MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.441
Zo, mijn lade weer vol met kip.

Ik maak al een tijd zelf protein ijs, met whey delicious banaan, maar dat tipt niet aan die van jullie. Ik ontvang graag het recept via PM!:D

De ijsmaker vermoord me als ik het recept geef :D die heeft echt zoveel test versies gemaakt voor dat deze (imo perfectie) er uit kwam... De ingrediënten kun je natuurlijk zien, maar het is meer de manier hoe het gemaakt wordt waar het geheim in zit. Simpel voorbeeld: wanneer je zoveel whey in een van zijn ijsmachines stopt, ontploft je machine bij wijze van omdat het eiwit enorm in volume uitzet. Dit soort dingetjes moesten allemaal opgelost worden. Maar een super compliment voor het ijs, bedankt!!

Gisteren de zalm/spinazi/penne pasta gehad. Prima maaltijd.

Waarom ga je dit niet verder en breder uitrollen Scoob? Studentenhap.nl oid. Je hoeft wat minder de focus te leggen op hoeveelheid eiwit, maar simpelweg een goed vullende en gezonde avond maaltijd verkopen van < € 5,- lijkt me al een gat in de markt.

2 reviews geleden vond iemand het hier te zacht, omdat hij van knapperig houd. Degene hiervoor (1 pagina terug) vond ze perfect en nu jij taai :D. Lastig product. Ik denk dat iedereen ze iets anders ontdooit en wie weet ook bereid of juist niet bereid (ontdooit eten of nog in pan opwarmen etc.). Ik zou even wat ermee experimenteren. Als je iets ontdekt hebt (andere manier bereiden met positief effect) dan hoor ik het graag!

Heb het na ontdooien in de koelkast in de pan gegooid met een paar andere dingen, toen eieren eroverheen gegoten.

• #7.444
Gisteren de zalm/spinazi/penne pasta gehad. Prima maaltijd.

Waarom ga je dit niet verder en breder uitrollen Scoob? Studentenhap.nl oid. Je hoeft wat minder de focus te leggen op hoeveelheid eiwit, maar simpelweg een goed vullende en gezonde avond maaltijd verkopen van < € 5,- lijkt me al een gat in de markt.

Leuk dat je zo meedenkt, kunnen we alleen maar waarderen. Uitbreiden met een andere site ernaast laten we voor nu nog even liggen. We kunnen de groei van Muscle Meat op het moment goed bijhouden met voorraad beheer en nieuw personeel etc. Niet over de kop gaan dus. We hebben op het moment 4 recepten klaar liggen die uitgewerkt kunnen worden voor nieuwe complete maaltijden, maar we wachten tot onze volgende uitbreiding die voor eind van het jaar klaar is. Nieuwe vriescel is hier voor nodig, omdat alle producten waar we ook mee bezig zijn al de laatste plekken in onze huidige vriescellen gereserveerd hebben.

Heb het na ontdooien in de koelkast in de pan gegooid met een paar andere dingen, toen eieren eroverheen gegoten.
Taai klinkt als dat het veel vocht heeft verloren. Wie weet eens andersom proberen? Eerst de eieren, dan de paprika? Ik eet dit product helaas te weinig, maar kan wel even keer mee experimenteren. Dan kom ik er op terug.

Goed nieuws hierover! We verwachten een nieuwe versie hier van aankomende woensdag, op zijn laatst donderdag. Het wordt een versie waarbij er een zout reductie is EN het is per 200gr verpakt en en en en .... voor dezelfde prijs :). 3x win. Vandaar dat hij even offline is. We hebben nog 1kg wel liggen van de 500gr verpakking als je niet wilt wachten, deze staat online op het moment.

De nieuwe zalm is besteld. Gelijk mijn grootste bestelling ooit (100045326). Een jaar geleden mijn eerste bestelling en sindsdien niets anders meer :)

Mijn pakket is gisteren toegekomen. Onmiddellijk het ijs geprobeerd en het was top!! Ik ging een halve pot eten maar kon precies niet stoppen waardoor hij in de kortste keren helemaal op was... Een nieuwe verslaving bij :p

Iemand een idee voor saus om over de witte rijst te gooien (met zalmblokjes en broccoli erbij)? Liefst iets wat ik hier bij de jumbo kan kopen en niet zelf hoef te maken (tenzij het enorm simpel is) :p

Iemand een idee voor saus om over de witte rijst te gooien (met zalmblokjes en broccoli erbij)? Liefst iets wat ik hier bij de jumbo kan kopen en niet zelf hoef te maken (tenzij het enorm simpel is) :p

Pakje poeder pepersaus van Knorr ofzo. Zonder room. Gewoon water erbij, klaar.

• #7.450
De nieuwe zalm is besteld. Gelijk mijn grootste bestelling ooit (100045326). Een jaar geleden mijn eerste bestelling en sindsdien niets anders meer :)

Zie het. Mooie bestelling, bedankt !! Ben benieuwd wat je van de nieuwe Gerookte Zalm 200gr vindt. Wij zijn er namelijk best enthousiast over hier bij MM, nu de klanten feedback nog :)!

Mijn pakket is gisteren toegekomen. Onmiddellijk het ijs geprobeerd en het was top!! Ik ging een halve pot eten maar kon precies niet stoppen waardoor hij in de kortste keren helemaal op was... Een nieuwe verslaving bij :p

Dat herken ik maar al te goed. Tijdens Game of Thrones elke maandag avond eet ik 500ml iets te makkelijk weg :meal:. Thnx voor de review!

Zakje vis dille saus van knor of eigen merk. Is zalig bij zalm!
Overigens gewoon wat gezeefde tomaten met tijm en basilicum erdoor of een simpele pastasaus en daar de zalm even kort in verwarmen is ook zalig.

Ik heb weer een 'bescheiden' bestelling geplaatst: #[Link niet meer beschikbaar]

Ben erg benieuwd naar welke van de drie smaken ijs het lekkerste is.

Vraagje voor jullie, ik ben op zoek naar eten dat ik heel de dag door kan eten als snack zonder op te warmen.
Er mag dus geen microgolfoven of dergelijke aan te pas komen. Zakje open en eten maar .

Begrijp ik het goed dat bv onderstaande producten zijn wat ik nodig heb?
http://musclemeat.nl/muscle-meat-beef-jerky-50gr-836

http://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilet-blokjes-naturel

Dit zijn twee voorbeelden en als het zo is dan snap ik het principe en kan ik een bestelling plaatsen :-)

En dan de bolognainse pasta met 640kcal. Zo raak ik eindelijk toch aan mijn kcals met echt eten!

Laatst bewerkt:
  • #7.454
Ik heb weer een 'bescheiden' bestelling geplaatst: #[Link niet meer beschikbaar]

Ben erg benieuwd naar welke van de drie smaken ijs het lekkerste is.

Zie het, thnx voor je mooie order weer Ingo! Hoor graag wat je van het ijs vindt :). Het ijs loopt goed hier qua aantal bestellingen en de reviews zijn sensationeel tot nu toe.

Vraagje voor jullie, ik ben op zoek naar eten dat ik heel de dag door kan eten als snack zonder op te warmen.
Er mag dus geen microgolfoven of dergelijke aan te pas komen. Zakje open en eten maar .

Dit zijn twee voorbeelden en als het zo is dan snap ik het principe en kan ik een bestelling plaatsen :-)

En dan de bolognainse pasta met 640kcal. Zo raak ik eindelijk toch aan mijn kcals met echt eten!

Dat zijn inderdaad goede keuzes die je koud kunt eten. Probeer ook de nieuwe beef jerky Teriyaki, dat is tot nu toe de beste smaak die we ontwikkeld hebben. Kijk ook even naar de chicken en beef meatballs. Voedingswaarde zijn top en koud ook smakelijk. Overal waar je in de titel ''(kant-en-klaar)'' achter staat, kunt je eigenlijk prima koud eten. Ik denk trouwens dat dat je roasted strips lekkerder koud zijn dan de naturel blokjes. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Als laatst wat mij te binnen schiet is de target kip in blik tomaten saus. Niet vergelijkbaar met tonijn in blik.

Zie het, thnx voor je mooie order weer Ingo! Hoor graag wat je van het ijs vindt :). Het ijs loopt goed hier qua aantal bestellingen en de reviews zijn sensationeel tot nu toe.

Dat zijn inderdaad goede keuzes die je koud kunt eten. Probeer ook de nieuwe beef jerky Teriyaki, dat is tot nu toe de beste smaak die we ontwikkeld hebben. Kijk ook even naar de chicken en beef meatballs. Voedingswaarde zijn top en koud ook smakelijk. Overal waar je in de titel ''(kant-en-klaar)'' achter staat, kunt je eigenlijk prima koud eten. Ik denk trouwens dat dat je roasted strips lekkerder koud zijn dan de naturel blokjes. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk. Als laatst wat mij te binnen schiet is de target kip in blik tomaten saus. Niet vergelijkbaar met tonijn in blik.

Meer moest ik niet wete. Bedankt voor de snelle uitleg, straks dan maar even bestellen. Nog enkele dingen aanpassen in mijn voedingsschema en mijn vriezer leeg maken :)

Ik had de roasted sandwich slices besteld en baalde dat jet best dikke plakken waren, dus niet dunne plakjes wat ik verwacht had

Maarrrrr ik ben er super blij mee. Ik ontdooi ze, bak ze 2 minuut per kant in de koekepan op hoog vuur zodat ze lekker geroosterd zijn... WoW lekker!!! Lekkere smaak, lekker geroosterd naar toch nog mals. Lijkt net kip kebab of kop döner maar dan gezond. Het doet mij denken aan mijn vakantie in Turkije.

Echt lekkkerrrr en super snel klaar.

Tot nu toe heb ik ze alleen zo gegeten. Nog niet op de boterham

• #7.457
Ik had de roasted sandwich slices besteld en baalde dat jet best dikke plakken waren, dus niet dunne plakjes wat ik verwacht had

Maarrrrr ik ben er super blij mee. Ik ontdooi ze, bak ze 2 minuut per kant in de koekepan op hoog vuur zodat ze lekker geroosterd zijn... WoW lekker!!! Lekkere smaak, lekker geroosterd naar toch nog mals. Lijkt net kip kebab of kop döner maar dan gezond. Het doet mij denken aan mijn vakantie in Turkije.

Echt lekkkerrrr en super snel klaar.

Tot nu toe heb ik ze alleen zo gegeten. Nog niet op de boterham

Haha top review, bedankt :)! Ik weet niet of je ze dunner voor op brood nog wilt hebben, dan blijft er weinig van over. De slices zijn een dunner en breder gesneden versie van: [Link niet meer beschikbaar].

Haha top review, bedankt :)! Ik weet niet of je ze dunner voor op brood nog wilt hebben, dan blijft er weinig van over. De slices zijn een dunner en breder gesneden versie van: [Link niet meer beschikbaar].

Die kipreepjes heb ik ook gehad. Deze heb ik nooit zo gebakken als ik nu met de slices doe. Ik denk dat dat ook iets minder goed lukt omdat ze iets dikker zijn.

De slices leg in in de pan zodat de bodem vol ligt met vlakke slices en druk ze dan nog een beetje aan zodat ze echt een beetje geroosterd worden met een donkerbruin / zwart randje. Ook zit er soma nog een klein stukje vet of rand aan zoals je ook bij kipfilet wel eens hebt. Dit maakt het nog lekker malser en smaakvoller.

Ik heb het nu 3 dagen achter elkaar gegeten zo en dat hou ik nog wel een tijdje vol denk ik ;)

Heb je een foto van die slices?

Terug
Naar boven