:
Vandaag in minder dan een kwartier een volle Muscle meat maaltijd op tafel gezet.
Een dingetje: ik vroeg me af hoe t kan dat als ik de rauwe kip uit de vriezer haal en laat ontdooien, er dan delen van de kip wit zijn.

image.jpg

Vanavond de goldmix groente geprobeerd, gatver!
Die bonen die erin zitten waren mega draderig, niet weg te krijgen. Erg jammer want de rest was prima!

Zie weer lekkere producten langskomen, vooral al dat fruit zeg mmm :D

Die arme postbezorger, pakje van slechts 24kg en dan al miepen..
Vanavond komt de review van het fruit!

• #2.399
Vandaag in minder dan een kwartier een volle Muscle meat maaltijd op tafel gezet.
Een dingetje: ik vroeg me af hoe t kan dat als ik de rauwe kip uit de vriezer haal en laat ontdooien, er dan delen van de kip wit zijn.

Leuke foto absurdmash! Leuk voorbeeld wat je met onze producten snel op tafel bv kan zetten :).

Een zeer goede vraag! We gaan dit ook in de begeleidende brief neerzetten vanaf aanstaande maandag. Het zit als volgt. De kipfilet wordt doormiddel van stikstof ingevroren (-85graden). Dankzij deze techniek is er geen verlies in kwaliteit en zitten de kipfilets niet aan elkaar. Wat er wel kan gebeuren is dat een stukje van de bovenkant van de kipfilet te hard geraakt wordt door de stikstof en hierdoor uitdroogd. Dit is minder dan een milimeter diep en kan verder ook totaal geen kwaad.

Vanavond de goldmix groente geprobeerd, gatver!
Die bonen die erin zitten waren mega draderig, niet weg te krijgen. Erg jammer want de rest was prima!

Bedankt voor de feedback, nemen we mee! Ik denk wel dat dit nu eemaal de structuur is van de boon, zo is de natuur ;). We komen uiteindelijk met meer mixen! Voor nu zou je de mexicomix kunnen proberen mocht je deze mix wat vinden.

Zie weer lekkere producten langskomen, vooral al dat fruit zeg mmm :D

:thumbs: leuk! Tof om te lezen dat het een goede keus is om dit te hebben toegevoegd aan ons assortiment.

Die arme postbezorger, pakje van slechts 24kg en dan al miepen..
Vanavond komt de review van het fruit!

:D haha. Kan ik mij wel voorstellen. Wij hebben het ook wel eens op de werkvloer gezegd: wow... dit pakket gaat de postbode niet blij mee zijn en dat zit dan tegen de 30kg aan! Thnx voor de review alvast! Het fruit is zo nieuw dat je de eerste zal zijn.

Laatst bewerkt:
Vind de stevige kipblokjes veel minder lekker dan de naturel :( komt dat door de andere manier van bereiden of is de kip anders oid?

Terug
Naar boven