Jan Modaal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey Scoob,
ik zou naast wat vis ook nog andere producten willen bestellen maar ik vroeg mij af wat de afmetingen van deze producten zijn aangezien ik ook een niet al te grote vriezer heb...
Kan je de afmetingen (L-B-H) van de volgende producten even doorgeven?
- Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
- Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
- Bosvruchtenkorf (1kg)
- Tonijnsteak (rauw) (1kg, 900 gr. netto, 5 stuks)
- Noorse Zalmblokjes 1kg (1000gr netto) (4 x 250gr) (rauw)
Dank bij voorbaat![]()
Zoete aardappel is echt perfect! Sochtends uit de vriezer om even te ontdooien en dan 35 Minuten in de oven, HEERLIJK!

Ja klopt, dan niet echt door me moeder..meer door me vader, werd vaak in de kelder geplaatst met de deur op slot tot dat ik het op at..Ik gooide het altijd n een vuilniszak daar, moraal van het verhaal lustte ik maar wel groente...
Toetje wou ik wel altijd
Ja klopt voor de zekerheid gebeld, vermoedde al een foutje maar hopelijk morgen binnen ken ik weer smullen![]()
http://i62.tinypic.com/dw6f04.jpg
http://i59.tinypic.com/20jl3mf.jpg
Nog 2 fotos van hoe de nieuwe hamburgers eruit zien![]()
. Vind je het goed totdat wij onze eigen foto hebben dat we die van jouw gebruiken?en hoe smaken ze?? ziet er wel verdomde lekker uit!
. Eet er zelf 2 op mijn zondag cheat dag.Hey Scoob,
ik zou naast wat vis ook nog andere producten willen bestellen maar ik vroeg mij af wat de afmetingen van deze producten zijn aangezien ik ook een niet al te grote vriezer heb...
Kan je de afmetingen (L-B-H) van de volgende producten even doorgeven?
- Broccoliroosjes (voorgekookt) (2,5kg)
- Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg)
- Bosvruchtenkorf (1kg)
- Tonijnsteak (rauw) (1kg, 900 gr. netto, 5 stuks)
- Noorse Zalmblokjes 1kg (1000gr netto) (4 x 250gr) (rauw)
Dank bij voorbaat![]()
Die zakken zijn wat flexiebel en kan je gewoon in een gaatje in de vriezer proppen![]()
Ik krijg deze vanmiddag binnen. Zal een foto posten als t in mijn vriezer zit.
Is het trouwens een idee om die burger deal aan te passen zodat je ook die hamburgers er in zet? dat zijn tenslotte de echte burgers![]()
. We verwachten overguns de kg versie over 2 weken te kunnen aanbieden.Zoete aardappel is echt perfect! Sochtends uit de vriezer om even te ontdooien en dan 35 Minuten in de oven, HEERLIJK!
Avodaco helften smaken ook heel erg goed, vooral door de tonijn![]()
Ik zou zeggen dat dit wel heel lang is omdat ze al volledig gegaard zijn. Maar blijkbaar waren ze top te eten? Op hoeveel graden was dit?Wow... Thnx Jan Modaal!! We hebben zelf hier nog geen tijd voor gehad. Ziet er top uit. Vind je het goed totdat wij onze eigen foto hebben dat we die van jouw gebruiken?

Ik krijg deze vanmiddag binnen. Zal een foto posten als t in mijn vriezer zit.

Ga ik morgen avond even doen.Thanks man ik kijk er naar uit...
P.S.: kan iemand ook een foto maken van de broccoli en zoete aardappelen?
@Scoob, ik heb net de afmetingen genomen van mijn diepvries en de breedte is 35cm en de lengte (diepte) is 41cm
Er zitten 2 grote lades met een hoogte van 13cm en 2 kleintjes.
Als ik die 2 grote lades eruit haal dan is de diepte maximaal 43cm
Is er een oplossing dat ik het toch erin zou kunnen krijgen? Enige tips of adviezen?
. Moet wel goedkomen dus.De bestelling binnen, en het past allemaal in 1 la van mijn vriezer. Een la is 40 bij 23 en 18 cm hoog.
1 kilo advocado's
2 kilo bosvruchtenkorf
1 kilo tonijn
1 kilo zalmblokjes
1 kilo Paardenbiefstuk
Sample kipblokjes (200gr)
![]()
![]()
![]()
![]()
. Nou na lang rondkijken zondag mijn eerste bestelling geplaatst... Vandaag de dag dat het pakketje binnen zou moeten komen en ja hoor daar was hij dan om 14:30... Een grote witte doos die koud aanvoelde
Binnengekomen doos op de tafel gezet en als een klein kind op zijn verjaardag de doos uitgepakt. Wat me gelijk opviel was hoe goed de doos was dichtgetaped en de dichte zilveren zak in de doos. Na deze opengemaakt te hebben kwam er een koelelement tevoorschijn waaronder mijn bestelling zat. 4kg kip netjes in porties verpakt en een hamburger als sample. Deze hamburger gaat zo de pan in hehe
Echt een top service guys and girl kan niks anders zeggen![]()
. Fijn dat alles (zoals het hoort) goed aangekomen is. Eet smakelijk alvast. Laat je weten wat je er van vond? Dat is altijd leuk goed om te weten voor ons.
duurt even. Denk rond 23:15 klaar.Tonijn kan op verschillende manieren klaargemaakt worden. Zowel door de structuur als door de diep roze kleur heeft het visvlees veel weg van rund- en kalfsvlees en men spreekt dan ook over tonijnsteak of -biefstuk. De tonijnsteak is te grillen, bakken of in de oven te bereiden. Het is een vis die snel en gemakkelijk te bereiden is. Slechts enkele minuten aan beide kanten laten bakken, is lang genoeg, want tonijn is namelijk op z'n best als deze mooi roze van binnen is. Bij een te lange bereidingstijd wordt het visvlees droog
Hoe maak je de tonijn dan in de oven klaar?
komt de kip echt uit toscanehet duurt zo lang heb niks meer gehoord op mn bericht.
Tonijn kan op verschillende manieren klaargemaakt worden. Zowel door de structuur als door de diep roze kleur heeft het visvlees veel weg van rund- en kalfsvlees en men spreekt dan ook over tonijnsteak of -biefstuk. De tonijnsteak is te grillen, bakken of in de oven te bereiden. Het is een vis die snel en gemakkelijk te bereiden is. Slechts enkele minuten aan beide kanten laten bakken, is lang genoeg, want tonijn is namelijk op z'n best als deze mooi roze van binnen is. Bij een te lange bereidingstijd wordt het visvlees droog
Hoe maak je de tonijn dan in de oven klaar?
kwartiertje op vijftig graden dan om en om in de pan dichtschroeien en gelijk er weer uit