- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik die kipfilet uit argentinie eigenlijk zo in de pan gooien of moet ik dat eerst snijden?
Kan ik die kipfilet uit argentinie eigenlijk zo in de pan gooien of moet ik dat eerst snijden?
Gewoon een minuutje of 20 in de oven op 180° (eerst voorverwarmen) Heb je er geen omkijken naar en blijft het lekker sappig.
Gewoon een minuutje of 20 in de oven op 180° (eerst voorverwarmen) Heb je er geen omkijken naar en blijft het lekker sappig.
Veel bruikbaar advies, denk dat ik eerst ga proberen het in de breedte door te snijden. Bedankt!
bedankt voor de tips iedereen hierboven! Voor Huargh nog 3 algemene tips die goed zijn toe te passen bij onze rauwe kipfilets:Nicebedankt voor de tips iedereen hierboven! Voor Huargh nog 3 algemene tips die goed zijn toe te passen bij onze rauwe kipfilets:
1: Sluit de zak altijd goed weer nadat je een kipfilet er uit hebt gepakt. Anders krijg je vriesbrand (kipfilet raakt wit uitgeslagen door uitdroging in de vriezer).
2: Beste ontdooi methode bij dit product is een kipfilet bloot (zonder verpakking er om heen) in water te leggen, warm water mag als uitzondering bij dit product.
3: Nooit de kipfilet in de pan of hoe dan ook bereiden als een deel (kern bv) nog bevroren is van de kipfilet. Dan wordt de kipfilet taai, alsof de spiervezels verkrampt zijn.

Nice ben benieuwd!! ook beniewud naar jullie ijs... NU 24 graden binnen pfffff
Ok, duidelijk.
Bestelling net aangekomen, alles zat er mooi bij volgens mij. Wel even kijken hoe ik de vriezer ga indelen zodat ik niet elke keer 3-4 zakken eruit moet halen voordat ik bij de goede zak kom![]()
Nice ben benieuwd!! ook beniewud naar jullie ijs... NU 24 graden binnen pfffff
Heb net de guacamole geprobeerd, wel een erg sterke smaak vergeleken met 'rotzooi-guacamole' uit de winkel (met een heleboel willekeurige ingredienten bijeengegooid en een veel lager avocadogehalte) maar ik vond het prima. Je moet er wel van houden. Heb het bij mijn eieren gedaan (scrambled) omdat ik daar normaal hele stukken avocado doorheen doe maar de smaak was iets te overheersend, denk dat het beter past bij iets wat 'harder' is zodat er duidelijk verschil zit tussen de guacamole en de rest. Misschien een stuk vlees ofzo? Iemand ideeen?
Heb ook een review op de site geplaatst.
Hoe zit het met de Teriyaki smaak kipblokjes? Komt deze ooit nog eens?
Haha ja. Had hem ook al gepost in Oliviers fotolog