AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hey Olivier, wanneer komen de zalmblokjes weer op voorraad? Ben ik op aan het wachten voor mijn volgende bestelling :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.343
Terug an de fitexpo, heb hier weer volle aandacht!

Gaan er eigenlijk antioxidanten e.d. verloren bij het microwaven van bv. broccoli of bloemkool vergeleken met stomen?

Bij elke opwarm methode verlies je wel wat. Maar de vraag is ''wat is het beste, waarbij het minst verliest". Zover mijn kennis gaat is het volgende wat ik ook terug health.harvard hierboven lees: hoe minder water er nodig is om het product te verwarmen en hoe korter het verwarm proces is, des te beter voor de micro's. Broccoli in een pan met water is dan bv 1 van de minst goede methode, het water slaat ook groen uit en daar zouden dan ook vitamines in wegvloeien. Met deze regel is de magnetron dan ook geen slecht alternatief maar met die tekst maak je een boel mensen boos heb ik gemerkt die je tot madness verklaren zonder mij een wetenschappelijk artikel / onderzoek te zien om te tegendeel te bewijzen.

Hey Olivier, wanneer komen de zalmblokjes weer op voorraad? Ben ik op aan het wachten voor mijn volgende bestelling :D

De zalm is een vervelend verhaal. Eerst was de leverancier vergeten een nieuwe productie in te zetten, vervolgens hadden ze verkeerde zalm besteld voor de blokjes... Zijn we niet bepaald blij mee. Hierdoor zit er een enorme vertraging op. Ik hoop het over 2 weken te hebben. Ik vrees dus dat je even een vervanger moet zoeken :(.

Gister bij jullie op de fitexpo de chicken burger op, smaakte echt goed. Van de week maar even mee bestellen.

Scoob,

Gaan jullie nog andere witvis in het assortiment opnemen dan pangasius? Kabeljauw bij voorkeur.

Over een paar dagen wil ik weer gaan bestellen, maar zoek eigenlijk een goede saus voor bij de basmati rijst. Heb een keer de tomatensaus van walden farms gehad, die vond ik echt niet lekker. Hebben jullie inmiddels alternatieven. De vernieuwde low fat hamburgers zijn top, kan dat ook met andere burgers gedaan worden dat ie ook wat ruller worden? En hoe zit met het ijs?

de hele diepvries leeg, morgen weer een nieuwe lading :D

Gaan we weer #100043535

Aantal producten voor een potentiële klant (vriend van me zus). :cool:

• #7.351
Olivier,

Kunnen jullie dit ijs niet in jullie assortiment proberen te krijgen ?

https://www.arcticzero.com/

gr.

Die vraag hebben eerder gehad, er is duidelijk vraag naar. Eerst eens aankomend weekend (hopelijk) ons protein ice in samenwerking met XXL nutrition uitbrengen (hun eiwit zit er in), kijken hoe dat loopt en dan verdere plannen met ijs bespreken hier :). Thnx voor de tip iig!

Gister bij jullie op de fitexpo de chicken burger op, smaakte echt goed. Van de week maar even mee bestellen.

Kijk, dat is leuk om te lezen :D. Was ook een deel van de insteek, men twee producten van ons kon proeven en wie weet bestellen voor thuis natuurlijk. Top :thumbs:.

Scoob,

Gaan jullie nog andere witvis in het assortiment opnemen dan pangasius? Kabeljauw bij voorkeur.

We hebben een potentiële partner gevonden, maar volgend is er aan de hand. We groeien zo goed dat we toe zijn aan een nieuwe uitbreiding. De producten die op het moment allemaal in ontwikkeling staan, zullen er voor zorgen dat onze huidige vriescellen tot het nokkie vol zit. Vis uitbreiding komt na de uitbreiding van Muscle Meat zelf.

Over een paar dagen wil ik weer gaan bestellen, maar zoek eigenlijk een goede saus voor bij de basmati rijst. Heb een keer de tomatensaus van walden farms gehad, die vond ik echt niet lekker. Hebben jullie inmiddels alternatieven. De vernieuwde low fat hamburgers zijn top, kan dat ook met andere burgers gedaan worden dat ie ook wat ruller worden? En hoe zit met het ijs?

Qua low kcal sauzen hebben we idd geen variant hier op. Er zijn wel andere merken zoals 2BSLIM en Nutriful Sausen (zelf nog nooit geprobeerd) die je via een andere webshop zou kunnen proberen. Mooi dat de nieuwe versie van low fat goed smaakt! De andere burgers worden al in een soort gelijke machine gemaakt, dus daar zit geen verbetering op. Andere vlees delen worden gebruikt bij de andere burgers, wat ook een andere structuur burger geeft geeft natuurlijk. Het Delicious Protein Ice wordt deze week geproduceerd, hopelijk dit weekend de launch!

Wat is het nu van de xylose toevoeging in de roasted kipreepjes? En kan het kwaad?

We hebben een potentiële partner gevonden, maar volgend is er aan de hand. We groeien zo goed dat we toe zijn aan een nieuwe uitbreiding. De producten die op het moment allemaal in ontwikkeling staan, zullen er voor zorgen dat onze huidige vriescellen tot het nokkie vol zit. Vis uitbreiding komt na de uitbreiding van Muscle Meat zelf.
En wanneer (schatting) breidt Muscle Meat zelf uit? Ben zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in bijvoorbeeld kabeljauw.

• #7.354
Wat is het nu van de xylose toevoeging in de roasted kipreepjes? En kan het kwaad?

Zover mijn kennis gaat over xylose en wat ik er over kon vinden (voordat we het product introduceerde) is xylose een suiker. Het wordt in het menselijk lichaam niet afgebroken en onveranderd weer uitgescheiden. Ik heb niks kunnen vinden over dat het schadelijk is voor je. Daarnaast zit er <0.1gr in per 100gr product. Het suiker dat is toegevoegd (dus ook de 0.1gr dextrose) heeft een functie voor het uiterlijk. Je kunt het zo zien dat wij dit product niet ontwikkeld hebben, maar ontwikkeld is voor restaurants en catering bedrijven. Daarbij is het uiterlijk naast de inhoud en smaak ook erg van belang. Wat het suiker namelijk doet tijdens het roasted maken, is de mooie bruine tinten aan buiten laag geven. Voor ons niet interessant (als sport doelgroep), maar vanwege het lage gehalte kijken wij (Muscle Meat) er verder ook niet naar om (niet over gezeurd voor een andere versie van dit product).

En wanneer (schatting) breidt Muscle Meat zelf uit? Ben zelf namelijk ook wel geïnteresseerd in bijvoorbeeld kabeljauw.

Goed te horen dat hier interesse voor is :)! Ik wil er verder niet op in gaan omdat ook mensen in dit topic lezen waarbij dit voor ons bedrijfsgevoelige informatie voor is. Laten we het er op houden dat we in ieder geval voor eind dit jaar natuurlijk alles al af moet zijn, een ruime schattig ;).

Laatst bewerkt:
Goed te horen dat hier interesse voor is :)! Ik wil er verder niet over in gaan omdat ook mensen in dit topic lezen waarbij dit voor ons bedrijfsgevoelige informatie voor is. Laten we het er op houden dat we in ieder geval voor eind dit jaar natuurlijk alles al af moet zijn, een ruime schattig ;).
Bedankt voor de reactie, ben een tevreden klant :thumb:

Salaris is binnen, dus een nieuwe bestelling bij jullie. 100043663. Maak er wat moois van!

Nieuwe bestelling vorige week ontvangen, nadat mijn allereerste bestelling zeer goed was bevallen nu de tweede dus.
Beide hamburgers (kip & low fat) eens mee besteld en afgelopen weekend geprobeerd, kan er maar een ding over zeggen..... TOP! :eating:

Wat leveren jullie top kwaliteit eten zeg, geen rotzooi en tijdens het bereiden slinkt vrijwel niets.

Mijn vriendin en ik zijn beide hier erg blij mee, je hebt weer een nieuwe vaste klant erbij!
Overal waar wij komen zit de mond op mond reclame zeer zeker goed. :D

Ben erg benieuwd naar het ijs en een groter assortiment dit jaar in vis moedig ik alleen maar aan.

Kwam omtrent de beurs er te laat achter anders had ik zeker even langs gekomen om jullie eens persoonlijk te ontmoeten.

muscle meat burgers.jpg

Mijn kip is alweer op :-(
Bedankt voor de service en tot de volgende bestelling :-)

Ik raad iedereen de chicken meat balls aan !

• #7.359
Bedankt voor de reactie, ben een tevreden klant :thumb:

Top!

Salaris is binnen, dus een nieuwe bestelling bij jullie. 100043663. Maak er wat moois van!

Mooie grote bestelling weer Guido, bedankt :meal:!

Nieuwe bestelling vorige week ontvangen, nadat mijn allereerste bestelling zeer goed was bevallen nu de tweede dus.
Beide hamburgers (kip & low fat) eens mee besteld en afgelopen weekend geprobeerd, kan er maar een ding over zeggen..... TOP! :eating:

Wat leveren jullie top kwaliteit eten zeg, geen rotzooi en tijdens het bereiden slinkt vrijwel niets.

Mijn vriendin en ik zijn beide hier erg blij mee, je hebt weer een nieuwe vaste klant erbij!
Overal waar wij komen zit de mond op mond reclame zeer zeker goed. :D

Ben erg benieuwd naar het ijs en een groter assortiment dit jaar in vis moedig ik alleen maar aan.

Kwam omtrent de beurs er te laat achter anders had ik zeker even langs gekomen om jullie eens persoonlijk te ontmoeten.

Leuk te lezen Odra, mooie complimenten voor Muscle Meat. Jammer van de beurs! Helaas staan we voorlopig even nergens, marketing gaat weer even een andere kant op voor de variatie. Bestelling ophalen kan natuurlijk altijd, mocht je ooit in de buurt zijn.

Mijn kip is alweer op :-(
Bedankt voor de service en tot de volgende bestelling :-)

Ik raad iedereen de chicken meat balls aan !

Jij ook weer bedankt splazeing! De chicken meatballs zijn ook razend populair. Net als de kipfilet burger ideaal om op een andere maniet de eiwitten binnen te krijgen.

Laatst bewerkt:
Even een kleine bestelling gedaan want dat dr. zak brood is erg verslavend en snel op :( geeft me ook gelijk de gelegenheid om de pannenkoekenmix uit te proberen. 100043944

Terug
Naar boven