XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Thnx voor reviews, gewaarderd! De chicken meatballs eten wij vaak hier tijdens de pauze en horen niet droog te zijn. Kan je nog even spelen met je bereiding? Wat wij hier doen is 2.30minuut op 800watt vanuit bevroren toestand. Meatballs hoef je maar kort de magnetron in te doen. Uit ervaring weet ik dat als je het een minuut te lang doet de buitenkant uitdroogt, bijna hard wordt. En anders even op zijn best bereiden: eerst ontdooien (in water met verpakking of in de koelkast) voordat je het verwarmd. Bisonvlees nog niet naar gekeken. Kangoeroe was toeval omdat onze runderkogelbiefstuk leverancier hier al mee bezig was voor zijn restaurant klanten. We kregen een sample aangeboden en waren meteen 'verliefd'. Hoe kom je op bisonvlees? Het doet mij aan wild zoals Hert denken dat wij hebben. Leuk om als bijproduct te hebben voor Muscle Meat maar ik zie het niet 1 2 3 storm lopen qua orders ervoor. Nog een tip voor je kangoeroe bereiding straks: het zijn 2 stukken van 100gr in 1 verpakking. De oppervlakte is hierdoor vergroot, waardoor je even moet opletten dat je het niet te ver door bakt @ tijd op het vuur. 100gr bakken ipv 200gr, je snapt vast wat ik bedoel.

Veel klanten hoor ik marktplaats leuke vriezertjes kopen, wie weet een tip :meal:.

Top :)! Eerst bodybuilding.nl review van de nieuwe zalm, thnx!

Thnx voor je bestelling weer :)! De roti rol en loempia's moet je gewoon een keer geprobeerd hebben vind ik, te kleine kans dat je ze niet lust. Vacuum is vooral gedaan voor de ruimte die de producten kosten in je vriezer. Zolang het product bevroren is en altijd is gebleven is er niks aan de hand. Ik zou het pakje wel voor de zekerheid in de koelkast ontdooien of een zakje er om heen doen voordat je het in water legt. Vacuum lost kan namelijk ook de oorzaak zijn door een minuscuul gaatje in de verpakking wat veroorzaakt is tijdens het transport.
Verbaast me dat je het niet kent.. maar is voornamelijk bekend in de US. Top bodybuilders zweren erbij. Bisons leven in het wild, dus leaner en gezondere beef kun je niet krijgen ;-)
[Link niet meer beschikbaar]

Google maar eens. Staat er vol mee.

hebben jullie ook kip uit koeweit? ik heb daar veel goede dingen over gehoord

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.564
Verbaast me dat je het niet kent.. maar is voornamelijk bekend in de US. Top bodybuilders zweren erbij. Bisons leven in het wild, dus leaner en gezondere beef kun je niet krijgen ;-)
[Link niet meer beschikbaar]

Google maar eens. Staat er vol mee.

Wel van gehoord maar nog nooit gegeten of in verdiept. Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar kijken.

hebben jullie ook kip uit koeweit? ik heb daar veel goede dingen over gehoord

Anabolic chicken is alleen verkrijgbaar bij Oxygen gym, we hebben nog geen deal met ze kunnen sluiten

ja ik wel, smaakt naar koe..

:D

Wtf is koeweitkip en 'anabolic chicken' :roflol: klinkt als magische superkippen.

Overigens +1 voor bison

Koeweit kippen?

Heb in Amerika wel eens goedkope filetjes gekocht. 2x zo groot als hier in de supermarkt, en met de structuur van rundvlees...

Doe mij maar liever een normaal kippetje!

• #7.567
Wtf is koeweitkip en 'anabolic chicken' :roflol: klinkt als magische superkippen.

Overigens +1 voor bison

Koeweit kippen?

Heb in Amerika wel eens goedkope filetjes gekocht. 2x zo groot als hier in de supermarkt, en met de structuur van rundvlees...

Doe mij maar liever een normaal kippetje!

Hehe, negeer de koeweit kip. Het is een grapje. Je hebt een video poster / instagrammer genaamd Louimarco. Hij geeft verslag fitness en bodybuild foto's, waaronder pro bodybuilders. De gym Oxygen uit Koeweit staat er bekend om dat iedere pro die daar heen gaat, er als beest er weer uit komt na enkele maanden. LouiMarco verwijt dit aan de ''anobolic chicken'' die ze daar eten. Vandaar het 'grapje' of wij die kip ook niet hier kunnen introduceren ;).

Laatst bewerkt:
Leuk goed idee jongens. Lijkt me dat het succesvol wordt/is.

edit

Laatst bewerkt:
1: Ik kom bij je terug met het antwoord hierop, ik zet het dan ook meteen op de site. De persoon waarmee het recept gemaakt is, is namelijk morgen terug.
2: Per 100gr vlees inclusief marinade die gemiddeld achterblijft op de spareribs. Elk bot heeft een ander gewicht, het is anders niet te doen.

Bedankt voor het moie complikment Nylez :)!

Heb je toevallig al iets gehoord over de vezels bij de roti rol?

voor degene die hem niet hadden gezien... die runder entrecote is ook echt een mooie lap vlees :)

• #7.572
Leuk goed idee jongens. Lijkt me dat het succesvol wordt/is.

:thumbs:

Heb je toevallig al iets gehoord over de vezels bij de roti rol?

Hoi Nylez, ik had je destijds een PM gestuurd. Hier stond het volgende in. De kwaliteitsdienst van het bedrijf waar we ontwikkeld hebben zei dat dit alleen te doen is met een lab test. Vezels berekenen is teveel gok werk en daar doen ze niet aan. Het is dan ook niet verplicht om vezels te melden. Echter n.a.v. jouw bericht nu heb ik ze nog eens gebeld en gezegd: ''maar dat is toch onzin, de meeste vezels zitten in de rol zelf, geef dat dan in ieder geval''. Dat wordt nu opgevraagd... wat een gedoe over zoiets simpels :). Weekend valt er nu net tussen dus ik moet weer zeggen: ''ik kom er op terug..''.

voor degene die hem niet hadden gezien... die runder entrecote is ook echt een mooie lap vlees :)

:meal: ! http://musclemeat.nl/entrecote-800gr-4-x-200gr

:thumbs:

Hoi Nylez, ik had je destijds een PM gestuurd. Hier stond het volgende in. De kwaliteitsdienst van het bedrijf waar we ontwikkeld hebben zei dat dit alleen te doen is met een lab test. Vezels berekenen is teveel gok werk en daar doen ze niet aan. Het is dan ook niet verplicht om vezels te melden. Echter n.a.v. jouw bericht nu heb ik ze nog eens gebeld en gezegd: ''maar dat is toch onzin, de meeste vezels zitten in de rol zelf, geef dat dan in ieder geval''. Dat wordt nu opgevraagd... wat een gedoe over zoiets simpels :). Weekend valt er nu net tussen dus ik moet weer zeggen: ''ik kom er op terug..''.

:meal: ! http://musclemeat.nl/entrecote-800gr-4-x-200gr

Zie je PM nu pas (sorry, zo vaak gebruik ik dit forum niet), dus bedankt voor je directe reactie toen! Ik wacht het af, maar besteed er niet te veel tijd/moeite aan hoor. Als het er is, dan is het er, anders niet!

Mogelijk heb ik het gemist maar zijn jullie gestopt met paardenbiefstuk?

Ik weet dat jullie ~2 dagen aanraden, maar is het eigenlijk een ramp als de kip 3 tot 4 dagen in de koelkast ligt?

Zelfde vraag voor de aardappelpuree.

• #7.576
Zie je PM nu pas (sorry, zo vaak gebruik ik dit forum niet), dus bedankt voor je directe reactie toen! Ik wacht het af, maar besteed er niet te veel tijd/moeite aan hoor. Als het er is, dan is het er, anders niet!

:Thumbs: duidelijk, ik g achter de rol aan.

Mogelijk heb ik het gemist maar zijn jullie gestopt met paardenbiefstuk?

Is ook nog maar net hoor en niet aangekondigd. Paard liep 1-2 jaar geleden even hard als rund, maar het afgelopen half jaar kiest vrijwel iedereen voor rund. Paard moeten we redelijk groot inslaan en dat gaan dan niet meer. Paarden tartaar hebben we nog wel liggen maar uiteindelijk verdwijnt die ook. Wie weet herintroduceren we het ooit nog wel weer een keer. Wie weet komt het door de slechte (onterechte) nieuws uitingen dat men paard 'eng' of wat dan ook is gaan vinden. Nieuw hebben we de Kangoeroebiefstuk en hamburger. Deze lopen dan weer super goed en hopen we in het assortiment te houden: http://musclemeat.nl/diepvries/kangoeroe

Ik weet dat jullie ~2 dagen aanraden, maar is het eigenlijk een ramp als de kip 3 tot 4 dagen in de koelkast ligt?

Zelfde vraag voor de aardappelpuree.

Vier dagen is wel max, mits goed gekoeld en bedekt bewaard. Bij bereiden producten zoals onze kant en klare kip en de zoete aardappel die gekookt zijn geweest kan 4 dagen met 0% zorgen.

Kan je de pannenkoeken na bereiding weer invriezen? :)

Dit weekend mooie bestelling gedaan 100032570

Wens de postbode morgen succes met tillen :)

bedankt maar weer.

• #7.579
Kan je de pannenkoeken na bereiding weer invriezen? :)

Alles kun je na bereiden invriezen zonder problemen van ziekteverwekkers te hebben, echter is de vraag of dit nog lekker is en dat verschilt per product. Met de pannenkoekenmix hebben wij daar nog geen ervaring mee. Mocht je het binnenkort zelf testen/ervaren dan hoor ik dit graag!

Dit weekend mooie bestelling gedaan 100032570

Wens de postbode morgen succes met tillen :)

bedankt maar weer.

Thnx voor je bestelling weer :thumbs:. De postbodes hebben het idd best zwaar met onze pakketten, maar de hebben ook steekkar in hun wagen. Het gemiddelde gewicht van onze pakket ligt erg hoog.

Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst.

Bij mijn ouders laten bezorgen ivm werk in Taiwan door de week. Complimenten van mijn moeder over hoe het verpakt was! [emoji106]

Vandaag voor het eerst mee naar het werk. Zojuist mijn lunch kip/kidney bonen/brocoli + sriracha saus op. Kipblokjes waren heerlijk mals, helemaal top! [emoji5]

Terug
Naar boven