- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Klinkt goed, had hem maar vast besteld aangezien ik voor 15u moest bestellen.![]()
Ah!

Goed om te horen dat het wel in de pijplijn zit als de mogelijkheid er is, weet zeker dat je kilo's gaat verkopen want iedere sportfanaat heeft hier erg behoefte aan.
Supermarkten gaat het alleen maar om geld en zijn omgekocht door de voedingsindustrie en die intereseren het helemaal geen reed welke zooi jij binnen krijgt.
Maatschappij schreeuwt om gemak en daar spelen ze handig op in, maar gezonden producten zijn erg ver te zoeken helaas.
Die kip slices zien er goed uit, die gaan zeker mee bij de volgende bestelling. thx!![]()
kangaroe en hert, die staan bij mij op de nominatielijst voor de volgende bestelling![]()
Zeker doen! Hoor graag wat je er van vond.
Is het mogelijk micellar casein ice cream te maken Olivier? De structuur van mic cas leent zich hier wel voor denk ik.
We zijn begonnen met 50% isolaat 50% casein, maar dat werd ''ok''. De structuur was goed genoeg, maar geen wauw. Delicious was een changer. 100% casein hebben we nog niet geprobeerd. Wie weet in de toekomst! Gaan eerst nog een aantal classics zoals chocolade maken met delicious (concentraat + isolaat).
Ik had het ook nooit gegeten, maar heb vorige week de MuscleMeat versie geproefd, en ik moet zeggen het is een lekker stuk vlees.
Bestelling gedaan, maar de Waygu burgers zaten er niet bij. Gisteren een mailtje verstuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.![]()
Onze inbox is leeg. Wordt een aantal keer per dag geleegd (alles beantwoord). Ik heb op Waygu gezocht en je gevonden. Je zat in het mapje Done, als in Beantwoord. Ik denk dat je daar per ongeluk door een sleep fout bent ingekomen. Excuus! Je hebt een reactie.
Die 200 gr verpakking kijk ik wel naar uit. Dan hoef ik niet te 'plannen' wanneer ik zo'n halve kg ontdooi.
Ja door onder andere jouw feedback hier op DBB hebben we verder gezocht voor een alternatief
.
Laatst bewerkt:

. Thnx alvast voor je bestelling weer! De maaltijden zijn er idd, al een tijdje zelfs. Tot nu toe alleen positieve feedback gehad erover, dus dat komt vast wel goed.