AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.421
Klinkt goed, had hem maar vast besteld aangezien ik voor 15u moest bestellen. :D

Ah! :)

Goed om te horen dat het wel in de pijplijn zit als de mogelijkheid er is, weet zeker dat je kilo's gaat verkopen want iedere sportfanaat heeft hier erg behoefte aan.
Supermarkten gaat het alleen maar om geld en zijn omgekocht door de voedingsindustrie en die intereseren het helemaal geen reed welke zooi jij binnen krijgt.
Maatschappij schreeuwt om gemak en daar spelen ze handig op in, maar gezonden producten zijn erg ver te zoeken helaas.

Die kip slices zien er goed uit, die gaan zeker mee bij de volgende bestelling. thx! :)

:thumbs:

kangaroe en hert, die staan bij mij op de nominatielijst voor de volgende bestelling:D

Zeker doen! Hoor graag wat je er van vond.

Is het mogelijk micellar casein ice cream te maken Olivier? De structuur van mic cas leent zich hier wel voor denk ik.

We zijn begonnen met 50% isolaat 50% casein, maar dat werd ''ok''. De structuur was goed genoeg, maar geen wauw. Delicious was een changer. 100% casein hebben we nog niet geprobeerd. Wie weet in de toekomst! Gaan eerst nog een aantal classics zoals chocolade maken met delicious (concentraat + isolaat).

Ik had het ook nooit gegeten, maar heb vorige week de MuscleMeat versie geproefd, en ik moet zeggen het is een lekker stuk vlees.

:thumbs: top!

Bestelling gedaan, maar de Waygu burgers zaten er niet bij. Gisteren een mailtje verstuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. :(

Onze inbox is leeg. Wordt een aantal keer per dag geleegd (alles beantwoord). Ik heb op Waygu gezocht en je gevonden. Je zat in het mapje Done, als in Beantwoord. Ik denk dat je daar per ongeluk door een sleep fout bent ingekomen. Excuus! Je hebt een reactie.

Die 200 gr verpakking kijk ik wel naar uit. Dan hoef ik niet te 'plannen' wanneer ik zo'n halve kg ontdooi.

Ja door onder andere jouw feedback hier op DBB hebben we verder gezocht voor een alternatief :).

Laatst bewerkt:
Onze inbox is leeg. Wordt een aantal keer per dag geleegd (alles beantwoord). Ik heb op Waygu gezocht en je gevonden. Je zat in het mapje Done, als in Beantwoord. Ik denk dat je daar per ongeluk door een sleep fout bent ingekomen. Excuus! Je hebt een reactie.
Thanks! :thumbup:

Sow die gortige kruidenkip is er doorheen gejaagd. Tijd om de vriezer te vullen met naturel kipblokjes. 20 kg cumming up.

Mooi om te zien dat de kant en klaar maaltijden eindelijk daar zijn. Heb ze direct allemaal besteld, ben erg benieuwd.

Tonijn blikjes mooie prijs, ook maar ff bulk er bij.

Wat is het verschil tussen de roasted kip reepjes en de sandwich slices?

Inmiddels 2x besteld bij jullie en ben zeer, maar dan ook echt zeer te spreken over jullie producten.
Hoef nu enkel nog een kleine aanvulling te doen elke week m.b.t. supermarkt producten.
Vaste klant blijf ik sowieso, top geregeld allemaal.

• #7.426
Sow die gortige kruidenkip is er doorheen gejaagd. Tijd om de vriezer te vullen met naturel kipblokjes. 20 kg cumming up.

Mooi om te zien dat de kant en klaar maaltijden eindelijk daar zijn. Heb ze direct allemaal besteld, ben erg benieuwd.

Tonijn blikjes mooie prijs, ook maar ff bulk er bij.

Duurde even maar je bent er ;). Thnx alvast voor je bestelling weer! De maaltijden zijn er idd, al een tijdje zelfs. Tot nu toe alleen positieve feedback gehad erover, dus dat komt vast wel goed.

Wat is het verschil tussen de roasted kip reepjes en de sandwich slices?

Dunner, langer en breder gesneden, zodat het beter als broodbeleg gebruikt kan worden. Structuur en smaak komt vrijwel overeen, geen groot verschil.

Inmiddels 2x besteld bij jullie en ben zeer, maar dan ook echt zeer te spreken over jullie producten.
Hoef nu enkel nog een kleine aanvulling te doen elke week m.b.t. supermarkt producten.
Vaste klant blijf ik sowieso, top geregeld allemaal.

Leuk! Super om te lezen. Ook ik moet nog naar de supermarkt, bv voor kwark :). Maar we worden steeds completer en completer.

Ha Oliver,

Ik heb twee vragen:
1. Wat is het aantal vezels bij de high protein roti rol? Voedingswaarden staan daar nu zonder het aantal vezels te vermelden.
2. Bij de spare ribs staat een inschatting van de voedingswaarden per 100 gram. Is dat per 100 gram vlees of per 100 gram vlees en ribben samen?

Al regelmatig gemeld, maar jullie service is echt super!

100044964 eerste keer dat ik de paprika probeer, koop normaal gewoon paprikamix in de supermarkt dus misschien is dit handiger. Heb ook de basmati meebesteld, was tevreden over de witte rijst (volgende keer de wilde rijst? :D ).

Ik denk overigens dat er iets meer dan een kg in de zoete aardappelpuree zit, ik weeg namelijk 300g per keer af maar heb meestal zo'n ~130g over bij de 4de keer.

• #7.429
Ha Oliver,

Ik heb twee vragen:
1. Wat is het aantal vezels bij de high protein roti rol? Voedingswaarden staan daar nu zonder het aantal vezels te vermelden.
2. Bij de spare ribs staat een inschatting van de voedingswaarden per 100 gram. Is dat per 100 gram vlees of per 100 gram vlees en ribben samen?

Al regelmatig gemeld, maar jullie service is echt super!

1: Ik kom bij je terug met het antwoord hierop, ik zet het dan ook meteen op de site. De persoon waarmee het recept gemaakt is, is namelijk morgen terug.
2: Per 100gr vlees inclusief marinade die gemiddeld achterblijft op de spareribs. Elk bot heeft een ander gewicht, het is anders niet te doen.

Bedankt voor het moie complikment Nylez :)!

100044964 eerste keer dat ik de paprika probeer, koop normaal gewoon paprikamix in de supermarkt dus misschien is dit handiger. Heb ook de basmati meebesteld, was tevreden over de witte rijst (volgende keer de wilde rijst? :D ).

Ik denk overigens dat er iets meer dan een kg in de zoete aardappelpuree zit, ik weeg namelijk 300g per keer af maar heb meestal zo'n ~130g over bij de 4de keer.

Bedankt voor je bestelling weer! Ik vind de rijst beter dan hoe ik het zelf kan maken :), mooi dat het goed smaakt bij je. Als het zo is, dan is het gelukkig in jouw voordeel :). Ik zeg je eerlijk dat de kans groter is dat jouw weegschaal niet klopt. Reden hiervan is dat dit product per 50.000kg in 1x gemaakt wordt. Een kleine afwijking in gewicht, al is het maar 1% zou dan enorme gevolgen hebben met zoveel kg. Mede daarom zijn ze natuurlijk enorm secuur. Ik zal straks eens een zak hier wegen. Als je mij er vandaag niet meer over hoort, dan klopt het gewicht hier.

Laatst bewerkt:
Misschien is het wat lichte ijsvorming? Maar dat kan toch niet zoveel verschil maken? Weegschaal doet het wel prima bij alle andere producten daarom vond ik het wat raar.

Is het trouwens mogelijk om een ijs-superdeal te maken net zoals bij de vlees- en visproducten? Bv. bij 20 potten ijs geen verzendkosten? Met een hipsternaam, iets van 'De Nieuwe IJstijd'.

• #7.431
Misschien is het wat lichte ijsvorming? Maar dat kan toch niet zoveel verschil maken? Weegschaal doet het wel prima bij alle andere producten daarom vond ik het wat raar.

Is het trouwens mogelijk om een ijs-superdeal te maken net zoals bij de vlees- en visproducten? Bv. bij 20 potten ijs geen verzendkosten? Met een hipsternaam, iets van 'De Nieuwe IJstijd'.

Condens dat in je vriezer neer slaat op de producten kan wat extra grammen geven maar niet in die hoeveelheid, dus het is even een raadsel. Ik heb een zak hier gewogen en die klopt.

Voor nu is dat niet mogelijk. We zijn al blij dat we de 5 euro kunnen aanbieden = 25cent goedkoper dan ben & jerry's met totaal 51gr eiwit. Reden is dat het op het moment ambachtelijk gemaakt wordt en niet machinaal gevuld. De marge voor ons is ontzettend laag. Wie weet als we meer smaken hebben en het nog beter loopt we hier op over gaan en idd zo'n soort deal kunnen doen. Heb je al de kans gehad het ijs te proeven :)?

Laatst bewerkt:
@Scoobz0r je had gelijk, die hertenbiefstuk is een mooi stukje kwaliteitsvlees. Daar gaat de volgende bestelling sowieso een kilo van mee :D

Hoi, om 8u27 heb ik een bestelling geplaatst op jullie site ( 2x kipfilet argentina + 3 x muslce meat ijs). De betaling van € 81,94 heb ik uitgevoerd met online banking. Bij mijn bestelling stond toen in verwerking... Omdat ik normaal redelijk snel een mailtje krijg en dit niet het geval was, keek ik opnieuw naar mijn account. Daar zag ik de bestelling van vandaag plots niet meer staan. Ik heb mijn bankrekening gecheckt en het bedrag is wel degelijk van mijn rekening gegaan... Zou je kunnen zien wat er misgelopen is? Ik stuur mijn gegevens via p.m

• #7.434
Hoi, om 8u27 heb ik een bestelling geplaatst op jullie site ( 2x kipfilet argentina + 3 x muslce meat ijs). De betaling van € 81,94 heb ik uitgevoerd met online banking. Bij mijn bestelling stond toen in verwerking... Omdat ik normaal redelijk snel een mailtje krijg en dit niet het geval was, keek ik opnieuw naar mijn account. Daar zag ik de bestelling van vandaag plots niet meer staan. Ik heb mijn bankrekening gecheckt en het bedrag is wel degelijk van mijn rekening gegaan... Zou je kunnen zien wat er misgelopen is? Ik stuur mijn gegevens via p.m

Hoi! Alles lijkt in orde te zijn. Ik zie je bestelling staan en wordt rond 15:00 bij ons gemaakt. Tijdens het maken krijg je automatisch een track&trace. Ik denk de reden gevonden te hebben waarom je geen mail hebt gehad. Ik heb je gebruikte email adres vergeleken met oudere bestellingen en deze is anders. Ik bericht je (reply op je email) om welk email adres het gaat.

@Scoobz0r je had gelijk, die hertenbiefstuk is een mooi stukje kwaliteitsvlees. Daar gaat de volgende bestelling sowieso een kilo van mee :D

:D mooi! Kan het trouwens zijn dat je kangoeroe bedoeld? Hert is ook super, maar omdat we het laatst hier hadden over kangoeroe biefstuk dat een nieuw product is bij ons.

Hoi! Alles lijkt in orde te zijn. Ik zie je bestelling staan en wordt rond 15:00 bij ons gemaakt. Tijdens het maken krijg je automatisch een track&trace. Ik denk de reden gevonden te hebben waarom je geen mail hebt gehad. Ik heb je gebruikte email adres vergeleken met oudere bestellingen en deze is anders. Ik bericht je (reply op je email) om welk email adres het gaat.
.

Super, dank je wel voor de moeite!!

:D mooi! Kan het trouwens zijn dat je kangoeroe bedoeld? Hert is ook super, maar omdat we het laatst hier hadden over kangoeroe biefstuk dat een nieuw product is bij ons.

nee ik bedoelde echt het hert, had daar een sample van mee besteld vorige keer. Maar die kangoeroe komt er ook bij, 15 euro de kilo valt op zich wel te overzien

Paprikareepjes zijn taai? Andere keer nog eens proberen.

Fuarck Scoob, zou wel chill zijn als je die kant en klaar maaltijden wat kleiner kan verpakken. Net wat broden weg moeten pleuren want de extra musclemeat dedicated fridge kon het niet aan. Wel benieuwd hoe ze smaken though.

• #7.439
Paprikareepjes zijn taai? Andere keer nog eens proberen.

2 reviews geleden vond iemand het hier te zacht, omdat hij van knapperig houd. Degene hiervoor (1 pagina terug) vond ze perfect en nu jij taai :D. Lastig product. Ik denk dat iedereen ze iets anders ontdooit en wie weet ook bereid of juist niet bereid (ontdooit eten of nog in pan opwarmen etc.). Ik zou even wat ermee experimenteren. Als je iets ontdekt hebt (andere manier bereiden met positief effect) dan hoor ik het graag!

Fuarck Scoob, zou wel chill zijn als je die kant en klaar maaltijden wat kleiner kan verpakken. Net wat broden weg moeten pleuren want de extra musclemeat dedicated fridge kon het niet aan. Wel benieuwd hoe ze smaken though.

We hadden ze eerst in plastic bakken, die waren wat kleiner maar braken af en toe door het vervoer van PostNL. We zijn daarom op de huidige bakjes die je nu hebt overgestapt, breken niet, maar zijn idd wat groter. Leg er anders een paar in koelkast? Blijft toch 4 dagen goed na ontdooien. Let op bij het opwarmen: niet de hele plastic seal er afhalen. Alleen een zijkant punten omhoog, zodat het vocht zo min mogelijk weg kan. Rip broden :D

Laatst bewerkt:
Zo, mijn lade weer vol met kip.

Ik maak al een tijd zelf protein ijs, met whey delicious banaan, maar dat tipt niet aan die van jullie. Ik ontvang graag het recept via PM!:D

Terug
Naar boven