MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Olivier, ik kwam dit vandaag toevallig tegen op YouTube.. ben jij dat niet? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.402
Ja thnx, je hebt gelijk. Jammie, jammie wat is dit ijs lekker! Echt een aanrader. Blijft een vaste denk ik in m'n maandelijkse bestellingen [emoji3]

Top :)!

Thx voor de tip! Daar ga ik zeker gebruik van maken maar er komt ook gewoon nog extra vriescapaciteit.
Die had ik voorheen ook alleen is die 2 maanden geleden naar de grootjes gegaan dus tijd voor een nieuwe.

Ik wilde nog een vraag stellen omtrent acesulframe-k maar zag dat die al gesteld was en beantwoord is.
Voor nu prima denk ik, voor in de toekomst zou ik het zeker waarderen dat er versies uit komen zonder deze stof.
Ik heb bijna niets in huis met deze stof, frisdranken en light producten zijn helemaal vol gepropt en de Stevia die men gebruikt is ook geen fijn verhaal.

Zelf koop ik altijd de normale producten en hou ik rekening met de porties in plaats van light producten.

Meer vriescapaciteit, altijd +1. Je mening nemen we mee, maar het alternatief is een suiker bom ijsje, en je ziet al op de fb reacties dat men kijkt hoeveel (snelle) suikers er in zitten. Je kan het nooit 100% naar iedereens tevredenheid maken, al meen ik echt te zeggen dat we iets heel moois hebben neergezet. Mocht je ons op een beurs tegen komen of ooit je bestelling bij ons ophalen kom het iig even proeven :)!
Banana ice is alvast de shit! Well done guys!:banana::eating:

:D superrrr! Tot nu toe alleen maar positieve reacties op het ijs.

Wow die spareribs zijn echt zooooo lekker, net van genoten. Smullen

De spareribs staan nu een weekje online en begint nu een beetje te lopen in de sales :) eerste review binnen dus, bedankt guido!

Olivier, ik kwam dit vandaag toevallig tegen op YouTube.. ben jij dat niet? ???

Hehe klopt, ik zat ook in deze (blauwe hemd in stoel) http://tvblik.nl/zoete-wraak/aflevering-5 , maar blijkbaar is alles verwijderd en kan hem ook niet terug vinden op youtube. Die was een stuk beter dan degene die jij post :).

Ik ben wel heel benieuwd naar dat ijs! Musclemeat is bijna op dus over een paar dagen weer wat bestellen.

Ik zie ook als nieuw product spareribs. Zijn dat dezelfde spareribs die jullie in het verleden ook hebben gehad of zijn het andere?

• #7.405
Ik ben wel heel benieuwd naar dat ijs! Musclemeat is bijna op dus over een paar dagen weer wat bestellen.

Ik zie ook als nieuw product spareribs. Zijn dat dezelfde spareribs die jullie in het verleden ook hebben gehad of zijn het andere?

Leuk, hoor graag wat je vindt van het ijs. Nee, geheel nieuw product. Zijn ook 'clean' marinade zoals op de gemarineerde biefstuk stukken. Kwaliteit van de spareribs is zeer hoog. Het is een leverancier die zijn spareribs normaliter alleen levert aan restaurants.

Ja doen ze vaker mee oude programma's waar ging t over? Ben meestal wel handig met dingen vinden [emoji6]

Ben een psychiatrisch patiënt in een rolstoel. Koerier komt medicijnen brengen en moet een tijdje op mij letten. Alleen ik doe compleet retarded.

Kan ik de broccolimix met kruidensaus (kant en klaar) ook koud eten? Ik ben veel opweg en heb dan geen magnetron tot mijn beschikking

• #7.407
Kan ik de broccolimix met kruidensaus (kant en klaar) ook koud eten? Ik ben veel opweg en heb dan geen magnetron tot mijn beschikking

Ja dat kan zeker. De groente is gegaard voor je en de kruidensaus zijn bevroren bolletjes die rondom de broc en bloemkool liggen. Deze bolletjes en de groente ontdooien vrij snel door het kleine oppervlakte dat zij hebben. Je kunt het de nacht van te voren ook alvast in de koelkast (bedekt) leggen, dan je de volgende dag koud wilt eten / meenemen.

Maar weer een bestelling gedaan:D 100044694

Kant en klare kip eet ik elke dag met 50% rijst en 50% risotto tijdens de lunch. Blijft na al die maanden nog steeds heerlijk!

Runderbiefstuk is iets malser dan de paardenbiefstuk, maar beiden erg lekker. Zelfs mijn ouders bestellen nu bij jullie:P

Ben erg benieuwd naar het ijs.

Wanneer zijn de zalmsnippers weer op voorraad?

Is kangoeroebiefstuk een beetje te doen jongens? Heb nog nooit kangoeroe gegeten, maar zou het wel eens willen proberen

Is het trouwens geen idee voor Muscle Meat om ingevroren snijwaren te leveren zonder al die E stoffen en andere toevoegingen?
Het broodbeleg blijft toch altijd een lastige keuze als je bewust naar voedsel kijkt.
En om nu brood eruit te gooien en alleen rijst met kipfilet en pannenkoeken te eten vind ik ook zo wat.
Je wilt toch af en toe toch wat brood eten met beleg.

Weet niet of hier andere mensen een idee voor hebben? Alternatieve voor snijwaren zonder E stoffen?
Of is hier al een topic over die ik over het hoofd heb gezien?

• #7.412
Maar weer een bestelling gedaan:D 100044694

Kant en klare kip eet ik elke dag met 50% rijst en 50% risotto tijdens de lunch. Blijft na al die maanden nog steeds heerlijk!

Runderbiefstuk is iets malser dan de paardenbiefstuk, maar beiden erg lekker. Zelfs mijn ouders bestellen nu bij jullie:P

Ben erg benieuwd naar het ijs.

Ah kijk dat is leuk om te lezen :D. Tof dat je ouders nu ook bestellen en ons arm logo plus slogan niet afschrikt. Thnx voor je besteling weer! Als je wilt laten weten wat je van het ijs vond heel graag. Ik zie dat je duidelijk een aardbei ijs fan bent met de hoeveelheden :meal: :D.

Wanneer zijn de zalmsnippers weer op voorraad?

Goed nieuws hierover! We verwachten een nieuwe versie hier van aankomende woensdag, op zijn laatst donderdag. Het wordt een versie waarbij er een zout reductie is EN het is per 200gr verpakt en en en en .... voor dezelfde prijs :). 3x win. Vandaar dat hij even offline is. We hebben nog 1kg wel liggen van de 500gr verpakking als je niet wilt wachten, deze staat online op het moment.

Is kangoeroebiefstuk een beetje te doen jongens? Heb nog nooit kangoeroe gegeten, maar zou het wel eens willen proberen

We hebben tot nu 3 reviews binnen gehad. Eentje op fb, eentje hier en eentje op de site. Alle drie positief! Het volgende verhaal zit achter de kangoeroe biefstuk. Degene waarmee we samenwerken voor de gemarineerde kogelbiefstukken, kogelbiefstukken, tartaars, meatballs etc. belde ons op dat hij dit net binnen had en echt moesten proberen, omdat dit het malste stuk is, namelijk van de rug. We waren zelf echt meteen verkocht, het is ontzettend mals en vuur rood van kleur, en kunnen het voor dezelfde prijs als rund aanbieden. Ik wil het je echt niets aansmeren, maar omdat ik zelf zo enthousiast ben over deze steak doe ik het wel :D.

• #7.413
Is het trouwens geen idee voor Muscle Meat om ingevroren snijwaren te leveren zonder al die E stoffen en andere toevoegingen?
Het broodbeleg blijft toch altijd een lastige keuze als je bewust naar voedsel kijkt.
En om nu brood eruit te gooien en alleen rijst met kipfilet en pannenkoeken te eten vind ik ook zo wat.
Je wilt toch af en toe toch wat brood eten met beleg.

Weet niet of hier andere mensen een idee voor hebben? Alternatieve voor snijwaren zonder E stoffen?
Of is hier al een topic over die ik over het hoofd heb gezien?

Ik vind dat je zeker gelijk hebt. Broodbeleg is 99% troep in de supermarkt. Of het is belachelijk duur per kg of de eiwit waarde is laag door het lage % vlees dat er in zit, of er zit zoveel door heen gemengd dat je er u tegen zegt zoals bv het zoutgehalte van 2.5gr per 100gr. In de toekomst gaan we hier zeker aandacht aanbesteden, maar waarschijnlijk pas na onze uitbreiding dit jaar. Voor nu kan ik je dit product aanraden voor op brood: http://musclemeat.nl/roasted-sandwich-slices. Wanneer je naar de ingredientenlijst, prijs en voedingswaarde kijkt, dit vergelijkt met je huidige kipfilet broodbeleg, dan denk ik dat je blij gaat zijn.

We hebben tot nu 3 reviews binnen gehad. Eentje op fb, eentje hier en eentje op de site. Alle drie positief! Het volgende verhaal zit achter de kangoeroe biefstuk. Degene waarmee we samenwerken voor de gemarineerde kogelbiefstukken, kogelbiefstukken, tartaars, meatballs etc. belde ons op dat hij dit net binnen had en echt moesten proberen, omdat dit het malste stuk is, namelijk van de rug. We waren zelf echt meteen verkocht, het is ontzettend mals en vuur rood van kleur, en kunnen het voor dezelfde prijs als rund aanbieden. Ik wil het je echt niets aansmeren, maar omdat ik zelf zo enthousiast ben over deze steak doe ik het wel :D.
Klinkt goed, had hem maar vast besteld aangezien ik voor 15u moest bestellen. :D

Ik vind dat je zeker gelijk hebt. Broodbeleg is 99% troep in de supermarkt. Of het is belachelijk duur per kg of de eiwit waarde is laag door het lage % vlees dat er in zit, of er zit zoveel door heen gemengd dat je er u tegen zegt zoals bv het zoutgehalte van 2.5gr per 100gr. In de toekomst gaan we hier zeker aandacht aanbesteden, maar waarschijnlijk pas na onze uitbreiding dit jaar. Voor nu kan ik je dit product aanraden voor op brood: http://musclemeat.nl/roasted-sandwich-slices. Wanneer je naar de ingredientenlijst, prijs en voedingswaarde kijkt, dit vergelijkt met je huidige kipfilet broodbeleg, dan denk ik dat je blij gaat zijn.

Goed om te horen dat het wel in de pijplijn zit als de mogelijkheid er is, weet zeker dat je kilo's gaat verkopen want iedere sportfanaat heeft hier erg behoefte aan.
Supermarkten gaat het alleen maar om geld en zijn omgekocht door de voedingsindustrie en die intereseren het helemaal geen reed welke zooi jij binnen krijgt.
Maatschappij schreeuwt om gemak en daar spelen ze handig op in, maar gezonden producten zijn erg ver te zoeken helaas.

Die kip slices zien er goed uit, die gaan zeker mee bij de volgende bestelling. thx! :)

kangaroe en hert, die staan bij mij op de nominatielijst voor de volgende bestelling:D

Is het mogelijk micellar casein ice cream te maken Olivier? De structuur van mic cas leent zich hier wel voor denk ik.

Ik had het ook nooit gegeten, maar heb vorige week de MuscleMeat versie geproefd, en ik moet zeggen het is een lekker stuk vlees.

Bestelling gedaan, maar de Waygu burgers zaten er niet bij. Gisteren een mailtje verstuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. :(

Goed nieuws hierover! We verwachten een nieuwe versie hier van aankomende woensdag, op zijn laatst donderdag. Het wordt een versie waarbij er een zout reductie is EN het is per 200gr verpakt en en en en .... voor dezelfde prijs :). 3x win. Vandaar dat hij even offline is. We hebben nog 1kg wel liggen van de 500gr verpakking als je niet wilt wachten, deze staat online op het moment.
Die 200 gr verpakking kijk ik wel naar uit. Dan hoef ik niet te 'plannen' wanneer ik zo'n halve kg ontdooi.

Terug
Naar boven