- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Bestelnummer 4486, heb al het nieuwe besteld sinds m'n laatste bestelling. Reviews komen natuurlijk weer. Ben best enthousiast over het fruit, gesneden fruit in grote porties is vaak niet vers genoeg en/of te duur in de supermarkt en het zelf snijden vind ik gewoon vervelend (yup, ben best een lui persoon
), daarbij weet ik ook niet zo 1-2-3 hoe dat zou moeten bij bv. een ananas en sommige ananassen in de supermarkt hebben een gedeelte dat harder is dan de rest en dat valt niet te eten.
---
Vond overigens het middenstuk (waar normaal de pit zit) van de avocado's vrij slecht ontdooien en met 'slecht' bedoel ik gewoon relatief aan de rest want als je het lang genoeg in het water laat liggen ontdooit alles. Jullie gaven een tijd terug iets van 15 min. aan als richtlijn geloof ik maar dat werkt hier echt niet, misschien is mijn water te koud. Ik leg het nu 15 min. in heet water en dompel de avocado dan nog even onder in koud water (vind warme avocado's alleen lekker door maaltijden).
Verder geen opmerkingen.
), daarbij weet ik ook niet zo 1-2-3 hoe dat zou moeten bij bv. een ananas en sommige ananassen in de supermarkt hebben een gedeelte dat harder is dan de rest en dat valt niet te eten.---
Vond overigens het middenstuk (waar normaal de pit zit) van de avocado's vrij slecht ontdooien en met 'slecht' bedoel ik gewoon relatief aan de rest want als je het lang genoeg in het water laat liggen ontdooit alles. Jullie gaven een tijd terug iets van 15 min. aan als richtlijn geloof ik maar dat werkt hier echt niet, misschien is mijn water te koud. Ik leg het nu 15 min. in heet water en dompel de avocado dan nog even onder in koud water (vind warme avocado's alleen lekker door maaltijden).
Verder geen opmerkingen.

.