Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan er eigenlijk antioxidanten e.d. verloren bij het microwaven van bv. broccoli of bloemkool vergeleken met stomen?
Gaan er eigenlijk antioxidanten e.d. verloren bij het microwaven van bv. broccoli of bloemkool vergeleken met stomen?
Hey Olivier, wanneer komen de zalmblokjes weer op voorraad? Ben ik op aan het wachten voor mijn volgende bestelling![]()
.Olivier,
Kunnen jullie dit ijs niet in jullie assortiment proberen te krijgen ?
https://www.arcticzero.com/
gr.
Olivier,
Kunnen jullie dit ijs niet in jullie assortiment proberen te krijgen ?
https://www.arcticzero.com/
gr.
. Thnx voor de tip iig!Gister bij jullie op de fitexpo de chicken burger op, smaakte echt goed. Van de week maar even mee bestellen.
. Was ook een deel van de insteek, men twee producten van ons kon proeven en wie weet bestellen voor thuis natuurlijk. Top Scoob,
Gaan jullie nog andere witvis in het assortiment opnemen dan pangasius? Kabeljauw bij voorkeur.
Over een paar dagen wil ik weer gaan bestellen, maar zoek eigenlijk een goede saus voor bij de basmati rijst. Heb een keer de tomatensaus van walden farms gehad, die vond ik echt niet lekker. Hebben jullie inmiddels alternatieven. De vernieuwde low fat hamburgers zijn top, kan dat ook met andere burgers gedaan worden dat ie ook wat ruller worden? En hoe zit met het ijs?
En wanneer (schatting) breidt Muscle Meat zelf uit? Ben zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in bijvoorbeeld kabeljauw.We hebben een potentiële partner gevonden, maar volgend is er aan de hand. We groeien zo goed dat we toe zijn aan een nieuwe uitbreiding. De producten die op het moment allemaal in ontwikkeling staan, zullen er voor zorgen dat onze huidige vriescellen tot het nokkie vol zit. Vis uitbreiding komt na de uitbreiding van Muscle Meat zelf.
Wat is het nu van de xylose toevoeging in de roasted kipreepjes? En kan het kwaad?
En wanneer (schatting) breidt Muscle Meat zelf uit? Ben zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in bijvoorbeeld kabeljauw.
! Ik wil er verder niet op in gaan omdat ook mensen in dit topic lezen waarbij dit voor ons bedrijfsgevoelige informatie voor is. Laten we het er op houden dat we in ieder geval voor eind dit jaar natuurlijk alles al af moet zijn, een ruime schattig
.Bedankt voor de reactie, ben een tevreden klantGoed te horen dat hier interesse voor is! Ik wil er verder niet over in gaan omdat ook mensen in dit topic lezen waarbij dit voor ons bedrijfsgevoelige informatie voor is. Laten we het er op houden dat we in ieder geval voor eind dit jaar natuurlijk alles al af moet zijn, een ruime schattig
.

Salaris is binnen, dus een nieuwe bestelling bij jullie. 100043663. Maak er wat moois van!
!Nieuwe bestelling vorige week ontvangen, nadat mijn allereerste bestelling zeer goed was bevallen nu de tweede dus.
Beide hamburgers (kip & low fat) eens mee besteld en afgelopen weekend geprobeerd, kan er maar een ding over zeggen..... TOP!
Wat leveren jullie top kwaliteit eten zeg, geen rotzooi en tijdens het bereiden slinkt vrijwel niets.
Mijn vriendin en ik zijn beide hier erg blij mee, je hebt weer een nieuwe vaste klant erbij!
Overal waar wij komen zit de mond op mond reclame zeer zeker goed.
Ben erg benieuwd naar het ijs en een groter assortiment dit jaar in vis moedig ik alleen maar aan.
Kwam omtrent de beurs er te laat achter anders had ik zeker even langs gekomen om jullie eens persoonlijk te ontmoeten.
Mijn kip is alweer op :-(
Bedankt voor de service en tot de volgende bestelling :-)
Ik raad iedereen de chicken meat balls aan !