Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Thnx voor de feedback! Klopt, die runderen worden ontzettend vetgemestGrain fed en dat vind je dat terug in de macro's wat deze burger echt onwijs lekker maakt. Het wordt daardoor een hamburger die wij hier totaal niet kennen. Iets uniek dus. De prijs is erg scherp voor grain fed hamburgers, google er maar eens op
. Het is dan ook niet te vergelijken als je het zelf met Nederlands gehakt zou maken, ander concept. We zijn bezig om te zorgen dat we samples ervan kunnen verkopen (gevacumeerde losse burger). Leuk om er bv 1 van bij je bestelling te doen om grain fed een keer mee te maken.
Top! Eet smakelijk alvast![]()
Als je het zo verkoopt... dan wil ik wel
laat maar weten als de samples er zijn, ga ik ze gelijk meebestellen met de volgende lading. eerst even mijn 10 kilo kip opeten 

Grain fed en dat vind je dat terug in de macro's wat deze burger echt onwijs lekker maakt. Het wordt daardoor een hamburger die wij hier totaal niet kennen. Iets uniek dus. De prijs is erg scherp voor grain fed hamburgers, google er maar eens op
groetjes

Volgende week bestel ik iig weer
thnx voor feedback, super! (Review welkom op onze website @ productpagina van toscaans