Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Even een vraagje over de pangasiusfilet, ik hoorde dat die vissen een hele hoge toxische waarde hebben omdat ze in bassins waar ze gekweekt worden hun eigen poep opeten en dat can de andere vissen, en het water waar ze in leven uit de Mekong delta komt wat een hele smerige rivier is? Hoe zit dat bij die van jullie?

Pangas are teeming with high levels of poisons and bacteria: industrial effluents, arsenic, and toxic and hazardous by-products of the growing industrial sector, polychlorinated biphenyls (PCBs), DDT and its metabolites (DDTs), metal contaminants, chlordane-related compounds (CHLs), hexachlorocyclohexane isomers (HCHs).

The reasons are that the Mekong River is one of the most polluted rivers on the planet and this is where pangas are farmed and industries along the river dump chemicals and industrial waste directly into it. The website also claims that regardless of the reports and recommendations against selling them, the supermarkets still sell them to the general public knowing they are contaminated.

Pangas are fed with food that comes from Peru. They’re fed dead fish remnants and bones, dried and ground into a flour, from South America, manioc (cassava) and residue from soy and grains. This kind of nourishment doesn’t even remotely resemble what they eat in nature.

According to the website, what they feed pangas is completely unregulated so there are most likely other dangerous substances and hormones thrown into the mix. These pangas grow 4 times faster than in nature.

The website also reports that female Pangas are injected with hormones made from the dehydrated urine of pregnant women, so the female Pangas grow much quicker and produce eggs faster (one Panga can lay approximately 500,000 eggs at one time). Essentially, they’re injecting fish with hormones to speed up the process of growth and reproduction.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.362
Even een kleine bestelling gedaan want dat dr. zak brood is erg verslavend en snel op :( geeft me ook gelijk de gelegenheid om de pannenkoekenmix uit te proberen. 100043944

Goed om te horen dat het smaakt! De pannenkoekenmix is een vernieuwde versie van Cocovite. De eerste versie viel in de pan wat makkelijk uit elkaar. Nu krijg je een stevige pannenkoek met de zelfde smaak. Gaat je 100% niet tegenvallen, na alle meningen om mij heen gehoord te hebben.

Even een vraagje over de pangasiusfilet, ik hoorde dat die vissen een hele hoge toxische waarde hebben omdat ze in bassins waar ze gekweekt worden hun eigen poep opeten en dat can de andere vissen, en het water waar ze in leven uit de Mekong delta komt wat een hele smerige rivier is? Hoe zit dat bij die van jullie?

Hey Guido. Voordat het een copy paste verhaal word kun je het beste mijn antwoord hier lezen. Mocht je daarna nog vragen hebben dan hoor ik dit graag: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-281#post-9138464 en https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-281#post-9139710 . Ook was er een Kassa aflevering hierover waar het tegendeel werd aangetoond, maar de link is dood zie ik (2 jaar terug ook). Als je het niet vertrouwd moet je het gewoon niet eten zou ik zeggen :), maar ik maak mij zelf dus niet druk meer hierover.

Goed om te horen dat het smaakt! De pannenkoekenmix is een vernieuwde versie van Cocovite. De eerste versie viel in de pan wat makkelijk uit elkaar. Nu krijg je een stevige pannenkoek met de zelfde smaak. Gaat je 100% niet tegenvallen, na alle meningen om mij heen gehoord te hebben.

Hey Guido. Voordat het een copy paste verhaal word kun je het beste mijn antwoord hier lezen. Mocht je daarna nog vragen hebben dan hoor ik dit graag: https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-281#post-9138464 en https://forum.bodybuilding.nl/topic...online-bestellen.344659/page-281#post-9139710 . Ook was er een Kassa aflevering hierover waar het tegendeel werd aangetoond, maar de link is dood zie ik (2 jaar terug ook). Als je het niet vertrouwd moet je het gewoon niet eten zou ik zeggen :), maar ik maak mij zelf dus niet druk meer hierover.

Ok bedankt voor je antwoord. Ik ben gerust gesteld :)

Ik ben zulks fan van jullie :D Eergisteren bestelling gekregen, wederom keurig verpakt en snel geleverd! Er was iets fout gegaan met een eiwitreep en deze is kostenloos per brievenbuspost nagezonden.

Tot over 6 weken maar weer :P

Zojuist m'n bestelling binnen met Chef Le Gain. Ramlekker en makkelijk :D

Laatst bewerkt:
Yeah het ijs is er! Zag het net online staan!

Edit:
En ook de spareribs staan online!

Laatst bewerkt:
  • #7.368
Ik ben zulks fan van jullie :D Eergisteren bestelling gekregen, wederom keurig verpakt en snel geleverd! Er was iets fout gegaan met een eiwitreep en deze is kostenloos per brievenbuspost nagezonden.

Tot over 6 weken maar weer :P

Mooi compliment, bedankt! Excuus voor de fout, goed te horen dat het naar tevredenheid is opgelost.

Zojuist m'n bestelling binnen met Chef Le Gain. Ramlekker en makkelijk :D

Haha mooi! Had mijn hele tas vol gedaan met Chef le gain toen ik naar Body Power UK was :D ideaal. Tegen douane gezegd: is ingeblikt voer zoals tonijn in blik, mocht meteen door lopen. Geen koelkast gezeur meer onderweg!

Yeah het ijs is er! Zag het net online staan!

Edit:
En ook de spareribs staan online!

:D klopt! Een aantal ophaal klanten mochten het alvast proeven donderdag. De eerste reacties waren ''Ik heb wel eens protein ice in buitenland geprobeerd maar dat was niks, dit is gewoon WoW'' en ''Huh? Het is niet van normaal ijs te onderscheiden'' wat een zeer mooi compliment is, omdat het hoge % eiwit in het begin de structuur verpeste. Na veel verschillende dingen geprobeerd hebben is het gelukt de structuur goed te krijgen, (10 miljoen miljard testen later). Ben benieuwd naar de reacties hier komende weken :)!

Laatst bewerkt:
Haha mooi! Had mijn hele tas vol gedaan met Chef le gain toen ik naar Body Power UK was :D ideaal. Tegen douane gezegd: is ingeblikt voer zoals tonijn in blik, mocht meteen door lopen. Geen koelkast gezeur meer onderweg!
Brengt me wel mooi op ideeen voor als ik weer met de auto op vakantie ga. Vorige keer de hele achterbak volgegooid met kwark en jullie kip, maar dat bleef ongekoeld niet helemaal goed tot aan Spanje :o

Top!

Mooie grote bestelling weer Guido, bedankt :meal:!

Leuk te lezen Odra, mooie complimenten voor Muscle Meat. Jammer van de beurs! Helaas staan we voorlopig even nergens, marketing gaat weer even een andere kant op voor de variatie. Bestelling ophalen kan natuurlijk altijd, mocht je ooit in de buurt zijn.

Jij ook weer bedankt splazeing! De chicken meatballs zijn ook razend populair. Net als de kipfilet burger ideaal om op een andere maniet de eiwitten binnen te krijgen.

Volgende keer beter, voorlopig nog niet in de buurt maar zal zeker een keer komen buurten.
Zag dat het ijs er is dus zit er bij de volgende bestelling zeker bij.

Eerst maar eens voor extra vriesruimte zorgen want die zit nu zo vol.

Komende week meteen nieuwe bestelling plaatsen incl. ijs.

502.gif

Hebben jullie de naam hiervandaan? :D

[Link niet meer beschikbaar]

Beste Muscle Meat,

ik heb voor de eerste keer rauwe kipfiletblokjes besteld (gemarineerd zonder zout) en moet zeggen dat ik super tevreden ben van de kwaliteit maar er is 1 groot minpunt: de kipblokjes zijn supergroot :headbang:

Ik heb deze kipblokjes telkens in 4 stukjes moeten snijden om er iets moois van te maken (zie foto hieronder).

Is het niet mogelijk om deze blokjes in de fabriek gewoon 4 keer kleiner te snijden?

Nogmaals, ik ben zeer tevreden van de kwaliteit maar met deze formaat ga ik het waarschijnlijk niet meer bestellen :(

Muscle_Meat.jpg

Na even twijfelen, net toch maar het proteïne ijs en de spareribs besteld. En wat oats en een tanktop. 100044195

Beste Muscle Meat,

ik heb voor de eerste keer rauwe kipfiletblokjes besteld (gemarineerd zonder zout) en moet zeggen dat ik super tevreden ben van de kwaliteit maar er is 1 groot minpunt: de kipblokjes zijn supergroot :headbang:

Ik heb deze kipblokjes telkens in 4 stukjes moeten snijden om er iets moois van te maken (zie foto hieronder).

Is het niet mogelijk om deze blokjes in de fabriek gewoon 4 keer kleiner te snijden?

Nogmaals, ik ben zeer tevreden van de kwaliteit maar met deze formaat ga ik het waarschijnlijk niet meer bestellen :(

Muscle_Meat.jpg
Blok(jes) zijn inderdaad vrij fors, snij ze ook altijd in 2,3 a 4 stukjes.

• #7.376
Brengt me wel mooi op ideeen voor als ik weer met de auto op vakantie ga. Vorige keer de hele achterbak volgegooid met kwark en jullie kip, maar dat bleef ongekoeld niet helemaal goed tot aan Spanje :o

:thumbs:

Volgende keer beter, voorlopig nog niet in de buurt maar zal zeker een keer komen buurten.
Zag dat het ijs er is dus zit er bij de volgende bestelling zeker bij.

Eerst maar eens voor extra vriesruimte zorgen want die zit nu zo vol.

Is goed hoor! Tip: producten blijven na ontdooien 4 dagen goed in de koelkast, plus 1 dag ontdooien in de koelkast zelf. Je kunt dus als je ruimte gebrek hebt voor 5 dagen voedsel in de koelkast leggen.

Komende week meteen nieuwe bestelling plaatsen incl. ijs.

502.gif

:D :meal:

Hebben jullie de naam hiervandaan? :D

[Link niet meer beschikbaar]

Hehe nee, er is ook een Duitse versie trouwens. Maar als je het over wie was eerst: wij. Vandaar ook de NL achter onze FB naam.

Beste Muscle Meat,

Muscle_Meat.jpg

Blok(jes) zijn inderdaad vrij fors, snij ze ook altijd in 2,3 a 4 stukjes.

Bedankt voor de goede feedback! Ga ik bespreken. Het probleem dat ik wel zie is dat de arbeid dan 2x zo hoog wordt. 2x kleiner = 2x meer snijden en dat gebeurd allemaal met de hand. Zou ik moeten vragen wat dit met de kosten doet. Voor nu de volgende tip: wanneer de kip half gaar al is in de pan, kan je het met 2 spatels heel makkelijk door 2en duwen. Uiteraard wil je daar geen werk meer aan hebben, maar dat is misschien fijner dan achteraf op het bord snijden.

Na even twijfelen, net toch maar het proteïne ijs en de spareribs besteld. En wat oats en een tanktop. 100044195

Awesome :) komt er aan guido! Benieuwd wat je van het ijs vindt.

Misschien wel interessant om een keer te zien: mijn avondeten voor morgen (vandaag dus):

o4HC1fZ.jpg

ZnWlbPC.png

Walnoten is 100g maar zit in tweevak bakje (50g elke kant). Aardappelpuree is zoete aardappelpuree. Er moet overigens nog wat gram vet bij voor de kokosolie waar ik het in bak in de kcal tracker (het enige product niet van musclemeat samen met de banaan).

:thumbs:

Is goed hoor! Tip: producten blijven na ontdooien 4 dagen goed in de koelkast, plus 1 dag ontdooien in de koelkast zelf. Je kunt dus als je ruimte gebrek hebt voor 5 dagen voedsel in de koelkast leggen.

:D :meal:

Hehe nee, er is ook een Duitse versie trouwens. Maar als je het over wie was eerst: wij. Vandaar ook de NL achter onze FB naam.

Bedankt voor de goede feedback! Ga ik bespreken. Het probleem dat ik wel zie is dat de arbeid dan 2x zo hoog wordt. 2x kleiner = 2x meer snijden en dat gebeurd allemaal met de hand. Zou ik moeten vragen wat dit met de kosten doet. Voor nu de volgende tip: wanneer de kip half gaar al is in de pan, kan je het met 2 spatels heel makkelijk door 2en duwen. Uiteraard wil je daar geen werk meer aan hebben, maar dat is misschien fijner dan achteraf op het bord snijden.

Awesome :) komt er aan guido! Benieuwd wat je van het ijs vindt.

Ik zag net dat mijn ZMA bijna op is, kunnen jullie nog een potje toevoegen, aan mijn bestelling van gisteren: 100044195
http://musclemeat.nl/zma-160-caps

• #7.379
Terug
Naar boven