Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kipfilet argentinie is lekker btw, zitten wel soms een beetje van die 'witte lintjes' op de kip? weet niet wat het was maar proefde er niets vanDe nieuwe 2,5 kg hele kipfilet roasted zijn echt heeeeerlijk, complimenten.
was er slapbox?kipfilet argentinie is lekker btw, zitten wel soms een beetje van die 'witte lintjes' op de kip? weet niet wat het was maar proefde er niets van
in de breedte snijden werkte prima overigens
. Was het avontuurtje weer wel... zelf Kevin Levrone bericht me nu prive op FB of hij iets voor mij kan betekenen, wel tof.
Al meerdere malen besteld op musclemeat, en elke keer tevreden over de bestelling. Vond de kip burgers zelf iets minder, maar ieder zijn ding.
Alleen wel aan te raden om een extra zakje om de pretbakjes te doen mocht je ze meenemen naar school (e.d), ik heb namelijk vandaag 2 schoolboeken verpest door vocht dat uit de mix-groente kwam en langs het bakje liep.![]()
Op z'n Hollands alles door elkaar stampen, presentatie is misschien niet goed maar smaken doet het zeker! (bloemkoolpuree, zoete aardappelpuree, champignons en argentijnse kipfilet)
die ik goed ken. Doe het zelf ook wel is. De zoete aard puree geeft al zoveel smaak, dat je het als een soort saus kunt gebruiken (imo). thnx voor het delen samen met de foto
, was gister avond het product alvast een het aanmaken zodat wanneer het binnen is het meteen online kan. Het is dus nog niet binnen helaas, maar je weet nu wel wat er aan komt
. Kan overigens nog wel even duren, zou er niet op wachten.Fout van mij, was gister avond het product alvast een het aanmaken zodat wanneer het binnen is het meteen online kan. Het is dus nog niet binnen helaas, maar je weet nu wel wat er aan komt
. Kan overigens nog wel even duren, zou er niet op wachten.
Hmmm ik wil niet zeggen dat ze 100% water dicht zijn, omdat als er bv in een tas iets tegen de zijkant drukt (en het plastic is erg buigzaam), er een open kan komen. Maar bij mij hebben ze tot dusver nog niet gelekt. Al bedenk ik me nu wel dat ze bij mij altijd keurig recht op elkaar liggen. Kan je anders even mailen naar info@musclemeat.nl ? Dan overleg ik hier even bij Muscle Meat of we nog iets extra's voor je kunnen betekenen, omdat ik dit wel treurig vind.
Bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je meerdere malen tot nu toe tevreden bent.
ah kak, thanks voor de tip. wou ze vrijdag al bestellen namelijk.
ik zag trouwens Nasi-kip er tussen staan, denk je dat dat gaat lukken zonder hem droog te laten worden? ik kan me namelijk die blikken kip-kerrie uit dienst herinneren en die werden op dezelfde manier klaargemaakt maar die waren altijd gortdroog.
) kunnen we het dat weekend introduceren.Beste MM,
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen dus kan er weer tegen aan. Kwam er alleen achter dat ik vergeten ben om de zoete aardappelblokjes mee te bestellen =( Vanwege die vriespunten zou ik dan 8 zakken moeten bestellen, dat gaat alleen nooit passen in de vriezer. Is er nog een mogelijkheid iets na te bestellen?

Prepbakjes gewoon in een zak doen en dan in je tas. Saus kan er uitlopen als bakje op zijkant ligt. Heb dat ook weleens gehad. Het stroomt er niet uit maar je spullen worden wel smerig als er niets omheen zit.
zal even overleggen hier of het een idee is dit als tip bij de beschrijving te zetten.We waren het van plan deze week uit te brengen, maar hebben nog een idee voor een test versie. Droog is het niet nee. We willen alleen verkopen wat we zelf met plezier eten. Vandaar dat we bv perfromance meals niet geintroduceerd hebben. Heb je de pasta versie geprobeerd? Qua natheid vergelijkbaar: http://musclemeat.nl/non-diepvries/kant-en-klare-maaltijden
Productie is aankomende week. Maandag wordt de smaak banaan gemaakt en de andere twee smaken de opkomende dagen ergens. Met een beetje geluk en een zweepslag misschien naar de ijsmaker () kunnen we het dat weekend introduceren.
![]()
Ok duidelijkzal even overleggen hier of het een idee is dit als tip bij de beschrijving te zetten.
DIT WEEKEND ZIJN WE OP DE FITEXPO ROTTERDAM BURGERS BAKKEN. IK BEN DAARDOOR WAT TRAGER MET ANTWOORDEN HIER. ONS MUCSLE MEAT TELEFOONNUMMER WORDT UITERAARD WEL OPGENOMEN. VOOR DRINGENDE VRAGEN GEWOON BELLEN DUS!

Productie is aankomende week. Maandag wordt de smaak banaan gemaakt en de andere twee smaken de opkomende dagen ergens. Met een beetje geluk en een zweepslag misschien naar de ijsmaker () kunnen we het dat weekend introduceren.
Beste MM,
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen dus kan er weer tegen aan. Kwam er alleen achter dat ik vergeten ben om de zoete aardappelblokjes mee te bestellen =( Vanwege die vriespunten zou ik dan 8 zakken moeten bestellen, dat gaat alleen nooit passen in de vriezer. Is er nog een mogelijkheid iets na te bestellen?
Nice, ben benieud naar het ijs! Ben alleen geen fan van aardbei of banaan smaak dus hoop ook iets spannenders als chocolade oid
en kijk ook erg uit naar de spare-ribs, bestelling is al 3/4 op dus over 1/2 weken weer![]()
. Komen vast meer smaken aan als het een succes is dan de drie die komen.