- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Geld is overgemaakt en mail is verstuurd. Bedankt!
Top! Ontvangen, zit erbij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld is overgemaakt en mail is verstuurd. Bedankt!
Olivier,
Kunnen jullie dit ijs niet in jullie assortiment proberen te krijgen ?
https://www.arcticzero.com/
gr.

Zou inderdaad top zijn!
Jammer dat er in hun huidige protein-ijs weer "acesulframe-k" zit
Sucralose kan ik nog begrjipen (liever stevia) maar waarom in godsnaam "acesulframe-k"
Acesulframe-k staat samen met aspartaam op het zwarte daglicht :/
Volgens mij komt dit door de samenwerking met XXL, bijna in al hun whey producten zit acesulframe-k, ik begrijp gewoon niet waarom ze zo'n fan zijn van deze zoetstof.
Ik zou het zelfs geweldig vinden als ze dit kunnen vervangen door dextrose (geen suiker maar gewoon pure dextrose), zou een lekker dessert zijn na een intensieve krachttraining.
, waarderen we altijd). Je kan van alles bedenken: energy ice, post workout etc. Voor nu even dit all arround ''sport'' ijs met 51gr eiwit en 2x minder kcal dan ben & jerrys. Meer smaken krijgen is nu het doel, daarna wie weet variaties op zoals jouw idee (voor ieder wat wils).scoobzor heb je enig idee of er ook aardappelpuree van normale aardappel gaat komen?![]()

Dat wil ik ook... heel graag, maar helaas heeft deze fabriek dit niet en er zijn geen plannen bij hun er voor. Ze hebben aardig wat puree producten: framboos, bonen, aardbei, pompoen, knolselder (wth?), spinazie, naast wat we nu hebben: zoete aard, broccoli, bloemkool en banaan.
dan kan ik meer drab bij elkaar stampen dan alleen de bloemkool-, broccoli- en zoete aardappelpuree.
#whoneedstexture #lekkerhollandsstampenNeem op in het assortimentdan kan ik meer drab bij elkaar stampen dan alleen de bloemkool-, broccoli- en zoete aardappelpuree.
#whoneedstexture #lekkerhollandsstampen
ik begrijp je, ben er ook wel fan van. Ik neem je verzoek mee als tip.hey musclemeat,
Ik eet al een tijdje quinoa van jullie maar ik heb gemerkt dat die veranderd is.
In het begin kreeg ik doorzichtige zakken die niet aan elkaar gevroren waren, lekker en mals was.
Nu zijn het zakken met een merk op, zijn ze in grote brokken aan elkaar gevroren, zijn het precies rubbere bolletjes en is niet echt zo lekker meer
waarom de omschakeling ?
Net mijn bestelling weer binnen gekregen, en het proteïne ijs --> aarbei geproefd, het was niet doen om er een mooie bol uit te krijgen want is keihard, ook niet met met een lepel in warm water vantevoren. komt dat door het vele droogijs? Heb je daar tips voor? Maar de smaak is erg lekker. De spareribs laat ik nog weten, die ga ik nog proberen.
het ijs is zo zacht als boter. Lees de LET OP bij het product: Let op: ijs dient rond de -12(℃) gegeten te worden, omdat het dan een zachte en romige structuur heeft. Direct vanuit ons pakket kan het ijs -30(℃) zijn en in jouw eigen vriezer -18(℃) Gewoon even laten staan dus op kamertemperatuur en smullen maar!Hoi Guidohet ijs is zo zacht als boter. Lees de LET OP bij het product: Let op: ijs dient rond de -12(℃) gegeten te worden, omdat het dan een zachte en romige structuur heeft. Direct vanuit ons pakket kan het ijs -30(℃) zijn en in jouw eigen vriezer -18(℃) Gewoon even laten staan dus op kamertemperatuur en smullen maar!
Ok bedankt. Je kan het dus ontdooien en daarna weer invriezen in je vriezer, als je niet meteen de hele bak meteen leeg wil eten?
Klopt! Al ontdooit je het niet (volledig), je laat het wat op temperatuur komen. Hetzelfde is met Ben & Jerry's ijs. Daar kom je, direct uit de vriezer, ook niet met een lepel doorheen. 5-10min laten staan en je schept er zo door heen. Wanneer het op temperatuur is eet je het bv tot de helft leeg en stop je het terug in de vriezer, of je schept de helft er uit, in een kommetje leggen bv, zodat je de 500ml pot meteen terug in de vriezer doet.
Is goed hoor! Tip: producten blijven na ontdooien 4 dagen goed in de koelkast, plus 1 dag ontdooien in de koelkast zelf. Je kunt dus als je ruimte gebrek hebt voor 5 dagen voedsel in de koelkast leggen.
![]()
Hehe nee, er is ook een Duitse versie trouwens. Maar als je het over wie was eerst: wij. Vandaar ook de NL achter onze FB naam.
Bedankt voor de goede feedback! Ga ik bespreken. Het probleem dat ik wel zie is dat de arbeid dan 2x zo hoog wordt. 2x kleiner = 2x meer snijden en dat gebeurd allemaal met de hand. Zou ik moeten vragen wat dit met de kosten doet. Voor nu de volgende tip: wanneer de kip half gaar al is in de pan, kan je het met 2 spatels heel makkelijk door 2en duwen. Uiteraard wil je daar geen werk meer aan hebben, maar dat is misschien fijner dan achteraf op het bord snijden.
Awesomekomt er aan guido! Benieuwd wat je van het ijs vindt.