MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bestelnummer 4486, heb al het nieuwe besteld sinds m'n laatste bestelling. Reviews komen natuurlijk weer. Ben best enthousiast over het fruit, gesneden fruit in grote porties is vaak niet vers genoeg en/of te duur in de supermarkt en het zelf snijden vind ik gewoon vervelend (yup, ben best een lui persoon :D), daarbij weet ik ook niet zo 1-2-3 hoe dat zou moeten bij bv. een ananas en sommige ananassen in de supermarkt hebben een gedeelte dat harder is dan de rest en dat valt niet te eten.

---

Vond overigens het middenstuk (waar normaal de pit zit) van de avocado's vrij slecht ontdooien en met 'slecht' bedoel ik gewoon relatief aan de rest want als je het lang genoeg in het water laat liggen ontdooit alles. Jullie gaven een tijd terug iets van 15 min. aan als richtlijn geloof ik maar dat werkt hier echt niet, misschien is mijn water te koud. Ik leg het nu 15 min. in heet water en dompel de avocado dan nog even onder in koud water (vind warme avocado's alleen lekker door maaltijden).

Verder geen opmerkingen.

Volg dit topic al vanaf begins af aan, heel mooi om te zien hoe MuscleMeat groeit en groeit.
Het is echt een groot voordeel dat Olivier, Rein en Yvette weten wat de behoefte is van de klanten. Omdat jullie zelf in het sportwereldje zitten (Fitness / Bodybuilding ) weten jullie exact welke producten gewild zijn en daar komt ook bij kijken dat jullie niet bang zijn om verschillende geheel nieuwe producten de markt op te brengen om te kijken of ze goed zijn.

Ook complimenten voor de goede service! Ga zo door zou ik zeggen.
Kan niet wachten tot mijn volgende bestelling hehe

Hahah heb een beetje hetzelfde gevoel als degene hierboven. Kan ook bijna niet wachten ik zie zoveel lekkers :D

Sorry! Ik denk dat ik deze vraag gemist heb. Toscaanse kruiden worden er gebruikt! Een blend van basilicum, marjoraan, oregano, rosemarijn, thijm, rode peperflakes en knoflookpoeder.

Wat Gaultier zegt kan je inderdaad proberen (zelf geen ervaring op deze temperatuur) of 4-6minuten op 230graden heeft een collega een keer van ons gedaan.

Een klant van ons had een foto bij beoordelingen geplaatst. Ik vond zijn eindresultaat van onze tonijn echt super mooi:

http://s18.postimg.org/53zd90opl/Tunatataki.jpg
http://s18.postimg.org/ni9wd0109/Tunawhole.jpg

Nieuw product: Brunoise fruitmix!

http://musclemeat.nl/image/data/bBrunoise.jpg

Productlink: [Link niet meer beschikbaar]

Deze gezonde mix van fruitblokjes (10x10mm) is even heerlijk als veelzijdig. De blokjes aardbei, perzik, mango en ananas zijn ideaal voor tal van bereidingen, in een ontbijtbuffet en salad bar. Als tussendoortje, in taarten, ijs, fruitsla, smoothies, jam… u hoeft de brunoise maar heel even te ontdooien. Bovendien zijn de fruitsoorten in de brunoise echte toppers bij groot en klein. Puur natuur, zonder toegevoegde suikers. - 100% natuurlijke product - bevat geen toegevoegde suikers - makkelijk portioneerbaar - bevat geen stroop - talrijke toepassingen

IQF Fruit
Individually quick frozen; IQF met gebruikmaking van vloeibare stikstof maakt het mogelijk om kleine voedingsproducten zoals frambozen, bessen of tropisch fruit – die normaal gesproken moeilijk goed in te vriezen zijn – afzonderlijk in te vriezen. 100% IQF producten worden door vloeibare stikstof bij een temperatuur van -196 °C onmiddellijk ingevroren. Deze technologie zorgt voor de volgende voordelen:

• het fruit blijft in zijn individuele vorm en vriest niet blok
  • de structuur blijft behouden
  • de geur en smaak blijft optimaal
  • de kwaliteit blijft optimaal bewaard (vitamines en mineralen)
Productinformatie

Verpakt in een stevige plastic verpakking van 750gr: Aardbei: 25%, perzik: 25%, mango: 25%, ananas: 25%.
  • Unieke vorm: unieke samenstelling
  • Vitamines: diepvriesfruit bevat evenveel vitamines als verse producten. Het vers geoogste fruit gaat meteen (binnen 4 uur) van het veld naar de fabriek. Daar worden ze in een recordtempo schoongemaakt, versneden en diepgevroren. Zo gaan er nauwelijks vitamines en mineralen verloren.
  • IQF ingevroren: de stukken fruit zitten niet aan elkaar vast gevroren, u kunt pakken wat u nodig heeft.
  • Voordelig: scherp geprijsd
  • Geen extra toevoegingen: schadelijke E-nummers, smaakversterkers, water etc.
  • Lekker: door IQF is de geur en smaak optimaal. Eet het direct na ontdooiing of maak er een smoothie van!
  • Hygiënisch: direct binnen 4 uur na de oogst, schoongemaakt, verpakt en ingevroren in de fabriek
  • gem. per 100g:
  • Energie: 210kJ/50Kcal
  • Eiwit: 0.6g
  • Koolhydraten: 10.0g waarvan suikers: 9.0g
  • Vet: 0.3g waarvan verzadigd vet: 0.03g
  • Vezels: 1.2g
  • Sodium: -
  • Zout: -
Ontdooien
Ontdooien (koud): na ontdooiing kan de brunoise meteen gegeten worden of gemengd worden met de rest van een maaltijd. U pakt uit de zak wat u nodig heeft en legt de rest terug in de vriezer.

Elk product van Muscle Meat bevat een label met de exacte houdbaarheidsinformatie. Het product blijft indien ingevroren een jaar goed. Wanneer u een bevroren verpakking in de koelkast neerlegt raden wij aan het binnen twee dagen op te eten.

Ok thx, dus als je de tonijn ong 6 min op 230 graden in de oven doet is hij ''gaar'' ! ga ik proberen..

Vraagje over de paardentartaar, mag die na bakken rood van binnen zijn? of moet hij ala hamburger bruin van binnen zijn?

Net mn eerste bestelling gedaan. 10KG paardenbiefstuk :)
Ben erg benieuwd!

Hey abfab! Bedankt voor voor je feedback. Negatief of positief altijd gewaardeerd :). Vind je avocado's in het algemeen niet lekker of die van ons? Waar heeft het aan gelegen? Ik neem aan dat je ze wel langszaam afgedekt ontdooit hebt? Voordat wij deze ingekocht hebben, is er een test geweest. We hebben van 5 verschillende plekken (supermarkt, markt etc) avocado's gehaald en gekeken of er een verschil in structuur/smaak/zachtheid etc. zit. Soms vonden we dat die van ons iets neutraler smaakte, maar dat kan door het invriezen en ontdooien komen. Maar er was vrijwel geen verschil vonden wij. Vandaar dat ik erg benieuwd ben waar het aan gelegen heeft! Dit kan ik dan ook als feedback gebruiken voor onze leverancier. Tot nu toe ben je de eerste, dat moet ik eerlijk zeggen en er is heel veel verkocht :).

Ha, dan moet ik wel ff reageren.

Ik houd juist heel erg van avocado's, maar dan van verse. Misschien dat die ook minder rijp zijn, deze waren al best wel bruin.

Had ze in de koelkast lateb ontdooien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.450
Bestelnummer 4486, heb al het nieuwe besteld sinds m'n laatste bestelling. Reviews komen natuurlijk weer. Ben best enthousiast over het fruit, gesneden fruit in grote porties is vaak niet vers genoeg en/of te duur in de supermarkt en het zelf snijden vind ik gewoon vervelend (yup, ben best een lui persoon :D), daarbij weet ik ook niet zo 1-2-3 hoe dat zou moeten bij bv. een ananas en sommige ananassen in de supermarkt hebben een gedeelte dat harder is dan de rest en dat valt niet te eten.

---

Vond overigens het middenstuk (waar normaal de pit zit) van de avocado's vrij slecht ontdooien en met 'slecht' bedoel ik gewoon relatief aan de rest want als je het lang genoeg in het water laat liggen ontdooit alles. Jullie gaven een tijd terug iets van 15 min. aan als richtlijn geloof ik maar dat werkt hier echt niet, misschien is mijn water te koud. Ik leg het nu 15 min. in heet water en dompel de avocado dan nog even onder in koud water (vind warme avocado's alleen lekker door maaltijden).

Verder geen opmerkingen.

Leuk HUARGH! Tof dat je alles wilt proberen :) 99% zeker dat het je gaat bevallen allemaal. Ik vind dat je gelijk hebt over de avocado's. Wil je ze echt compleet ontdooit hebben, dan duurt dit langer dan 15min. Vanaf 15 min zijn ze eetbaar. Als ze volledig ontdooit zijn, dan zijn ze zo zacht als boter, maar dat is niet bij 15min. Ik zal de tijd gaan aanpassen op de site.

Volg dit topic al vanaf begins af aan, heel mooi om te zien hoe MuscleMeat groeit en groeit.
Het is echt een groot voordeel dat Olivier, Rein en Yvette weten wat de behoefte is van de klanten. Omdat jullie zelf in het sportwereldje zitten (Fitness / Bodybuilding ) weten jullie exact welke producten gewild zijn en daar komt ook bij kijken dat jullie niet bang zijn om verschillende geheel nieuwe producten de markt op te brengen om te kijken of ze goed zijn.

Ook complimenten voor de goede service! Ga zo door zou ik zeggen.
Kan niet wachten tot mijn volgende bestelling hehe

Hahah heb een beetje hetzelfde gevoel als degene hierboven. Kan ook bijna niet wachten ik zie zoveel lekkers :D

Wauw, erg leuk om te lezen :). De volgende vleesproducten die op de wachtrij staan zijn specifiek voor de doelgroep! Eentje kan ik alvast deels verklappen. Veel sporters/bb-ers/fitnesses eten nog altijd vaak kipfilet voor op brood. Zit vaak veel meer zooi in dan je weet. Ook zijn de dunne plakken maar onhandig als je fatsoenlijk wat eiwit wil binnen krijgen. Wij komen met een oplossing ;).

Ok thx, dus als je de tonijn ong 6 min op 230 graden in de oven doet is hij ''gaar'' ! ga ik proberen..

Vraagje over de paardentartaar, mag die na bakken rood van binnen zijn? of moet hij ala hamburger bruin van binnen zijn?

Is altijd een beetje experimenteren de eerste 2 keer :) komt goed @ tonijn. Ik zou hem wel een beetje roze houden!

Wij mogen niet aanraden om hem rood te eten. Het blijft vlees en er is altijd ''een kans'' dat er toch een bacterie in zit. Ik ben er zelf nog nooit ziek van geworden, maar aanraden mogen wij dat dus niet. Ik zou iig zorgen dat het roze is en niet vuur rood.

Net mn eerste bestelling gedaan. 10KG paardenbiefstuk :)
Ben erg benieuwd!

je bent niet serieus? je weet niet hoe het smaakt en bestelt in 1x 10kg? bold:roflol:

#yolo
Nah horsebeef = horsebeef right?;p anders voer ik het aan de honden

Haha :D komt wel goed hoor die paardenbiefstuk. Mooie bestelling, bedankt! Deze week weer is op paard overgestapt ipv rund. Na de training straks 300gr :).

Misschien leuk als jullie op de site een tapje met "verwacht" maken? :)
Andere tip is misschien het portioneren van het fruit? Dus ipv een 1kg zak een zak met daarin zakjes van 150 gram?

Is maar een idee he haha :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.452
Andere tip is misschien het portioneren van het fruit? Dus ipv een 1kg zak een zak met daarin zakjes van 150 gram?

Alle ideeen meer dan welkom! Het punt van 150gr zakjes is dat de prijs dan iets omhoog zal gaan, ivm verpakkingskosten. Daarnaast heeft onze leverancier dit niet standaard liggen. Als je dit speciaal verpakt wil hebben voor jouw bedrijf dan praat je over aantallen waar wij nog niet aan kunnen voldoen. Voor fruit is er 750gr, 1000gr en 2500gr (afhankelijk van het product ook of alle 3 de maten er zijn). Omdat het IQF is, kan je uit de zak halen wat je nodig hebt en de rest terug leggen. Portie zakjes zouden dan handig zijn bijvoorbeeld om mee te nemen inderdaad.

Een kopje verwacht zou kunnen, maar dan op korte termijn. We hebben nu rond de 15 producten in ons hoofd die wij willen uitbrengen, maar die worden stuk voor stuk ontwikkeld. Zoals het broodbeleg, het was een idee, eerst kijken of het goed te eten is. Als het bij verwacht zou staan en het product heeft gefaald tijdens ontwikkeling dan zouden we mensen teleurstellen. Twee weken vooraf zou wel leuk zijn!

Oke bedankt voor de uitleg ik begrijp het, keep up the good work :thumb:

De kip zakjes zitten niet meer per twee aan elkaar. Mijn dank is groot.

Je kunt je fruit toch zelf (afwegen en) in een zakje doen?

Ben trouwens benieuwd naar iets! Staan jullie op de fibo?

Boom, redelijke bestelling gedaan weer.

Heb ondertussen al aardig wat besteld bij musclemeat, ik zou als dank hier wat reviews geven.

Paardenbiefstuk: Prima kwaliteit voor deze prijs, als je hem goed bakt net zo lekker als rund.
Runderbiefstuk: Prijs/kwaliteit is zoveel beter als de supermarkt!
Kipblokjes naturel en licht gezout: Lekker makkelijk als je haast hebt, proef heel af en toe een hard stukje (geen idee wat), maar niet storend. Heerlijk met saus als ik aan het bulken ben, maar voor mij een beetje flauw met alleen peper en zout tijdens de cut. De toscaanse kip is niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen.
Tonijnsteak: Heerlijk! Bijna 3x zo goedkoop als de supermarkt, en dat merk je niet aan de kwaliteit af. Nogmaals prima prijs/kwaliteit dus, heerlijk met sojasaus en sesamzaad.
Zalmblokjes: Ben niet echt een fan van gebakken zalm, toch maar eens geprobeerd voor m'n dagelijkse vetten. Smaakt voor zalm goed, maar ik ben dus niet dol op zalm.

Volgende keer ga ik ook wel wat groente en fruit proberen denk ik

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Heb ondertussen al aardig wat besteld bij musclemeat, ik zou als dank hier wat reviews geven.

Paardenbiefstuk: Prima kwaliteit voor deze prijs, als je hem goed bakt net zo lekker als rund.
Runderbiefstuk: Prijs/kwaliteit is zoveel beter als de supermarkt!
Kipblokjes naturel en licht gezout: Lekker makkelijk als je haast hebt, proef heel af en toe een hard stukje (geen idee wat), maar niet storend. Heerlijk met saus als ik aan het bulken ben, maar voor mij een beetje flauw met alleen peper en zout tijdens de cut. De toscaanse kip is niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen.
Tonijnsteak: Heerlijk! Bijna 3x zo goedkoop als de supermarkt, en dat merk je niet aan de kwaliteit af. Nogmaals prima prijs/kwaliteit dus, heerlijk met sojasaus en sesamzaad.
Zalmblokjes: Ben niet echt een fan van gebakken zalm, toch maar eens geprobeerd voor m'n dagelijkse vetten. Smaakt voor zalm goed, maar ik ben dus niet dol op zalm.

Volgende keer ga ik ook wel wat groente en fruit proberen denk ik

De volgende vleesproducten die op de wachtrij staan zijn specifiek voor de doelgroep! Eentje kan ik alvast deels verklappen. Veel sporters/bb-ers/fitnesses eten nog altijd vaak kipfilet voor op brood. Zit vaak veel meer zooi in dan je weet. Ook zijn de dunne plakken maar onhandig als je fatsoenlijk wat eiwit wil binnen krijgen. Wij komen met een oplossing ;).
Bring it on!!:D

oh nice, dus kan ik musclemeat wraps maken! :) jullie moeten nog wel wat verzinnen voor onderweg! dat is vaak een probleem dat je snel in handformaat goede eiwitten binnen krijgt :) dus geen eiwitshake of reep :)

Terug
Naar boven