Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.261
Hier ook nog wachten op me bestelling. Hadden nog gestuurd dat ze wat vertraging hebben. Hoop.dat ze nogmkomen straks.

De laatste status van je pakket is:

Wed May 4
10:29
BE
Out for delivery

De postbode is dus aan het rijden en heeft ook jouw pakket bij zich! Mocht er iets mis gaan (ik verwacht het natuurlijk niet, maar voor het geval dat) dan lossen we het natuurlijk altijd netjes op.

Laatst bewerkt:
Die spinazieblokjes kan ik gewoon bevroren in de blender gooien toch? Die hoef ik niet per se op te warmen?

Podver wat zijn die chicken meat balls lekker.:eek:

• #7.264
Die spinazieblokjes kan ik gewoon bevroren in de blender gooien toch? Die hoef ik niet per se op te warmen?

Het kan maar dan moet je wel een blender hebben die ook ijsblokjes aan kan. Niet elke kan dat en als hij dat niet kan of gespecificeerd is bij dat model blender dan gaan je messen kapot. Google even je blender dus! Anders in een zakje doen. Even in water leggen 10min zodat ze half zacht zijn.

Podver wat zijn die chicken meat balls lekker.:eek:

:D mooi! Ideale manier om eens op een andere manier je kipfilet binnen te krijgen. Eet ze zelf vaak bij de muscle meat pauze.

Het kan maar dan moet je wel een blender hebben die ook ijsblokjes aan kan. Niet elke kan dat en als hij dat niet kan of gespecificeerd is bij dat model blender dan gaan je messen kapot. Google even je blender dus! Anders in een zakje doen. Even in water leggen 10min zodat ze half zacht zijn.

Is geen probleem mijn blender is enorm beest. Mag ook wel voor de prijs :D

Voor ontbijt een havermout/spinazie/bosbessen/whey (naturel)/komkommer shake gemaakt op waterbasis. Dacht dat het niet te zuipen zou zijn maar viel eigenlijk enorm mee.

• #7.266
Is geen probleem mijn blender is enorm beest. Mag ook wel voor de prijs :D

Voor ontbijt een havermout/spinazie/bosbessen/whey (naturel)/komkommer shake gemaakt op waterbasis. Dacht dat het niet te zuipen zou zijn maar viel eigenlijk enorm mee.

Ah dat is wel een mooie combo :) meteen je vitamines erbij. Helaas had ik niet een hele sterke. Een vriend vond het wel een goed idee een kipfilet er in te doen voor ''kipgehakt'' toen ik er even niet was. Begon meteen te roken en TAK, kapot :@.

Hoeveel is zo'n spinazieblokje gemiddeld qua gram? Mijn keukenweegschaal geeft 24g aan maar dat ding deugt van geen kanten volgens mij (heb ook een nieuwe besteld, komt vrijdag aan).

• #7.268
Hoeveel is zo'n spinazieblokje gemiddeld qua gram? Mijn keukenweegschaal geeft 24g aan maar dat ding deugt van geen kanten volgens mij (heb ook een nieuwe besteld, komt vrijdag aan).

Ik heb even gekeken maar heb thuis op het moment geen spinazie liggen en een collega die ik net via Whatsapp sprak ook niet. Ik kan je hiermee helaas even niet helpen. Of je moet alle blokjes even tellen en het totaal gewicht dan delen hehe, maar dat is een rot werk.

• #7.269
33cn2b5.png

LIKE-TAG 10 pakketten winactie!
Slimpie heeft een nieuw product, de Slimpie GO. De Slimpie GO bevat evenals hun huidige siropen 0% suiker en calorieën!
Om jullie hiermee kennis te laten maken geeft Slimpie via Muscle Meat 10 pakketten met alle drie de smaken weg via Facebook!

https://www.facebook.com/musclemeat...2859175819271/835547266550457/?type=3&theater

- Slimpie Go met 0% suiker en calorieën;
- 1 squeeze voor een glas overheerlijke limonade;
- 6 liter limonade uit 1 flesje met anti lek en anti knoei dop;
- Na openen nog steeds buiten de koeling houdbaar;
- Handig mee te nemen naar sport, werk of voor onderweg;
- lekker om door de kwark te gebruiken;

Wat veroorzaakt het verschil in macro's tussen broccoliroosjes en broccolipuree?

• Energie: 157kJ/38Kcal
  • Eiwit: 3.3g
  • Koolhydraten: 2.3g waarvan suikers: 1.4g
  • Vet: 0.9g waarvan verzadigd vet: 0.1g
  • Vezels: 3.6g
  • Sodium: 0.013g
  • Zout: 0.033g

• Energie: 119kJ/29Kcal
  • Eiwit: 3.1g
  • Koolhydraten: 1.1g waarvan suikers: 0.9g
  • Vet: 0.8g waarvan verzadigd vet: 0.2g
  • Vezels: 2.3g
  • Zout: 0.032g

Ik zie net dat dit niet zo is bij de bloemkoolroosjes en bloemkoolpuree. Er is ook verschil tussen de zoete aardappels en puree?

• #7.271
Wat veroorzaakt het verschil in macro's tussen broccoliroosjes en broccolipuree?
Ik zie net dat dit niet zo is bij de bloemkoolroosjes en bloemkoolpuree. Er is ook verschil tussen de zoete aardappels en puree?

Het is dezelfde broccoli (herkomst), niks aan toegevoegd (alleen geblancheerd en gepureerd), maar het verschil zit hem in welke oogst het is. Op elke oogst wordt een worden labtesten uitgevoerd, of alles microbiologisch op orde is, stoffen onder maximale waarden etc. en de voedingswaarden. Lab testen zijn nooit hetzelfde en ze veranderen het op de verpakking wanneer deze op is en opnieuw gedrukt gaat worden met de meest recente lab test. Een invloed is bv hoeveel zonlicht de andere oogst heeft gehad dan de andere. Dit is ook zo met vlees. Rauwe kipfilet heeft ongeveer 23gr eiwit per 100gr, maar dat is een gemiddelde. Iedere keer als je een labtest op kipfilet doet wijkt het een paar procent naar boven of onder af. Voor Muscle Meat bestond heb ik Quaker havermout een keer gemailt omdat ik niet snapte dat de ene maand het 330kcal was en next time 344kcal per 100gr op het pak. Ze kwamen met hetzelfde als onze groente fruit leverancier.

Misschien een idee om havermout te gaan verkopen? En dan bedoel ik KG's :P

Het is dezelfde broccoli (herkomst), niks aan toegevoegd (alleen geblancheerd en gepureerd), maar het verschil zit hem in welke oogst het is. Op elke oogst wordt een worden labtesten uitgevoerd, of alles microbiologisch op orde is, stoffen onder maximale waarden etc. en de voedingswaarden. Lab testen zijn nooit hetzelfde en ze veranderen het op de verpakking wanneer deze op is en opnieuw gedrukt gaat worden met de meest recente lab test. Een invloed is bv hoeveel zonlicht de andere oogst heeft gehad dan de andere. Dit is ook zo met vlees. Rauwe kipfilet heeft ongeveer 23gr eiwit per 100gr, maar dat is een gemiddelde. Iedere keer als je een labtest op kipfilet doet wijkt het een paar procent naar boven of onder af. Voor Muscle Meat bestond heb ik Quaker havermout een keer gemailt omdat ik niet snapte dat de ene maand het 330kcal was en next time 344kcal per 100gr op het pak. Ze kwamen met hetzelfde als onze groente fruit leverancier.

Zeer interessant, goed om te weten.

Verkopen ze toch al? Zijn dezelfde oats als van xxlnutrition denk ik.

• #7.275
Zeer interessant, goed om te weten.

:thumbs:

Dat is poeder voor door een shake. Ik bedoel gewoon oats als quaker.

We hebben inderdaad sinds kort Fine Oats: http://musclemeat.nl/supplementen/ultra-fine-oats ,hetgeen dat ik zelf echt ideaal vind. We hebben er bewust voor gekozen (nog) geen oats vlokken te verkopen, mede doordat de prijs al 78cent per kg is bij de supermarkt, denken we hier niet mee te kunnen concureren. Misschien dat we het wel ooit toevoegen aan de shop voor het gemak, dat je het ook meteen erbij kan bestellen, maar voor nu even de fine oats alleen.

Wou aanstaande maandag een bestelling doen en dan nog eentje wanneer de zalmblokjes er weer waren, ik heb begrepen dat deze er volgende week nog niet zijn? Zat ook te kijken naar de zalmsnippers maar dat dere salt content :o ik zit al aan de hoge kant.

Al die pureeporties (bloemkool banaan enz.) zijn toch puur gewoon het product, niet? Dus bananenpuree bijvoorbeeld heeft als ingrediënt alleen banaan?

Ben ook enorm benieuwd naar de guacamole. Pas mijn vriezer uitgeruimd en ontdooid (geen idee hoeveel ijs er aan de zijkanten en bovenkanten zat vastgevroren) dus weer lekker veel plek.

• #7.277
Wou aanstaande maandag een bestelling doen en dan nog eentje wanneer de zalmblokjes er weer waren, ik heb begrepen dat deze er volgende week nog niet zijn? Zat ook te kijken naar de zalmsnippers maar dat dere salt content :o ik zit al aan de hoge kant.

Al die pureeporties (bloemkool banaan enz.) zijn toch puur gewoon het product, niet? Dus bananenpuree bijvoorbeeld heeft als ingrediënt alleen banaan?

Ben ook enorm benieuwd naar de guacamole. Pas mijn vriezer uitgeruimd en ontdooid (geen idee hoeveel ijs er aan de zijkanten en bovenkanten zat vastgevroren) dus weer lekker veel plek.

De guacamole is top :) ga je zeker blij mee zijn. Alle puree's zijn puur, geen toevoegingen. Gepureerd en ingevroren in blokjes zodat het makkelijk te portioneren is. De zalm is echt een sneu verhaal. Als eerst heeft de leverancier gefaalt om het op voorraad te houden (ze hadden niet door dat het op was, niet voorruit geproduceerd), dus we moesten toen wachten 2 weken op een nieuwe partij uit Noorwegen. Vervolgens zou het deze maandag geleverd worden, worden we vrijdag gebeld dat de verkeerde zalm is besteld... dus de teller staat weer op 2 weken. Ben er zelf ook niet bepaald blij mee. Advies is dus even een vervanger te vinden in de tussentijd.

De guacamole is top :) ga je zeker blij mee zijn. Alle puree's zijn puur, geen toevoegingen. Gepureerd en ingevroren in blokjes zodat het makkelijk te portioneren is. De zalm is echt een sneu verhaal. Als eerst heeft de leverancier gefaalt om het op voorraad te houden (ze hadden niet door dat het op was, niet voorruit geproduceerd), dus we moesten toen wachten 2 weken op een nieuwe partij uit Noorwegen. Vervolgens zou het deze maandag geleverd worden, worden we vrijdag gebeld dat de verkeerde zalm is besteld... dus de teller staat weer op 2 weken. Ben er zelf ook niet bepaald blij mee. Advies is dus even een vervanger te vinden in de tussentijd.

Jammer maar geeft niet, fout ligt niet bij jullie natuurlijk. Zal wel bij xxl wat omega-3s kopen.

Scoob,

Is het mogelijk om van de
HELE KIPFILET ROASTED (2,5KG IQF) en
[Link niet meer beschikbaar] een sample te krijgen?
Wil graag een hoop dingen proberen en ben bang dat ik straks met 5 kg aan kip zit die mij niet bevalt.

• #7.280
Jammer maar geeft niet, fout ligt niet bij jullie natuurlijk. Zal wel bij xxl wat omega-3s kopen.

Bedankt voor je begrip! Mocht je nog van plan zijn een bestelling te plaatsen, dan hoef je qua omega 3 niet 2x apart te bestellen, zie: http://musclemeat.nl/supplementen/vitamines-visolie

Scoob,

Is het mogelijk om van de
HELE KIPFILET ROASTED (2,5KG IQF) en
[Link niet meer beschikbaar] een sample te krijgen?
Wil graag een hoop dingen proberen en ben bang dat ik straks met 5 kg aan kip zit die mij niet bevalt.

Ik zou graag ja willen zeggen, maar alles is gesealed en volgens de wetgeving komen wij zelf niet in aanraking met de producten. Ik kan dus niet een 2.5kg zak openbreken en wat los erbij stoppen. De roasted kipfiletreepjes staat in onze top 10 meest verkocht en dat is niet voor niets. Dit is echt niet bedoeld als verkooppraatje maar de kans dat je dit niet lekker vindt is echt 0.01%, ook als ik naar alles reacties erover kijk. De hele filets is eigenlijk hetzelfde product, maar dan niet gesneden en keurig op gewicht 90-110gr. Er zit wel iets van smaak verschil tussen, maar verwaarloosbaar. Je kan dus ook 1 van de twee proberen, dan weet je daarna dus ook meteen of je de andere lekker vindt.

Terug
Naar boven