- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scoob, mijn broer heeft de vriezer uitgezet waardoor 3kg roasted reepjes ontdooid is. Hoe lang kan ik dit nog in de koelkast bewaren?
. Als je het ontdooit laat, max 4 dagen.Ah dat is handig, moet natuurlijk wel kijken of het niet beter is om bij xxl te bestellen want daar heb je breakpoints waar je extra dingen krijgt als je een bepaald bedrag raakt.
Kan dat dr. zak proteinebrood terug ingevroren worden eenmaal ontdooid en hoelang is het houdbaar als het ontdooid is?
Hmm, het ligt al sinds zaterdag in de koelkast. Dan eet ik er vandaag nog van en gooi ik het weg. Is niet anders.Als het niet langer dan een dag ontdooit heeft gelegen, kan je het van mij zonder zorgen opnieuw invriezen. Dit product is dood gekookt. Het is geen rauw product waar al ziekteverwekkers inzitten. Het enige dat gebeurd is dat grotere ijskristallen gaan vormen bij opnieuw invriezen waardoor de kwaliteit van het vlees wat achteruit zou kunnen gaan, maar of je bij dit product dat gaat merken in de mond betwijfel ik. Daarnaast kan het IQF ook weg gaan (losgevroren van elkaar), aan elkaar vriezen. Maar gewoon even hard beuken erop dan maar. Als je het ontdooit laat, max 4 dagen.
Scoob,
Is het mogelijk om van de
HELE KIPFILET ROASTED (2,5KG IQF) en
[Link niet meer beschikbaar] een sample te krijgen?
Wil graag een hoop dingen proberen en ben bang dat ik straks met 5 kg aan kip zit die mij niet bevalt.
Uw ordernummer is: 100042338
Paar nieuwe producten erbij genomen (en gelijk ingeslagen bij de aardappelpuree), ben benieuwd. Zie het woensdag wel verschijnen![]()
Heb je bestelling even gecheckt, groot en gevarieerdbedankt weer Huargh! Als je een keer tijd hebt hoor ik graag je mening over de nieuwe producten.

Nog een extra idee, de roasted reepjes worden ook in de volgende twee maaltijden gebruikt, op die manier zou je het ook kunnen proberen:
http://musclemeat.nl/high-protein-meal-kip-kerrie
http://musclemeat.nl/high-protein-meal-kip-ketjap

Zal zeker de guacamole reviewen. Misschien de andere producten ook maar dat is soms moeilijk... 'bloemkool review: ja euh... het is bloemkool...? smaakt niet anders ondanks invriezen...? is handig...?' het is vaak handiger om producten te reviewen waar iets mis mee is. Wil het wel doen hoor maar dan krijg je dus reviews van die kwaliteit![]()
Thanks voor de fijne tips. Jullie kunnen een bestelling verwachten![]()
. Met deze zelfde partner komt er eind volgende week spareribs uit
in twee smaken. Net als de gemarineerde biefstuk de Pure lijn marinade, maar twee smaken die we nog niet hebben. Ik zeg het alvast voor de liefhebbers hier!

Bestelnummer 100042465
Whoopa, ik zit mede dankzij dit topic al een tijdje naar muscle meat te kijken, maar mijn vriezer was altijd te klein. Nu vandaag mijn nieuwe 360 liter diepvries gekomen is heb ik meteen een mega bestelling geplaatst. Ieder product wat me wel interessant lijkt als proefpakket of "gewoon" product besteld. Ik ben benieuwd, ik kan iig wel even vooruit met mijn vleesch
Wel jammer dat op het laatste moment de zoete aardappel purree uitverkocht was, maarja, een goede reden om binnenkort weer te bestellen wanneer het ijs er ook is..![]()
. Thnx voor je bestelling! Purree is vandaag offline gegaan omdat er 1 klant was die vrijwel alles opgekocht heeft met een (prettig gestoord) aantal kg. We moeten eind deze middag even kijken wat er over is nadat alle bestellingen zijn gemaakt. Mocht er nog iets over zijn dan bericht ik je of je dit er nog bij wilt bestellen ja/nee voordat je pakket weg gaat.spareribs uit de magnetron.. dat is echt barbaars imo![]()
, maar wanneer we hier producten testen, is het ook belangrijk dat je het product barbaars een keer bereid. Als het dan ook nog goed smaakt weet je zeker dat het product goed zit.
voor de bulkers / cheaters onder ons
.Maar goed dat ik mijn 3 zakken aardappelpuree gisteren heb besteld
Hebben jullie al een ETA voor het proteineijs?