- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Verbaast me dat je het niet kent.. maar is voornamelijk bekend in de US. Top bodybuilders zweren erbij. Bisons leven in het wild, dus leaner en gezondere beef kun je niet krijgen ;-)Thnx voor reviews, gewaarderd! De chicken meatballs eten wij vaak hier tijdens de pauze en horen niet droog te zijn. Kan je nog even spelen met je bereiding? Wat wij hier doen is 2.30minuut op 800watt vanuit bevroren toestand. Meatballs hoef je maar kort de magnetron in te doen. Uit ervaring weet ik dat als je het een minuut te lang doet de buitenkant uitdroogt, bijna hard wordt. En anders even op zijn best bereiden: eerst ontdooien (in water met verpakking of in de koelkast) voordat je het verwarmd. Bisonvlees nog niet naar gekeken. Kangoeroe was toeval omdat onze runderkogelbiefstuk leverancier hier al mee bezig was voor zijn restaurant klanten. We kregen een sample aangeboden en waren meteen 'verliefd'. Hoe kom je op bisonvlees? Het doet mij aan wild zoals Hert denken dat wij hebben. Leuk om als bijproduct te hebben voor Muscle Meat maar ik zie het niet 1 2 3 storm lopen qua orders ervoor. Nog een tip voor je kangoeroe bereiding straks: het zijn 2 stukken van 100gr in 1 verpakking. De oppervlakte is hierdoor vergroot, waardoor je even moet opletten dat je het niet te ver door bakt @ tijd op het vuur. 100gr bakken ipv 200gr, je snapt vast wat ik bedoel.
Veel klanten hoor ik marktplaats leuke vriezertjes kopen, wie weet een tip.
Top! Eerst bodybuilding.nl review van de nieuwe zalm, thnx!
Thnx voor je bestelling weer! De roti rol en loempia's moet je gewoon een keer geprobeerd hebben vind ik, te kleine kans dat je ze niet lust. Vacuum is vooral gedaan voor de ruimte die de producten kosten in je vriezer. Zolang het product bevroren is en altijd is gebleven is er niks aan de hand. Ik zou het pakje wel voor de zekerheid in de koelkast ontdooien of een zakje er om heen doen voordat je het in water legt. Vacuum lost kan namelijk ook de oorzaak zijn door een minuscuul gaatje in de verpakking wat veroorzaakt is tijdens het transport.
[Link niet meer beschikbaar]
Google maar eens. Staat er vol mee.

.
! Eerst bodybuilding.nl review van de nieuwe zalm, thnx!
klinkt als magische superkippen.
.