AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Vind de stevige kipblokjes veel minder lekker dan de naturel :( komt dat door de andere manier van bereiden of is de kip anders oid?

Toevallig gister weer andersom in het topic ;) Iemand die de stevige weer veel fijner vind. Er valt geen pijl op te trekken. Het is uitproberen en je vaste keus maken. Er wordt een ander ras kip gebruikt. De stevige zijn leghennen en de niet stevige van het ras vleeskuiken.

Kwestie van smaak natuurlijk :)

Volgende keer weer naturel gewoon, site en service absoluut niks op aan te merken!

:D haha. Kan ik mij wel voorstellen. Wij hebben het ook wel eens op de werkvloer gezegd: wow... dit pakket gaat de postbode niet blij mee zijn en dat zit dan tegen de 30kg aan! Thnx voor de review alvast! Het fruit is zo nieuw dat je de eerste zal zijn.
Review is gemaakt!
Het was heel erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar, lijkt me ook erg lekker bij ijs.

Die grainfed angus burgers zijn heel erg lekker! Lang geleden dat ik zo'n lekkere burger heb gegeten. Ik had hem op een gewone boterham gedaan, omdat ik verder niks in huis had. Maar morgen zal ik wat meer moeite steken in een echt broodje hamburger, dan zal het nog lekkerder zijn vermoed ik :P

Op de doos staat overigens dat het vlees uit Australie & USA komt, maar de burgers zijn wel in Nederland gemaakt. Niet dat het mij wat boeit, maar "Rechtstreeks" uit australie is dus niet helemaal waar. ;)

Ook is de doos best groot, maar je kunt de zak uit de doos halen en dan past het wat beter in de vriezer. De burgers zitten in 1 grote zak. Niet nog los verpakt dus.

weet niet als jullie ook verzoeken aannemen maar ik zou t leuk vinden als er ooit een soort slamix van groenten werd aangeboden (voornamelijk voor tussen hamburgerbroodjes -> denk aan sla, tomaat, worteltjes,..), moet momenteel telkens een hele zak kopen vd winkel en altijd de helft weggooien omdat ik max 2x per week een hamburger eet en zo'n zak maar 2-4 dagen houdbaar is.

nice, vooral de vloeibare eiwitten zijn ideaal

weet niet als jullie ook verzoeken aannemen maar ik zou t leuk vinden als er ooit een soort slamix van groenten werd aangeboden (voornamelijk voor tussen hamburgerbroodjes -> denk aan sla, tomaat, worteltjes,..), moet momenteel telkens een hele zak kopen vd winkel en altijd de helft weggooien omdat ik max 2x per week een hamburger eet en zo'n zak maar 2-4 dagen houdbaar is.
Gaat sowieso niet gebeuren, is niet lang houdbaar zoals je zelf zegt. En sla invriezen is ook geen goed plan.
De sla die je over hebt kan je toch gewoon eten met een beetje dressing? Ik zie het probleem niet.
Inb4 mensen die komen vragen of musclemeat losse hamburger broodjes kan verkopen want een hele zak met broodjes is teveel :roflol:

Toevallig gister weer andersom in het topic ;) Iemand die de stevige weer veel fijner vind. Er valt geen pijl op te trekken. Het is uitproberen en je vaste keus maken. Er wordt een ander ras kip gebruikt. De stevige zijn leghennen en de niet stevige van het ras vleeskuiken.

Dus stevige blokjes zijn van ouwe leghennen?

Dus stevig is eigenlijk een ander woord voor taai? :shrug::trollface:

Ach vond de stevige kipblokjes ook wel lekker smaken alleen ben meer van het snel weglepelen en dan is normaal weer beter. :p

:Thumbs: super wwe! Wel vervelend inderdaad dat je de vriezer moet delen. Je kan altijd wel een extra kg kopen die je meteen in de koelkast legt, omdat het na ontdooiing 4 dagen in de koelkast goed blijft.

Tja het is niet anders als je thuis woont:)

Heb zojuist een bestelling gedaan en ook wat nieuwe dingen geprobeerd. De bestelling komt dan dinsdag zeker aan? (zou iig goed uitkomen).

Ik ben echt fan van de stoofpotjes goulash en stoofvlees, die moesten er gewoon weer bij. De zalm was ook goed bevallen dus die heb ik er ook bijgedaan.

Het bosvruchtenkorfje ziet er erg nice uit dus die probeer ik ook uit en na het eten van de paardenbiefstukken van afgelopen bestelling probeer ik deze keer de runderkogelbiefstuk uit. Zoete aardappel ook besteld maar dat heb ik nog nooit gegeten dus hoop dat het lekker is evenals een sample tonijnsteak:D

Ik zal van de nieuwe dingen ook wel een review schrijven.

Hey Scoob,

hoe komt het dat de tonijn die jullie verkopen extreem lage kwik bevat???

Aangezien tonijn in het algemeen behoorlijk veel kwik bevat vroeg ik mij dit af...

"Het vlees van een tonijn heeft een betrekkelijk hoog kwikniveau, omdat tonijn hoger in de voedselketen zit dan de meeste andere pelagische consumptievissen zoals sardines, haring, ansjovis en makreel. Hierdoor kan het eten van veel tonijn schadelijk zijn voor de gezondheid. De Amerikaanse FDA heeft in maart 2004 richtlijnen opgesteld waarin zwangere vrouwen, borstvoedende moeders en kinderen wordt aangeraden niet te veel tonijn te eten. Ook bevat het vlees van de tonijn weinig omega-3 vetzuren en heeft het een hoge kwik/seleen ratio"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonijn#Consumptie

Bron: E. Dewailly et al., Food Add. Contam. 25, 1328 (2008).

http://en.wikipedia.org/wiki/Tuna#Mercury_levels

Ik vroeg me af, kan je jullie vlees zoals de tartaar ook in de grilpan maken? Iemand al probeerd?

• #2.413
Review is gemaakt!
Het was heel erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar, lijkt me ook erg lekker bij ijs.

:thumbs: thnx mma freak. Reviews altijd erg gewaardeerd. Fijn dat het product je goed bevalt!

Die grainfed angus burgers zijn heel erg lekker! Lang geleden dat ik zo'n lekkere burger heb gegeten. Ik had hem op een gewone boterham gedaan, omdat ik verder niks in huis had. Maar morgen zal ik wat meer moeite steken in een echt broodje hamburger, dan zal het nog lekkerder zijn vermoed ik :P

Op de doos staat overigens dat het vlees uit Australie & USA komt, maar de burgers zijn wel in Nederland gemaakt. Niet dat het mij wat boeit, maar "Rechtstreeks" uit australie is dus niet helemaal waar. ;)

Ook is de doos best groot, maar je kunt de zak uit de doos halen en dan past het wat beter in de vriezer. De burgers zitten in 1 grote zak. Niet nog los verpakt dus.

Mijn mening exact :D wereld van verschil van wat wij hier gewend zijn. Wanneer de single gevaccumeerde er zijn zullen meerdere mensen dit gaan ervaren!

Terechte kritische opmerking! Ik ben dit weekend niet thuis, maar ga hier maandag direct even achteraan.

Inderdaad in een zak losgevroren van elkaar. Deze foto staat op de productpagina :).

Gaat sowieso niet gebeuren, is niet lang houdbaar zoals je zelf zegt. En sla invriezen is ook geen goed plan.
De sla die je over hebt kan je toch gewoon eten met een beetje dressing? Ik zie het probleem niet.
Inb4 mensen die komen vragen of musclemeat losse hamburger broodjes kan verkopen want een hele zak met broodjes is teveel :roflol:

Wij zijn dol op verzoekjes ofwel Ideeën :). Sla gaat wel lastig worden. Breekt snel volgens mij in bevroren toestand en ook de redenen van CXLBV. Iets van een groente mix met wortels en tomaat is wel voor in de toekomst.

nice, vooral de vloeibare eiwitten zijn ideaal

:thumbs: heb je ze al gekocht bij ons van dit merk / geprobeerd ?

Dus stevige blokjes zijn van ouwe leghennen?

Dus stevig is eigenlijk een ander woord voor taai? :shrug::trollface:

Ach vond de stevige kipblokjes ook wel lekker smaken alleen ben meer van het snel weglepelen en dan is normaal weer beter. :p

Eerder een volwassen kip vs een kuiken ;). De stevige versie is voor toscaans erg goed om te kruiden er op te laten liggen.

Tja het is niet anders als je thuis woont:)

Heb zojuist een bestelling gedaan en ook wat nieuwe dingen geprobeerd. De bestelling komt dan dinsdag zeker aan? (zou iig goed uitkomen).

Ik ben echt fan van de stoofpotjes goulash en stoofvlees, die moesten er gewoon weer bij. De zalm was ook goed bevallen dus die heb ik er ook bijgedaan.

Het bosvruchtenkorfje ziet er erg nice uit dus die probeer ik ook uit en na het eten van de paardenbiefstukken van afgelopen bestelling probeer ik deze keer de runderkogelbiefstuk uit. Zoete aardappel ook besteld maar dat heb ik nog nooit gegeten dus hoop dat het lekker is evenals een sample tonijnsteak:D

Ik zal van de nieuwe dingen ook wel een review schrijven.

Leuk WWE! Heb je toevallig ook kip ragout er bij gedaan? Dit is ons nieuwste stoofpotje. Benieuwd naar je feedback!

Hey Scoob,

hoe komt het dat de tonijn die jullie verkopen extreem lage kwik bevat???

Aangezien tonijn in het algemeen behoorlijk veel kwik bevat vroeg ik mij dit af...

"Het vlees van een tonijn heeft een betrekkelijk hoog kwikniveau, omdat tonijn hoger in de voedselketen zit dan de meeste andere pelagische consumptievissen zoals sardines, haring, ansjovis en makreel. Hierdoor kan het eten van veel tonijn schadelijk zijn voor de gezondheid. De Amerikaanse FDA heeft in maart 2004 richtlijnen opgesteld waarin zwangere vrouwen, borstvoedende moeders en kinderen wordt aangeraden niet te veel tonijn te eten. Ook bevat het vlees van de tonijn weinig omega-3 vetzuren en heeft het een hoge kwik/seleen ratio"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonijn#Consumptie

Bron: E. Dewailly et al., Food Add. Contam. 25, 1328 (2008).

http://en.wikipedia.org/wiki/Tuna#Mercury_levels
/

Interessant :). Mooi pluspunt voor onze tonijn. De standaarden die je ziet van het onderzoek is de kwaliteit die onze leverancier aanhoudt. Er is mij verteld dat niet elke batch die zij binnen krijgen dit onderzoek uitgevoerd wordt. Het is eens in de zoveel tijd, om zeker te zijn dat de tonijn nog steeds schoon is. Zoals op wiki staat ''Mercury content in tuna can vary widely''. Die van ons komt uit stille oceaan. Ik denk dus dat het vooral aan de plek van herkomst, maar ik ben geen vis expert. Ik zou daarvoor maandag de kwaliteitsdienst op moeten bellen voor je als je het in detail wilt weten. Stuur mij even een pm als je dit wilt.

Ik vroeg me af, kan je jullie vlees zoals de tartaar ook in de grilpan maken? Iemand al probeerd?

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar dat lijkt mij prima! Zelf 'hak' ik de tartaar fijn en maak er dit soort maaltijden van:

gehakttartaar.jpg

yeaah nieuwe bestellingkje (rare woord i know)

Kipblokjes
burgers
ketchup
country grill groente

Benieuwd naar die groente, als het te doen is sla ik het in samen met kip rond de einde vd maand..

Avocado goldmix en zoete aardappelen niet geheel mijn ding, langzaam aan het weg werken..Behalve die goldmix was ook maar 2euro..

• #2.416
Cool, ben benieuwd wat de mix is.

aardbei, perzik, mango en ananas :drool:

yeaah nieuwe bestellingkje (rare woord i know)

Kipblokjes
burgers
ketchup
country grill groente

Benieuwd naar die groente, als het te doen is sla ik het in samen met kip rond de einde vd maand..

Avocado goldmix en zoete aardappelen niet geheel mijn ding, langzaam aan het weg werken..Behalve die goldmix was ook maar 2euro..

Bedankt voor je tweede bestelling :). Ja dat zal dan wel puur smaak zijn, je gaf al aan niet van groente te houden ;). Kan persoonlijk geen genoeg zoete aardappel eten :D. Leuk dat je de country grill nog even probeerd. Zit een andere smaak aan omdat het gegrilled is, misschien is dit dan net de oplossing voor je!

Bedankt voor je tweede bestelling :). Ja dat zal dan wel puur smaak zijn, je gaf al aan niet van groente te houden ;). Kan persoonlijk geen genoeg zoete aardappel eten :D. Leuk dat je de country grill nog even probeerd. Zit een andere smaak aan omdat het gegrilled is, misschien is dit dan net de oplossing voor je!

De lekkerst 4 fruit die er is imo..

Is me bestelling gelukt?

ja is ook puur smaak, het is niet dat het niet te eten valt..Ligt echt aan mezelf..Heb er al jaren last van eigenlijk van kinds af aan al geen groente, ik blijf proberen en hoop dat keertje over waait..

Ja ben benieuwd! dacht zal het toch nog eens proberen gewoon

EDIT: nu moet bestelling gelukt zijn

Laatst bewerkt:

Hoe maak jij de zoete aardappel?

• #2.419
De lekkerst 4 fruit die er is imo..

Is me bestelling gelukt?

ja is ook puur smaak, het is niet dat het niet te eten valt..Ligt echt aan mezelf..Heb er al jaren last van eigenlijk van kinds af aan al geen groente, ik blijf proberen en hoop dat keertje over waait..

Ja ben benieuwd! dacht zal het toch nog eens proberen gewoon

EDIT: nu moet bestelling gelukt zijn

Inderdaad een super lekkere combinatie :). Ik heb vorige week getest.

Je was zeker het kindje vroeger die verplicht groente van zijn moeder moest eten en het 2x zo hard terug duwde :P? En zei: ''IK WIL VLEES''!

Ah! We hadden elkaar net even aan de lijn. Je bestelling is doorgekomen hoor :thumbs:, bedankt!

Hoe maak jij de zoete aardappel?

Ik eet op het moment zoveel zoete aardappel dat de 2,5kg zak ontdooit in mijn koelkast ligt. Ik hoef het maar een paar min (op gevoel 2,5minuut) op te warmen op 750watt. Rechtstreeks uit de vriezer waarbij de blokjes -18graden zijn kan ook prima. Ik doe het dan in een afgesloten magnetron bakje zodat het stoomt. Uit mijn hoofd is dat ongeveer (afhankelijk van hoeveel gram je gaat stomen) 7minuten op 750watt. Heb je geen magnetron bakje waar een luchtgaatje in zit dan kan je het ook op een bord doen met een schaal er over heen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad een super lekkere combinatie :). Ik heb vorige week getest.

Je was zeker het kindje vroeger die verplicht groente van zijn moeder moest eten en het 2x zo hard terug duwde :P? En zei: ''IK WIL VLEES''!

Ah! We hadden elkaar net even aan de lijn. Je bestelling is doorgekomen hoor :thumbs:, bedankt!

Ja klopt, dan niet echt door me moeder..meer door me vader, werd vaak in de kelder geplaatst met de deur op slot tot dat ik het op at..Ik gooide het altijd n een vuilniszak daar, moraal van het verhaal lustte ik maar wel groente...

Toetje wou ik wel altijd :p

Ja klopt voor de zekerheid gebeld, vermoedde al een foutje maar hopelijk morgen binnen ken ik weer smullen :D

Terug
Naar boven